סקר שביעות רצון מהספקים שלנו.
-
@מ-פינחסי
לפי הנתונים כרגע ,לגמרי
אלא אם 60 מגיבים אינם מדגם מייצג מספיק -
נתון מעניין: המשתמשים הכי מרוצים הם בנייד, ולא בנייח (019).
-
- אתה יכול לעשות עוגה שמראה את פילוח המשתמשים לפי חברות, כך יראו את החלוקה לחברות
- אתה יכול לעשות עוגה שמראה את פילוח המשתמשים בחברה מסויימת לפי רמת שביעות רצון, כך יראו אם בחברה יש יותר מרוצים או שלא
- אתה יכול לעשות עוגה שמראה את פילוח המשתמשים ברמת שביעות רצון מסוימת לפי חברות, כך יראו באיזו חברה יש הכי הרבה אנשים מרוצים ובאיזה הכי פחות
- בכל מקרה אל תשכח להוסיף צימוקים ואפשר גם קצפת עם דובדבן
-
ענו כבר מאה משתמשים!
-
-
-
@מ-פינחסי סבלנות.
-
השאלה האחרונה: ''האם אתה מרוצה'' ממה?
מהשירות? מגלישה? כללית מהשימוש בנטפרי? -
@100 מהירות כמובן
-
@מ-פינחסי דווקא אני חשבתי מהשירות!
-
תמונת מצב זמנית.
-
@מ-פינחסי איך זה יכול להיות ש24 % מרוצים מx2one אחרי כל ההתנהלות שלהם ??
אז או שהמצביעים לחברה הזו טומנים את הראש בחול, או שזה לא אמין -
@מעמד אני חושב שהעוגה לא בנויה טוב
-
@מעמד
צריך להבדיל בין נייד לנייח -
@חכם למה אין את RL בנייד?
-
@חכם הגרפ של חיבור נייח מסתיר את הטבלה מתחת
-
@מעמד
יש שני טבלאות ( אתה יכול לראות למטה)
אחד של התוצאות ואחד של הגרף -
@מעלה-ומוריד
תשאל את עצמך או את @מ-פינחסי המסור ... -
@מעמד אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
@מ-פינחסי איך זה יכול להיות ש24 % מרוצים מx2one אחרי כל ההתנהלות שלהם ??
אז או שהמצביעים לחברה הזו טומנים את הראש בחול, או שזה לא אמיןכי אין עוד חברה עם פלאפון.
יש כאלה ששווה להם.
וחוץ מזה,
צ"ל שהם לא שמו לב לתקלות.
(לא מחייב שכולם שמו לב. מי שמשתמש קצת,
יכול להיות שלא שם לב). -
@X2ONE צריך לעשות חשבון נפש רציני, לפי דבריו 99% מהלקוחות לא סבלו מניתוקים.
ולמרות זאת רק 24% מרוצים.
זאת אומרת ש 75% מהלקוחות שלא סבלו מניתוקים לא מרוצים...