עדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק
-
@shraga אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
לדעתי זה יכול להיות ברמת דיוק של מקסימום 50 אחוז, זה תלוי בהרבה משתנים שאי אפשר לצפות מראש, ולכן זה לא רלוונטי
פחות משמעותי מבדיקת התמונות (שדווקא במקרה זה אין כמעט משמעות ובכל זאת מופיע)
-
בעד הרעיון, שיהיה הערכה כמה זמן יערוך הטיפול בפניה
-
גם אני בעד הודעה כמה זמן אצטרך להמתין.
זה גם יחסוך לנטפרי פניות,
יש פניות שזקוקות למענה מהיר, אם אני יודע שזה לא יענה תוך זמן מסויים, אין לי צורך בה... -
כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
-
בהחלט יהיה מאוד יעיל.
קורה לי הרבה פעמים שאני צריכה משהו דחוף שולחת עם שלוש נקודות וזה חוזר לי כשאני כבר לא צריכה.
אם הייתי יודעת מראש כמה זמן זה ייקח הייתי מוותרת על הפנייה, וגם זה היה חוסך לי את ההמתנה והייתי מנסה להסתדר בדרך אחרת. -
@by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
ובפרט לאנשי חו"ל ששולחים פניות ויכול להיות שאין מענה ולפעמים אני זורק 3 נקודות לפח.
-
@by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
תרשו לי לחלוק על דעתכם. התועלת שבהצעה היא מוגבלת מאוד, שכן לא משנה כמה פניות יש כמו שמשנה כמה פניות מורכבות יש לפני הפניה שלכם.
יש פניות שהטיפול שבהם יכול לקחת ימים ויותר, אפילו אם יש להם 3 נקודות.בנוסף, הפניות מטופלות בידי מספר צוותים שונים כפי שניתן לראות בתוית שיש לפניה (בדיקת אתר, טיפול מקצועי, קהילה, תיוג, שאלת רב וכו'). הצעתכם תדרוש חישוב נפרד לכל מחלקה. מה עוד שחלק מהפניות נשלחות ללא תוית וצריכים לעבור מיון ראשוני לפני הטיפול. מובן א"כ שאין דרך לדעת לאיזו מחלקה תשוייך הפניה וממילא גם לא ניתן לחשב את מספר הפניות הממתינות לפניה באותה מחלקה.
-
@MacroShadow
אולי אי אפשר לדייק בגלל טענתך
אבל תמונת מצב פחות או יותר זה נותן
וזה מה שחשוב -
@חכם
איזה תמונת מצב תקבל???
זה רק יכעיס אותך. -
@מצפה-לישועה
למה יכאיס, זה ייתן לי אינדיקציה, לא יודעת מה איתכם אבל לי זה מאוד יעזור. -
@MacroShadow ברור שניתן להפריד ולראות את המצב ולעתים גם אחרי השליחה זה טוב, לדוגמא אם אני מחכה לפתיחת אתר ואני יראה שיש 100 לפני ייתכן שאני יצא לסידור ויחזור ואם יש 10 אני אולי ימתין וכן הלאה.
מושלם זה לא יהיה אף פעם אבל תועלת זה נותן ותועלת גדולה מאוד, משום מה רוב משתמשי נטפרי תומכים וחלק מהבודקים מתנגדים...
@magicode -
@מצפה-לישועה אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
@חכם
איזה תמונת מצב תקבל???
זה רק יכעיס אותך.אקבל תמונת מצב שאף אם היא תכעיס אותי עדיין אדע איפה אני עומד
אני חושב שזה הבנה פשוטה
זה בדיוק כמו זמן המתנה לתמיכה טכנית שנותנים לך לדעת בערך כמה זמן תחכה { גם אם זה יכול להכעיס... }