האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?
-
@שמח-תשמח
אני הייתי בחיבור קווי של 019 עם טלפון של נט'וייז'ן בלי שום בעיה. תפני ל@957 . בהצלחה -
נראה לכאורה שהסתדר
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נראה לכאורה שהסתדר
עד להודעה חדשה, או סופי?
כי אנחנו כבר באמצע להתנייד -
עדיף לעבור. כך לטעמי.
-
אני כבר התחברתי מחדש 5 פעמים
והיום (13.01.19) ב- 12:15 זה חזר אבל ביקש התחברות מחדש לנטפרי
אני מאד מקוה שנטפרי מטפלים בבעיה שלא נחוייב על כל התחברות!! -
מי שהתרגל למהירות של תשתיות פלאפון (X2one)
כדאי לו מאד להישאר על התשתיות האלו ולא משנה דרך מי
כי מבחינת המהירות פלאפון הכי טובים -
לדעתי אנחנו לא נוכל לטפל בבעיה.
אנחנו הולכים להוציא הודעה. שבכל טעות של חיוב תפנו ל x2one שהם יחזירו את הכסף.
הם כל כך עירבבו את העסק. שקשה לדעת מי המשתמש האמיתי ומי לא. -
@magicode זה די מוזר לחשוב על כך שאין לכם שיניים מול חברות שמפרות את הדרישות שלכם.
אז בעצם על מי אנחנו סומכים?
-
אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג. -
נראה לך שיש אפשרות ללקוחות לתבוע את X2one
צריך ראיות מוכחות , שהם באמת אשמים .
כרגע התגובה שלהם הייתה -
'שאם נטפרי בקשו ממך להתחבר שוב אז זה כבר עניין שלך מול נטפרי'
והם ודאי מיגנו את עצמם טוב טוב בחוזה שנמצא אצלם שאף אחד מהלקוחות לא קיבל או קרא!!
וחבל מאד!! -
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.
למה מה שהיה עד עכשיו לא נקרא כך?
-
@מעלה-ומוריד
זה יכול להיות טעות. אני לא נביא עדיין לדעת האם זה באמת טעות או לא. -
@מעלה-ומוריד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.
למה מה שהיה עד עכשיו לא נקרא כך?
אני לא חושב שיש עניין להפסיק לעבוד איתם.
מי שרוצה שיעזוב.
ביינתים עד יום חמישי הם היו בסדר גמור. -
במיוחד שאומרים שלפלאפון יש את הקליטה הכי טובה.
בוא נחכה ונקווה שלא יהו שוב תקלות בעז"ה -
@magicode
אני בטח מצחיק אותך, אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, אז אני בא לגלות לך את אמריקה -
(בטח חשבתם על זה, אבל על הצד הקלוש שלא...)
המדיניות שלהם בתקופה האחרונה להתעלל במשתמשי נטפרי, לא צועקת שזה מכוון?
קודם השימוש בחבילה.
כשזה לא עזר, הגיע החלפת האייפי, להפר הסכם בצורה מפורשת, ולא עם לקוח חלש, עם נטפרי!, זו לא התנערות ורצון לסיים עם נטפרי? -
@מעלה-ומוריד
לטענתם הם רוצים להתנער מהלקוחות שגולשים הרבה. -
פוסט זה נמחק! -
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@מעלה-ומוריד
לטענתם הם רוצים להתנער מהלקוחות שגולשים הרבה.וזה לגיטימי?
סוף סוף החלטת שיש חבילה שאתה נותן אז תיתן אותה בלי בעיות וכשנגמרת החבילה תחסום/תאט כמו כל חברה שפויה. אנשים פה דיברו על החלפת IP אחרי צריכה של רבע מהחבילה. -
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.אז מה שהכי טוב, זה להוציא הודעה לכל הלקוחות (במייל) שנטפרי מתנערת מהאחריות של כל מעללי X2ONE, וממליצה ללקוחתיה להתנתק מחברה זו. ומי שבכל זאת בוחר להישאר, עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד, ומצהיר בזה שלא יבוא בכל טענה לנטפרי בנושא ספק זה.
-
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.ומי אמר שספקים שיראו את ההודעה הזאת זה לא יתן פתח להתעלל בלקוחות "בקטנה"?