• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    קול הלשון

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    קול הלשון
    27 פוסטים 8 כותבים 5.4k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יסוד
      נערך לאחרונה על ידי

      בקול הלשון ישנה בעיה חמורה מאוד של הורדת שיעורים, השיעור יורד כביכול למחשב אך כשרוצים להפעיל אותו מגלים שהוא פגום, מופיעה לי הודעה כמו "לא ניתן לשלם עבור הפריט".

      קול הלשון טוענים בתוקף כי מדובר בבעיה הקשורה אך ורק למערכת הסינון נטפרי, ורק משתמשי נטפרי פונים אליהם בקשר לבעיה זו, ואילו למשתמשי אתרוג ונתיב הבעיה לא קיימת.

      האם מישהו יודע כיצד ניתן למצוא פיתרון לתעלומה?

      ElazarFesselE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ElazarFesselE מנותק
        ElazarFessel @יסוד
        נערך לאחרונה על ידי ElazarFessel

        @יסוד תביא קישור ישיר לדף להורדת הקובץ שזה קרה לך.
        הרגע הורדתי שיעור גם בוידאו וגם בשמע, שניהם באקראי (הראשון שיצא לי) ופעלו כראוי

        A ElazarFesselE 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • A מנותק
          ayys613 @ElazarFessel
          נערך לאחרונה על ידי

          @ElazarFessel אמר בקול הלשון:

          @יסוד תביא קישור ישיר לדף להורדת הקובץ שזה קרה לך.
          הרגע הורדתי שיעור גם בוידאו וגם בשמע, שניהם באקראי (הראשון שיצא לי) ופעלו כראוי

          גם אני מוריד בקביעות שיעורים ללא בעיה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יסוד
            נערך לאחרונה על ידי

            אני מדבר רק על בעיה בהורדת שיעורי שמע.
            מי שמוריד בהצלחה וידיאו למחשב מקול הלשון, נשמח לשמוע איזה חיבור יש לו, האם נטסטיק או חיבור אחר? ואיזה גרסא הוא מוריד, רגילה או HD?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ElazarFesselE מנותק
              ElazarFessel @ElazarFessel
              נערך לאחרונה על ידי

              @ElazarFessel אמר בקול הלשון:

              @יסוד תביא קישור ישיר לדף להורדת הקובץ שזה קרה לך.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יסוד
                נערך לאחרונה על ידי

                תיקון טעות: אני מדבר רק על בעיה בשיעורים לצפיה.
                כל השאר ללא שינוי, כמו שכתבתי.

                ElazarFesselE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ElazarFesselE מנותק
                  ElazarFessel @יסוד
                  נערך לאחרונה על ידי ElazarFessel

                  @יסוד אפשר קישור?
                  אם אפשר גם לדעת באיזה מכשיר אתה מנסה לפתוח את הקובץ ועם איזו תוכנה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • י מנותק
                    יסוד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    https://www.kolhalashon.com/New/Shiurim.aspx?Lang=Hebrew&Path=Hebrew|HMusar|Hasiduth|R0481-9|SmachotYiruyim|האדיטש&VideoOnly=True

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י מנותק
                      יסוד
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני מנסה מתוך מחשב נייד רגיל, חיבור נסטסיק.
                      מה הכוונה באיזה תוכנה? יש שני אפשרויות בקול הלשון, ניסיתי את שניהם.
                      אגב סליחה על העיכוב בין תגובה לתגובה. יש גם איזו תקנה מאוד לא נוחה שאני צריך להמתין 3 דקות בין תגובה לתגובה.
                      איך משיגים 3 נקודות מוניטין?
                      כמה דפי גמרא צריך ללמוד?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                      • י מנותק
                        יסוד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אגב אין שום חילוק מאיזה עמוד מורידים את הוידיאו, אני ניסיתי הרבה שיעורים מכמה מגידי שיעורים שונים בלי קשר.
                        זה קשור כנראה לסוג החיבור. אולי לנטסטיק?
                        אבל למה זה קורה רק למשתמשי נטפרי?
                        קול הלשון אמרו לי שישמחו מאוד לתקן כל בעיה שהיא במידה ונטפרי ידווחו על איזה בעיה בחיבור בין נטפרי לקול הלשון.

                        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • yzahnY מנותק
                          yzahn @יסוד
                          נערך לאחרונה על ידי yzahn

                          @יסוד אמר בקול הלשון:

                          מי שמוריד בהצלחה וידיאו למחשב מקול הלשון, נשמח לשמוע איזה חיבור יש לו, האם נטסטיק או חיבור אחר? ואיזה גרסא הוא מוריד, רגילה או HD?

                          אני עם נטסטיק (חברת 019) והורדתי עכשיו וידיאו HD בהצלחה מהקישור שהבאת.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 3 מנותק
                            386
                            נערך לאחרונה על ידי

                            גם אני הורדתי בעבר (זה היה דרך תוסף של מנהל הורדות) שיעור וידאו ועבד מצוין

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ElazarFesselE מנותק
                              ElazarFessel
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יסוד
                              הורדתי את הראשון מהקישור שהבאת בHD, ירד רק 80MB וכתב את השגיאה שהבאת, כאשר VLC ואחרים בכלל לא פתחו אותו.
                              הורדתי את החמישי בHD, ירדו 950MB ופועל נפלא.
                              מסקנה?
                              כשהקובץ לא יורד שלם משום מה, המחשב לא יפעיל אותו בשום תוכנה, למרות שנראה לך שהוא ירד טוב.
                              שים לב לגודל הקובץ שירד לך.

                              yzahnY A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • yzahnY מנותק
                                yzahn @ElazarFessel
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @ElazarFessel אמר בקול הלשון:

                                וכתב את השגיאה שהבאת

                                א. איפה כתוב, בדפדפן?
                                ב. האם אתה מקבל את השגיאה בכל נסיון להוריד אותו קובץ?

                                ElazarFesselE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A מנותק
                                  aiib @ElazarFessel
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @ElazarFessel אמר בקול הלשון:

                                  כשהקובץ לא יורד שלם משום מה, המחשב לא יפעיל אותו בשום תוכנה, למרות שנראה לך שהוא ירד טוב

                                  זאת בדיוק השאלה: מה גורם לקבצים [חלקם] של קול הלשון לא לרדת שלמים בנטפרי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ElazarFesselE מנותק
                                    ElazarFessel @yzahn
                                    נערך לאחרונה על ידי ElazarFessel

                                    @yzahn אמר בקול הלשון:

                                    א. איפה כתוב, בדפדפן?
                                    ב. האם אתה מקבל את השגיאה בכל נסיון להוריד אותו קובץ?

                                    א. שגיאה של אפליקציית "סרטים וטלוויזיה". ברירת המחדל של ווינדוס 10 להפעלת קבצי וידאו (לכן הדגשתי שהאחרים לא מפעילים אותו בכלל, כדי שיבינו שהשגיאה היא לא אינדיקציה)
                                    ב. הורדתי כעת שוב את אותו הקובץ, ירד 1.4GB ותקין לגמרי

                                    @aiib אמר בקול הלשון:

                                    זאת בדיוק השאלה: מה גורם לקבצים [חלקם] של קול הלשון לא לרדת שלמים בנטפרי

                                    לענ"ד זה לא מחייב שזה יקרה רק בנטפרי.
                                    קורה שקובץ לא יורד תקין.
                                    אני לא מצפה מקול הלשון שיעמדו בעומסים מטורפים כל כך, בפרט כשאתה מנסה להוריד קובץ שמן וכבד משקל.
                                    כשהורדתי אותו תקין, זה היה ב01:00 בלילה במהירות 15MB (מהירות החיבור שלי), כאשר בשעה 22:00 הוא בקושי נתן לי חצי מהמהירות הזאת, כי זה שעה שכולם משתמשים באתר שלהם.

                                    הערה מעניינת:
                                    כשהורדתי את הקובץ באופן מוצלח, לא הצלחתי לגשת במשך כל זמן ההורדה לאתר קול הלשון.... (שגיאה 504 = Gateway Timeout)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יסוד
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      קול הלשון ציינו בפני, שכשמישהו מתלונן בפניהם על בעיות בהורדה, הם כבר יודעים לאיזה מערכת סינון הוא משתייך....
                                      כן, לנטפרי.
                                      ולכן הסברא אומרת שלא מדובר רק בבעיה של קול הלשון, אלא ככל הנראה בבעיה משותפת לנטפרי ולקול הלשון.

                                      yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • yzahnY מנותק
                                        yzahn @יסוד
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יסוד באיזה ספק אתה?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יסוד
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          ספק טלזר 019

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מעמד @yzahn
                                            נערך לאחרונה על ידי מעמד

                                            @yzahn

                                            @יסוד אמר בקול הלשון:

                                            ספק טלזר 019


                                            ו @יסוד להבא, תדאג להזכיר את מי שאתה צריך כדי שיוכל מיד בהתחברות הבאה להגיע לכאן ולעזור לך
                                            כי אם אתה מזכיר את שם הניק שלו כך: @יסוד הוא יקבל התראה בפעמון למעלה משמאל למסך והוא יידע שהזכירו אותו ויקפוץ לכאן

                                            yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון