• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לענות להפניות תיכף כשקוראים אותם

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    18 פוסטים 11 כותבים 1.1k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • לחיל אומרל מנותק
      לחיל אומר @cmark
      נערך לאחרונה על ידי

      @chaimmarkowits אפשר לעשות שרק בדברים שלוקחים הרבה זמן יכתבו שזה הרבה זמן
      בדיוק עכשיו ענו לי על פניה מסוימת שצריך לבדוק אותה וזה ייקח זמן

      שטייגען זה העיקר!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • סופרס מנותק
        סופר @מעמד
        נערך לאחרונה על ידי

        @מעמד
        הוא לא אמר שיש מצב שאכן לוקח זמן עד שעונים, אלא אמר שלפעמים הנציג כן הגיע לזה ודחה את זה לנציג אחר או זמן אחר בגלל מורכבות הפניה, בכזה מצב הוא טוען שהיה מן הראוי לעדכן את הלקוח.
        @chaimmarkowits לעצם הענין, לפעמים יש סימן ברור לראות אם הפנייה כבר נכנס לטיפול, אם הוא תויג כ'טיפול מקצועי' וכדומה

        'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
        כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

        ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ChocolateC מנותק
          Chocolate @סופר
          נערך לאחרונה על ידי

          @סופר זה הרעיון כל פעם שפניה מתיוגת שיכנס תגובה אוטומטיתת הועבר לטיפול מקצועי וכדו'

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
          • מ מנותק
            מטעמים @מעמד
            נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מעמד @מטעמים
              נערך לאחרונה על ידי

              @מטעמים בטוח שמה ?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מטעמים @מעמד
                נערך לאחרונה על ידי

                @מעמד
                סליחה, לא הבנתי אותך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • UAU מנותק
                  UA
                  נערך לאחרונה על ידי UA

                  @chaimmarkowits @Morgen
                  אני לא יודע איזה סוג שירות לקוחות מקובל במדינה שלכם

                  על כל פנים לפי מה שכאן בארץ קורה בחברות אחרות - בכל התחומים - השירות לקוחות של נטפרי במקום ראשון. ללא הגזמה.
                  גם ממשק פניות מסודר וגם מהירות תגובה, וגם מאמץ סיוע יוצא דופן, איכפתיות אמיתית ולא שירות לקוחות יבש.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                  • מ מנותק
                    מטעמים @UA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @UA
                    בסדר.
                    כולנו אוהבים את נטפרי, ומעריכים אותה מאוד.
                    הפורום נועד לתת כיווני חשיבה במה אפשר להשתפר והיכן ניתן להחמיא...

                    ברור שמערכת הפניות היא מקצועית ורצינית מעל לכל שירות קיים שאני מכיר, מצד שני גם המנהלים אוהבים לשמוע את דעת הלקוחות (ככה זה אצלי...) אם יש מקום לשפר, אז למה לא?

                    בוריס כרשינאב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                    • UAU מנותק
                      UA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מטעמים
                      צודק
                      לא סותר
                      צריך להגיד את 2 הדברים האלו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • בוריס כרשינאב מנותק
                        בוריס כרשינא @מטעמים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מטעמים אמר בלענות להפניות תיכף כשקוראים אותם:

                        ברור שמערכת הפניות היא מקצועית ורצינית מעל לכל שירות קיים שאני מכיר, מצד שני גם המנהלים אוהבים לשמוע את דעת הלקוחות (ככה זה אצלי...) אם יש מקום לשפר, אז למה לא?

                        דווקא בנושא הפניות הם 1000% ולא צריך לחפש אותם בקטנות

                        Там нет ничего, кроме него

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • מ מנותק
                          מטעמים @בוריס כרשינא
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @בוריס-כרשינא
                          גם אני חושב כמןך, (זו דעתך וכן גם דעתי, אבל גם לגיטימי שאחרים יהיה להם דעה שונה ורעיונות נוספים. זה בדיוק מה שכתבתי. שבדיוק לשם כך נועד הפורום. כל אחד יביע את דעתו)

                          אגב, לפני כמה חודשים אני שלחתי פניה, וקיבלתי הודעה ממערכת הפניות בזה הלשון: "הפניה הינה מורכבת, ויקח לנו זמן כדי לפתור אותה", אז הרעיון של פותח האשכול כבר פועל בגדול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • C מנותק
                            cmark
                            נערך לאחרונה על ידי

                            נכון הכונה שלי היה שיהיה באופן אוטומאטי שאם זה טיפול מיקצעי וכדו' שיהי' פניה אוטמאטי שזה יקח זמן

                            WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • WWWW מנותק
                              WWW נקיפדיה @cmark
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @chaimmarkowits לכאורה אפשר משהו פשוט, שברגע שמתעדכן תווית, ישלח מייל שהתעדכן תווית לפנייה וזה בטיפול.

                              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • ג מנותק
                                גד
                                נערך לאחרונה על ידי

                                שלחתי פניה בתקופה האחרונה, ראיתי שהועבר לטיפול מקצועי אך לא חשבתי שזה טיפול ארוך, לאחר כמה ימים כתבתי 'האם מטפלים בזה?' [או משהו בסגנון] ולא נענתי, חיכיתי עוד שבוע וסו"ס ענו שהטיפול היה מורכב ועכשיו טופל, לדעתי בפניה שידוע שעלול לקחת יותר מיום יומיים, מן הראוי שתהיה תגובה כמו הנוסח שכתבו לעיל "הפניה הינה מורכבת, ויקח לנו זמן כדי לפתור אותה". אני בזמן שלא קיבלתי תגובה כבר חשבתי להחליף תוכנית וכו' וכו', מחשבות שלא היו עולות אם הייתי מקבל תגובה כנ"ל.
                                כמובן אין בזה משום להריד את התודה לנטפרי על הסינון המעולה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון