נראה שנוספה האפשרות לשלוח הקלטת קול במערכת הפניות.
רגע, לא רק זה, יש גם הקלטת מסך,

נראה שנוספה האפשרות לשלוח הקלטת קול במערכת הפניות.
רגע, לא רק זה, יש גם הקלטת מסך,

לא יודע אם זה כבר רשמי או רק נסיון, אבל יש אפשרות להוסיף נקודות לפניה שכבר נפתחה.
שימו לב לכפתור ה+ ליד נושא הפניה

ב"ה שיש כאלו שיש להם הרבה זמן ורק צריכים עזרה איך לנצל אותו לדברים חשובים
גם זה חלק מהמטרות של נטפרי???
אני מקבל היום תגובות לפניות ללא נקודות בתוך דקות ספורות
לפניה עם נקודה שעברה גם טיפול מקצועי בתוך 10 דקות.
אז זה לא אש נמוכה אלא מוסיף והולך:menorah:
@האברך התמונות לא נפתחות לפי הכתובת שבהם הן מאוחסנות אלא לפי התוכן שלהם ממש
כלומר, אם תעביר את אותה התמונה לכתובת אחרת התיוג שלה ישאר זהה, אם תכניס תמונה אחרת לקישור של התמונה או שתערוך את התמונה, התמונה תישלח לבדיקה מחדש
url : הכתובת שבה התמונה מאוחסנת ברשת ( בדומה למה שאתה רואה בדפדפן שלך בשורת הכתובת למעלה עבור כל דף שאתה מבקר בו)
hash: מזהה יחודי שהמערכת יוצרת עבור כל תמונה ומבוסס על התוכן של התמונה
@מעלה-ומוריד
תעשה ניסוי כזה: שלח תמונה בצ'אט ( אם יש לך שני חשבונות - אחרת בקש ממישהו שישלח לך) ורצוי שתהיה גדולה.
כאשר אתה מקבל את התמונה, אל תקליק עליה רק נסה לרענן את הצ'אט עד שאתה יכול לראות את התמונה. רק כעת, תן קליק על התמונה כדי לפתוח אותה בטאב חדש.
בניסוי שאני עשיתי, אחרי שכבר היה ניתן לראות את התמונה בצ'אט , עדיין היה כתוב נשלח לבדיקה כאשר פתחתי בטאב חדש.
@yzahn דווקא זה טוב, כי אתה רואה שמישהו כבר התחיל לטפל בפניה שלך.
@yonig20 אתה יודע אולי גם איך אפשר להחזיר את המצב לפני ההרצה של הסקריפט הזה?
@shraga יפה מאוד
זהו פיתוח חשוב מאוד, בפרט עבור מי שמשתמש בצ'אט של google.
@ברסלברי
יש לזה אישור רשמי או שרק על סמך הנסיון?
האם זה משפיע גם על כל התמונות שמואחסנות בשרתי google?
ההוראות שיש בוויקי להתקנת תעודה בדוקר, מתייחסות לגירסא הישנה.
האם יש מי שיודע איך מתקינים בסביבה החדשה?
לכל מי שתקוע, יש אפשרות להשתמש גם ב Slack, הוא לא סובל מהבעיה הזו ובכלל לדעתי הוא יותר נח מהצ'ט החדש של google.
זה נובע מהבעיה של סינון תמונות שנמצאות בשרתי google ומשום בעיה טכנית כלשהיא לא ניתן כרגע לסננם. זאת ע"פ תגובות ממערכת הפניות בעניין זה בעבר. בהקלטת תעבורה זה מתויג "בפיתוח".
זה התחיל להשפיע יותר כעת עם המעבר לעולם שכולו טוב של ה hangouts הישן, והעברת כל המשתמשים העסקיים ל google chat.
@magicode זה כבר הופך לבעיה אקוטית ונשמח לשמוע את דעתך בעניין
@magicode רק צריך גם לזכור שהרבה מאלו שמשתמשים בVPN, הם כאלו שעובדים במקומות שאין להם אפשרות להתקין שם קו של נטפרי. בד"כ המעסיק הוא כזה שאין לו שום אינטרס בסינון והוא רק רוצה לוודא שגם אם זה מותקן, זה לא יפגע לו בתפוקה של העובד.
אם גורמים לו שהאיטרנט יעבוד יותר לאט, זה עלול לגרום לו לקונפליקט מיותר מול המעסיק שיטען שהוא ניזוק מהסינון.
@נטפריס התמונות בחדש לא נשלחות כלל לבדיקה, הם נשארות מפוקסלות.(בדומה לתמונות בחנות chrome) ע"פ מה שהתכתבתי עם נטפרי בנושא, יש להם איזו בעיה טכנית בתמונות אלו שעדיין לא מצאו לה פתרון.
@Chocolate בטח, למה לא, בינתיים זה נראה שבנטפרי כל מה שתבקש, תקבל!