עדכון שדרוג מערכות
-
מדובר בעז"ה במקסימום השבתה זמנית של 5-10 דקות.
בשביל זה צריך להטריד את הלקוחות? -
@shraga ולאחר מכן תקבל בפורום תגובות נזעמות שלמה אין לי חיבור ומה קורה ??
עדיף שידעו שיהיה משהו זמני של זמן מסוים כדי שיוכלו לתכנן את עצמם ולא יתרגזו -
@shraga אמר בעדכון שדרוג מערכות:
בשביל זה צריך להטריד את הלקוחות?
זאת ועוד, למה זה אחריות של נטפרי? ש-019 ידאגו לפרסם את זה, לא?
-
@מעמד אמר בעדכון שדרוג מערכות:
@shraga ולאחר מכן תקבל בפורום תגובות נזעמות שלמה אין לי חיבור ומה קורה ??
עדיף שידעו שיהיה משהו זמני של זמן מסוים כדי שיוכלו לתכנן את עצמם ולא יתרגזואם הם מחוברים לפורום והם יכולים להגיב בה בזעם הם כנראה גם ראו/יראו את ההודעה
-
@חיים-שווארץ לא בטוח
כי הם לא נכנסים על בסיס קבוע אלא רק אם יש להם בעיה (אני משער...) -
במשק מקובל לדווח למייל רק אם עושים השבתה ממשית למשך מספר שעות.
פה זה ממש זעיר רוב הסיכוים שלא יהיה השבתה בכלל. וגם אם יהיה זה יהיה דקה עד 10 דקות.
לכן זה מפורסם פה בהכרזות וזה משפיע על ה"חדשות ועידכונים" בכרטסת.
לדעתי זה מספיק. -
@yzahn צודק, למה זה בכלל קשור לנטפרי?
-
נטפרי מפרסמים את זה כי אכפת להם מהמשתמשים
-
-
השדרוג בוצע כעת ?