• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    89 פוסטים 26 כותבים 7.5k צפיות 17 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      MacroShadow @גבריאל פולארד
      נערך לאחרונה על ידי

      @גבריאל-פולארד הבעיה היא שX2One עושים בעיות, הפתרון הוא להחליף ספק.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • ג מנותק
        גאולה פרינט
        נערך לאחרונה על ידי

        אין כזה דבר
        שהפתרון הוא החלפת ספק
        החתימו אותנו על חוזה
        מה משנה לי מי הבעיה אנו צריכים לקבל 500 GB
        וכרגע האינטרנט לא עובד וכל דקה שאין אינטרנט אנו מפסידים הרבה כסף ולקוחות
        נגיש תביעה נזיקין על זה
        לצורך הגשת תביעה ייצוגית נא לשלוח לאישי שם וטלפון ומייל
        כל אחד שנפגע שיסביר מה הצרכים שלו ומה היקף הנזק

        shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • shragaS מנותק
          shraga @גאולה פרינט
          נערך לאחרונה על ידי

          @גאולה-פרינט
          הבעיה היא שאין חוזה...

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • סופרס מנותק
            סופר
            נערך לאחרונה על ידי

            זה הסתדר לכולם ?

            'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
            כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

            אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • אחד תםא מנותק
              אחד תם @סופר
              נערך לאחרונה על ידי

              @סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

              זה הסתדר לכולם ?

              לפי הדממה שכאן...
              יותר נראה שכולם נותקו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • מ מנותק
                מענטש אמיתי
                נערך לאחרונה על ידי

                אני נותקתי ביום שישי,
                וחזר במוצ"ש.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • N מנותק
                  NU
                  נערך לאחרונה על ידי

                  לי עוד הפעם התנתק...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N מנותק
                    NU
                    נערך לאחרונה על ידי

                    מה עושים???????????..
                    הם טוענים שזה בעיה של נטפרי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 1 מנותק
                      100
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אותו IP של אתמול, אתמול עבד עכשיו חסום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • שמח תשמחש מנותק
                        שמח תשמח
                        נערך לאחרונה על ידי

                        תכלס עכשיו לא עובד!!!!!!!!
                        מה עושים?
                        אולי מישהו יודע מה פתרון חילופי,
                        כשאני צורכת כ150 גיגה הורדה בחודש
                        אין לי בעיה להתחבר לחיבור קווי,
                        רק שקו הטלפון שלי הוא נטוויזן,

                        תודה לכל המסייעים

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • נ מנותק
                          ניק ירושלמי @שמח תשמח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שמח-תשמח
                          אני הייתי בחיבור קווי של 019 עם טלפון של נט'וייז'ן בלי שום בעיה. תפני ל@957 . בהצלחה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • N מנותק
                            NU
                            נערך לאחרונה על ידי

                            נראה לכאורה שהסתדר

                            1 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 1 מנותק
                              100 @NU
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                              נראה לכאורה שהסתדר

                              עד להודעה חדשה, או סופי?
                              כי אנחנו כבר באמצע להתנייד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • magicodeM מנותק
                                magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                עדיף לעבור. כך לטעמי.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • 05276632300 מנותק
                                  0527663230
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  אני כבר התחברתי מחדש 5 פעמים
                                  והיום (13.01.19) ב- 12:15 זה חזר אבל ביקש התחברות מחדש לנטפרי
                                  אני מאד מקוה שנטפרי מטפלים בבעיה שלא נחוייב על כל התחברות!!

                                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • 05276632300 מנותק
                                    0527663230
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    מי שהתרגל למהירות של תשתיות פלאפון (X2one)
                                    כדאי לו מאד להישאר על התשתיות האלו ולא משנה דרך מי
                                    כי מבחינת המהירות פלאפון הכי טובים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • magicodeM מנותק
                                      magicode @0527663230
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @0527663230

                                      לדעתי אנחנו לא נוכל לטפל בבעיה.
                                      אנחנו הולכים להוציא הודעה. שבכל טעות של חיוב תפנו ל x2one שהם יחזירו את הכסף.
                                      הם כל כך עירבבו את העסק. שקשה לדעת מי המשתמש האמיתי ומי לא.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      אחד תםא 05276632300 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • אחד תםא מנותק
                                        אחד תם @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode זה די מוזר לחשוב על כך שאין לכם שיניים מול חברות שמפרות את הדרישות שלכם.

                                        אז בעצם על מי אנחנו סומכים?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • magicodeM מנותק
                                          magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                                          אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
                                          הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
                                          כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
                                          נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          מעלה ומורידמ 05276632300 סופרס מ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • 05276632300 מנותק
                                            0527663230 @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @magicode

                                            נראה לך שיש אפשרות ללקוחות לתבוע את X2one
                                            צריך ראיות מוכחות , שהם באמת אשמים .
                                            כרגע התגובה שלהם הייתה -
                                            'שאם נטפרי בקשו ממך להתחבר שוב אז זה כבר עניין שלך מול נטפרי'
                                            והם ודאי מיגנו את עצמם טוב טוב בחוזה שנמצא אצלם שאף אחד מהלקוחות לא קיבל או קרא!!
                                            וחבל מאד!!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון