• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הקלטות שמע במערכת הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    11 פוסטים 6 כותבים 1.0k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מ. פינחסי
      נערך לאחרונה על ידי

      הצעה: שיוכלו לשלוח הקלטות שמע במערכת הפניות. כמו בוואטסאפ. ע"מ להקל להסביר. הן המתנדב של נטפרי והן הלקוח

      מ 62626 nigunN 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • מ מנותק
        מעמד @מ. פינחסי
        נערך לאחרונה על ידי

        @מ-פינחסי אי אפשר לעשות הקלטה בנגן או במחשב ולהעלות לפניה ?
        ולמה שלנציג יהיה זמן להקשיב ?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 62626 מנותק
          6262 @מ. פינחסי
          נערך לאחרונה על ידי 6262

          @מ-פינחסי אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

          הצעה: שיוכלו לשלוח הקלטות שמע במערכת הפניות. כמו בוואטסאפ. ע"מ להקל להסביר. הן המתנדב של נטפרי והן הלקוח

          אני לא חושב שמי שעונה לפניות זה מתנדבים... זה מערכת פניות שמגיע לצוות נטפרי.
          לגופו של ענין זה דבר שבהחלט יכולה להיות בו תועלת, הרבה יותר נח לאפשר הקלטה כפשוטו מלעלות קובץ אחרי שהקלטת ושמרת.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מ. פינחסי
            נערך לאחרונה על ידי מ. פינחסי

            מתנדבים התכוונתי לצוות של נטפרי...
            @מעמד להקליט ולהעלות זה מסובך. אתה מכיר איך זה בוואטסאפ?
            עריכה: כעת אני רואה ש @magicode עשה לייק על ההודעה שלי...

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מעמד @מ. פינחסי
              נערך לאחרונה על ידי

              @מ-פינחסי אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

              אתה מכיר איך זה בוואטסאפ?

              ב"ה לא 🙂

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • nigunN מנותק
                nigun @מ. פינחסי
                נערך לאחרונה על ידי

                @מ-פינחסי
                אולי זה יעיל להרחבת ההסברים
                אבל לפניה הראשונית נראה לי שזה רק יקשה על הנציגים שרוצים לקבל תמונה על מדובר
                בלי לנסות לפענח את ההודעה שמישהו הקליט בתנאים לא הכי טובים

                לחיל אומרל מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • לחיל אומרל מנותק
                  לחיל אומר @nigun
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nigun אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

                  אבל לפניה הראשונית

                  אפשר לעשות את האופציה הזאת רק מההודעה השניה

                  שטייגען זה העיקר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מ. פינחסי @nigun
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @nigun אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

                    בתנאים לא הכי טובים

                    מה הפירוש בתנאים לא הכי טובים?

                    לפעמים בהקלטה אדם מסביר את עצמו הרבה יותר טוב

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • מ מנותק
                      מעמד @מ. פינחסי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מ-פינחסי אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

                      מה הפירוש בתנאים לא הכי טובים?

                      הוא התכווין שההקלטה לא טובה מספיק ולא ברורה ואז הנציג יצטרך להתאמץ להבין משהו מההקלטה מה שאין כן בפניה מוקלדת שאין קושי לנציג להבין אותה (אלא אם כן הלקוח כתב באופן לא ברור בעליל)

                      אבל אני מסכים איתך שהקלטה יכול להיות דבר טוב.
                      כי יש כאלה שלכתוב יותר קשה מלהסביר בע"פ

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • C מנותק
                        clickone @מעמד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מעמד אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:

                        הוא התכווין שההקלטה לא טובה מספיק ולא ברורה ואז הנציג יצטרך להתאמץ להבין משהו מההקלטה מה שאין כן בפניה מוקלדת שאין קושי לנציג להבין אותה

                        אפשר לכתוב בגדול ובאדום שאין התחייבות לטפל בפנייה המוקלטת במידה והתומך לא יבין אותה

                        • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                        • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מעמד @clickone
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @clickone אפשר
                          אבל אני רק הסברתי מה זה תנאים לא טובים
                          א. קודם שנטפרי ירצו לעשות את זה ואחר כך אפשר לדון בלפתור בעיות שיכולות לצוץ

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון