• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. UA
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 9
    • פוסטים 121
    • קבוצות 0

    UA

    @UA

    157
    מוניטין
    74
    צפיות בפרופיל
    121
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    UA הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי UA

    • נחוץ >> הסברה על מטרת 'נטפרי'

      לאחרונה יש בפורום המון שאלות "למה חסום", "מה הבעיה ב...", "למה ... לא עובד" וכו'.

      נראה שזה נובע מחוסר הבנה של בעיית האינטרנט בכלל, ומטרת נטפרי בפרט.

      הבעיה היא לא נטפרי. הבעיה היא האינטרנט. נטפרי מנסים לתת את הפתרון הטוב ביותר.

      אני מקווה שאני לא טועה, אבל כפי שאני רואה את זה, יש כאן 2 קצוות:

      1. סינון תכנים לא ראויים
      2. עבודה חלקה בלי חסימות

      השאלה מה העדיפות על פני מה. איפה נקודת המוצא.

      משתמשי נטפרי בחרו בנטפרי בגלל שמעדיפים לפני הכל סינון של 100% (ככל הניתן).
      מי שלא מעוניין/לא נוח לו יש בשבילו סינונים אחרים. לא חסר.

      לדעתי הסברת הנקודה הזו תעזור ותרגיע יחסית הרבה אנשים שקשה להם עם זה.

      ככה זה מרגיע אותי. כי גם לי קשה בשימוש לעבודה שלי.

      אולי כדאי לעשות כאן בפורום או בויקי של נטפרי, הסברה מסודרת על הנושא.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      UAU
      UA
    • RE: לענות להפניות תיכף כשקוראים אותם

      @chaimmarkowits @Morgen
      אני לא יודע איזה סוג שירות לקוחות מקובל במדינה שלכם

      על כל פנים לפי מה שכאן בארץ קורה בחברות אחרות - בכל התחומים - השירות לקוחות של נטפרי במקום ראשון. ללא הגזמה.
      גם ממשק פניות מסודר וגם מהירות תגובה, וגם מאמץ סיוע יוצא דופן, איכפתיות אמיתית ולא שירות לקוחות יבש.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: אפשרות לפתיחת אתר ספציפי באופן מוחלט

      יש כאן נקודה שלא כל-כך התייחסו אליה
      אני מקדים ואומר שאין כוונתי "לחפור" בעניינים של נטפרי אלא להציג את זה מצד הלקוח.
      במילה אחת - עלויות.
      זה המון שעות עבודה.
      לדוגמה - אתרי גרפיקה. יש כמויות מטורפות של חומר. שמתעדכן כל הזמן.
      מישהו יודע כמה קבצי PDF חדשים עולים כל יום בכל האתרים שפתוחים בנטפרי?
      לדעתי מי שיספור יקבל חום במקום. כמויות אסטרונומיות.
      האנשים שיעשו את זה צריכים לקבל משכורת. וזה יותר מ-2 עובדים לדעתי
      תעשו חישוב פשוט כמה כל אחד יצטרך להוסיף לתשלום החודשי כדי להחזיק את זה.
      500 ש"ח? 600 ש"ח? לא יודע.
      אסור לשכוח שמשלמים רק 15 ש"ח. בדיחה עלובה.
      לא נעים לי אבל זה נראה כאן כאילו כל אחד משלם 2000 ש"ח לפחות.
      חייבים להעריך את נטפרי על זה. באמת.
      נ.ב. המון פעמים היה לי צורך לשלוף חומר מאתרים שחסומים בנטפרי. שלחתי פניה. תוך כמה דקות קבלתי את החומר שרציתי. הייתי בהלם!!!

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      UAU
      UA
    • RE: מה ההגיון שפיגמה יהיה סגור?

      @nati3113 אמר במה ההגיון שפיגמה יהיה סגור?:

      @magicode
      תכלס אתה המהנהל של נטפרי, לא?
      מה דעת נטפרי בעניין,
      לפי מה שהבנתי כשנטפרי בזמנו הוקמה
      חלק מרכזי מהייעוד שלה היה לפתור את הבעיה של אינטרנט מסונן לאנשים עובדים,
      ואם בנקודה הזאת שפוגעים לי בכלי העבודה הראשי שלי, וכמו שכתבו פה פוגעת לעוד הרבה אנשים
      אני מרגישה שקצת נכשלתם

      הבהרה: אני לא קשור בשום אופן לצוות נטפרי ולא מכיר אותם בכלל. אני סוג של לקוח אנונימי.

      כואב לי החוסר הבנה של הסיטואציה והמציאות.

      גם לי לפעמים מפריע שלוקח זמן לפתור בעיות. גם לי בעבודה הסינון מציק, לפעמים מאד.
      אני יכול לתת אינסוף דוגמאות. ונכון, כל מערכת בעולם טעונה שיפור.

      אבל כאן הבעיה היא לא נטפרי. הבעיה זה האינטרנט.
      נטפרי מנסים בהצלחה מדהימה "לרקוד על 2 החתונות" - סינון מוקפד ושימוש באינטרנט. שזה מדהים.
      לגבי מה שנכתב שנטפרי נכשלו ביעדם, לטעמי נטפרי עמדו ביעד שלהם ועקפו אותו מזמן מזמן.

      מה לעשות לפתור תקלות לוקח זמן. אי אפשר לצפות לפתור בעיות מורכבות תוך שעה. וגם לא תוך יום.
      שימו לב כאן בפורום לבד כמה בעיות ובקשות רק בתקופה האחרונה:

      http://forum.netfree.link/topic/8400/מה-ההגיון-שפיגמה-יהיה-סגור
      http://forum.netfree.link/topic/8414/אתר-יודמי-השתנה-הסרטונים-נחסמו
      http://forum.netfree.link/topic/8415/תמונות-לא-חוזרות-מבדיקה-בפורומים-מסויימים
      http://forum.netfree.link/topic/8397/אישור-הורדת-קבצים-לאתר-שלם-ללא-נקודה/11
      http://forum.netfree.link/topic/8402/הגדרת-סרטיפיקט-עבור-זום
      http://forum.netfree.link/topic/5265/האתר-medium-למתכנתים
      http://forum.netfree.link/topic/7456/עזרה-בהוספת-חריגת-אבטחה-לאפליקציה
      http://forum.netfree.link/topic/8392/חסימת-ברמת-מחשב-למערכת-הפעלה-mac
      http://forum.netfree.link/topic/8382/לא-מצליחה-להכנס-לאתר-מכבי-אונליין
      http://forum.netfree.link/topic/8409/הורדת-hp-smart-מהחנות-של-וינדוס
      http://forum.netfree.link/topic/7929/אייפד-גירסה-ios-13-1-לא-יודע-להתקין-תעודת-אבטחה-של-נטפרי
      http://forum.netfree.link/topic/8404/עזרה-בהתקנת-אפליקציות-בbluestacks
      http://forum.netfree.link/topic/8406/איך-אנשים-יכולים-להצטרף-לקבוצה-שלי-בגוגל-גרופס
      http://forum.netfree.link/topic/8385/וויפרי-באימולטור
      http://forum.netfree.link/topic/7868/תעודה-בהרשאות-רוט
      http://forum.netfree.link/topic/8399/התקנת-רוט-באנדרואיד
      http://forum.netfree.link/topic/6871/זקוק-לעזרה-לא-מצליח-לחבר-מדפסת-אלחוטית-גלישה-על-נטסטיק
      http://forum.netfree.link/topic/8369/בעיות-בלחיצה-על-מקשים-במסך-הכל-מופיע-כתמונה

      וזה רשימה חלקית רק מהפוסטים האחרונים בפורום הזה.

      וכמה יש על השולחן של מערכת הפניות???

      מדובר גם על בעיות שנוגעות לפרנסה של אנשים ברמות דחיפות גבוהות. אבל אין מה לעשות.
      האינטרנט בעייתי וזה הפתרון היחיד (שאני מכיר) שאפשר להשתמש בו בלי להיכשל.
      אז צריך להגיד תודה לצוות המדהים והנפלא של נטפרי.
      אין על השירות שלהם נקודה. גם אם לפעמים יש אי נעימות ללקוחות.
      אבל בבקשה בואו נשווה למקומות אחרים. אין מה להשוות בכלום.
      מה נשווה, שיש סינונים שצריכים להתחנן אליהם שיסגרו אתרים בעיתיים וד"ל?

      (וגם, באיזה מקום אחר אפשר "לרדת" על המנהל הראשי בפומבי בפורום שלו???)

      ובל נשכח שכל השירות הזה תמורת מחיר מצחיק של 15 ש"ח...

      סליחה אם הארכתי. אבל הייתי חייב. לא יכולתי להחריש.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: הבו עצות, כיצד לשמור את ילדינו?

      @זהב אשריך שהבאת את המכתב כאן

      בנוגע לנושא שהעלית
      הדבר הזה הפריע לי המון זמן

      עד ששמעתי מרב חשוב שליט"א
      שהעיצה היחידה, זה לא להכניס הביתה את המחשב/מכשיר וכו'
      שיהיה בעבודה/במשרד/באוטו וכו'

      אין עיצה אמיתית אחרת. בבית אין פתרון כי גם ההורים... אין להם עיצה לעצמם.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: חסימת התמונה באתר רשות המיסים.

      @magicode
      רוב רובם של הציבור לא משתמשים בכרטיס חכם אלא עם שם משתמש וסיסמה.
      אז אולי שהאתר יסונן כרגיל, ואם מישהו יצטרך כרטיס חכם יפתחו לו את זה, וכך מצמצמים את הבעיה למינימום.

      @memgd
      לגבי תוכנת WiFree, למה שלא יהיה אפשר להשתמש בה לסינון ברמת הלקוח
      הרי גם היא יושבת באופן מקומי על המחשב כמו כל חוסם פרסומות?
      זה גם יכול לפתור את הבעיה כאן?

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: מה יהיה עם האתר לוטי - אנימציות לבונה אתרים

      @ברצינות אמר במה יהיה עם האתר לוטי - אנימציות לבונה אתרים:

      @ua מביך לראות איך בעלי מקצוע מותקפים כאן על ידך רק בגלל שבמערכת הפניות השיבו להם בעקשנות שנטפרי לא רוצה לטפל בזה כרגע. אבסורד בהתגלמותו.

      קראתי שוב את ההודעות שכתבתי ולא נראה לי שתקפתי. לא מבין למה החלטת שהתכוונתי שהתוכן גרוע.
      תקרא את ההודעות שלי שוב בטון רגוע ותבין שלא תקפתי כלום. שאלתי עניינית.

      שאלתי את פותח הדיון האם פנה למערכת הפניות. לא נכנסתי לנושא עצמו. ולא מכיר אותו.
      אני מסכים שצריך לפתור בעיות וזה מה שכתבתי ששמתי לב שנטפרי עושים מאמצים בזה.
      במיוחד (לא רק, אלא במיוחד) שמתי לב שעוזרים לבעלי מקצוע שחייבים את זה לפרנסתם.

      גם אותך שאלתי ולפי תשובתך נראה שהמון זמן לא התנהלת מול נטפרי בעניין.

      אל תיעלב אבל מפריע לי שאנשים לא מתנהלים מול החברה אלא מנהלים דיון ומתלוננים בחוץ/בפורומים וכך יוצא שם רע.
      אני מכיר את זה גם מהצד השני (אני לא קשור לנטפרי אבל מכיר מתחום אחר).

      אם נמצאים בדיון עם נטפרי אז תענה פשוט ש'כן' וזהו. זה מה ששאלתי בסך הכל.

      לגבי טענתך שאני תוקף בעלי מקצוע, לידיעתך גם אני בעל מקצוע שיש לו קשיים לפעמים בגלל הסינון.
      אבל אני מבין שלא נטפרי הבעיה אלא האינטרנט זה הבעיה ונטפרי זה הפתרון.

      אם נפגעת מכל דבר אחר אני מתנצל.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      UAU
      UA
    • RE: גוגל סקולר

      @אפרת אמר בגוגל סקולר:

      לא מבינה למה אי אפשר לפתוח את המאמרים(ועוד באנגלית אני צריכה) באתר.

      לא חושב שנטפרי סתם סוגרים משהו אם אפשר לפתוח אותו.
      אני מאמין שבמערכת הפניות ימצאו פתרון שמצד אחד יהיה נקי ומצד שני יענה על הצורך.

      גם אני מידי פעם די מתעצבן בגלל החסימות.
      אבל אני לא מתעצבן על נטפרי. אלא על הבעיה.
      שהיא העירבוב של הטוב והרע ביחד בלי יכולת להפריד.
      שזה הבעיה של האינטרנט והטכנולוגיה בדורנו.

      שאני רואה את התוצאות הקשות של האינטרנט, גם אצל אנשים שקרובים אליי
      אני מעדיף סינון שחוסם יותר מידי מאשר פחות מידי.
      (שלא יובן אחרת - נטפרי עושים מאמץ עד גבול היכולת למצוא פתרונות כשרים לכל דבר)

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: נחסם המייל

      אם מסתכלים על הנקודה הזו לבד. של לבדוק מה קורה אצלי במייל הפרטי.
      זה באמת לא הכי נחמד שיש...

      אבל שמסתכלים על כל התמונה. כלומר על הסינון כמענה למרחב שלם של משתמשים.
      ומבינים שיש פרצות בעיתיות במייל.

      כלומר שהיה אפשר להעביר חומרים לא טובים. והכל תחת המטריה והחותמת של נטפרי.
      (למשל עובדי משרד שניגשים לאינטרנט על דעת שיש שם נטפרי. ובפועל מקבלים/רואים דברים שלא אמורים להיות בנטפרי)

      אז אין ברירה. כי הערך הכי חשוב כאן זה הניקיון. שאר הדברים בעדיפות שניה והלאה.

      אחרת למה שיהיה לי אימון לתת לאחרים (וכמובן גם לי) להשתמש באינטרנט עם סינון נטפרי שאני יודע שזה לא נקי?

      נ.ב.
      לשים נטפרי זה לא כפיה ולא הכרחה על אף אחד. זה בחירה שלי ושלך 100%.
      כי באמת אף אחד לא יודע מה השני עושה אצלו בבית/בכיס. וד"ל.

      ומי שרוצה ניקיון זה "המחיר" שעליו לשלם. מה לעשות.
      ברור שאם היה אפשר אחרת - אז היינו בוחרים. אבל כעת אין משהו אחר.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: האוניברסיטה הפתוחה

      @efraim37
      אם יש באתרי האקדמיה סרטונים שיש בהם נשים, או דברי כפירה, או תוכן אחר שאינו ראוי, איך אפשר לפתוח? איך זה קשור להשקפה על האקדמיה? או איך זה קשור להנהגה שמשליטים?

      לא מכריחים אף אחד לאיזה סינון להתחבר, כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה בלי שאף אחד יודע, מלבד ה' שבשמים...

      אגב מילה נוספת, שיצא הטלוויזיה היה יחסית קל להתמודד עם זה, כי זה היה נטו לבידור והיה פשוט להסביר את הנזקים. אבל היום האינטרנט זה חלק בלתי נפרד מעולם העסקים/עבודה/לימודים, במיוחד בעידן הקורונה והזום, אז הבעיה שהטוב והרע נמצאים ביחד ומעורבבים חזק מידי, וקשה מאד להפריד ביניהם.
      זה לא בעיה שנטפרי יצרה, זה בעיה שנטפרי מנסה לפתור.

      גילוי נאות. אני לא עובד ולא קשור לנטפרי.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי UA

    • RE: נחסם המייל

      אם מסתכלים על הנקודה הזו לבד. של לבדוק מה קורה אצלי במייל הפרטי.
      זה באמת לא הכי נחמד שיש...

      אבל שמסתכלים על כל התמונה. כלומר על הסינון כמענה למרחב שלם של משתמשים.
      ומבינים שיש פרצות בעיתיות במייל.

      כלומר שהיה אפשר להעביר חומרים לא טובים. והכל תחת המטריה והחותמת של נטפרי.
      (למשל עובדי משרד שניגשים לאינטרנט על דעת שיש שם נטפרי. ובפועל מקבלים/רואים דברים שלא אמורים להיות בנטפרי)

      אז אין ברירה. כי הערך הכי חשוב כאן זה הניקיון. שאר הדברים בעדיפות שניה והלאה.

      אחרת למה שיהיה לי אימון לתת לאחרים (וכמובן גם לי) להשתמש באינטרנט עם סינון נטפרי שאני יודע שזה לא נקי?

      נ.ב.
      לשים נטפרי זה לא כפיה ולא הכרחה על אף אחד. זה בחירה שלי ושלך 100%.
      כי באמת אף אחד לא יודע מה השני עושה אצלו בבית/בכיס. וד"ל.

      ומי שרוצה ניקיון זה "המחיר" שעליו לשלם. מה לעשות.
      ברור שאם היה אפשר אחרת - אז היינו בוחרים. אבל כעת אין משהו אחר.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: איך יש לנטפרי את מפתח ההצפנה

      @avremi אמר באיך יש לנטפרי את מפתח ההצפנה:

      שאלה שמטרידה אותי כבר הרבה זמן למבינים בתקשורת + נטפרי:

      תקשורת מוצפנת (https) היא על ידי מפתח ציבורי ופרטי, כאשר את הפרטי יש רק לשולח ולמקבל ולא לספק של האינטרנט.

      השאלה שלי היא, איך הסינון של נטפרי, שהוא ברמת ספק, יש יכולת לסנן תעבורה מוצפנת? הרי כדי לפענח את זה צריך את המפתח. ואיך נטפרי משיגה את המפתח?

      זאת סתם שאלה מתוך סקרנות טכנולוגית.

      אשמח להחכים מהפורום הזה.
      תודה

      לידיעתך כל הסינונים משתמשים ברעיון של תעודת אבטחה ולא רק נטפרי.

      מה שידוע לי שגם הספק אינטרנט (ISP) אם הוא מאד רוצה הוא יכול לדעת מה הולך אצל הלקוחות שלו.

      נ.ב. ומי שממש פרנואיד בעינייני פרטיות, אז יש את "הכלי" - https://www.hamichlol.org.il/הכלי
      כך שממילא אין באמת פרטיות...

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: גוגל דרייב לשולחן העבודה

      @כוח-עזר בעיקרון התוכנה הזו (בגרסתה הנוכחית לפחות) עושה שיקוף של הדרייב למחשב כך שלא יצא לי לבדוק העלאה. לגבי הורדה זה הוריד קבצים גדולים בלי בעיה.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: איזה ספק עובד הכי טוב בנטפרי

      @תודרוס @ib תקשורת מעולים אני מרוצה שם מאד. עובד חלק ב"ה.
      יש זמינות גבוהה במייל במיוחד עם הבעלים שם.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: הצילו הצילו הצילו

      @מושי-ל במערכת פניות יעזרו לך

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: גוגל דרייב לשולחן העבודה

      @כוח-עזר הגרסה החדשה עובדת בנטפרי - צריך להתקין תעודה לפי הויקי ש- @a0533057932 ציין לעיל.

      רק אציין שהפונקציה של סינכרון תיקייה מקומית לענן (שקיימת בגיבוי וסנכרון הישן) לא קיימת בחדש (אולי בהמשך זה ישתנה), וזה חבל.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: התראה על מייל חדש בשולחן העבודה

      @קטן
      לא חושב שזה קשור להגדרות קהילה. אם המייל פתוח אז גם ההתרעות צריכות להיות פתוחות.

      אם זה מייל ב-WEB (שאתה נכנס אליו דרך הדפדפן) לדוגמה ג'ימייל אתה יכול להגדיר התראות בשולחן עבודה ולאשר התרעות בדפדפן (בחלון שקופץ) וזהו.

      אם זה מייל בלקוח (לדוגמה אאוטלוק וכו') פשוט בתוכנה אתה מגדיר שיקפוץ התרעות.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      @חיים-כהן מה שטוב לך. לי זה מאד עזר. נכון עדיין איטי. אבל זה 60% יותר מהר ואני מרגיש את זה. כי אני מעלה ושולח הרבה באופן יומיומי.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      @חיים-כהן אמר בסיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים:

      אני למשל עכשיו עם 100mb, מקבל הורדה בפועל של 82mb ו-21 פינג [שזה יחסית בסדר], אבל העלאה של 3mb בלבד..

      יש בבזק תשתית U100 שזה הורדה 100 והעלאה 5 מ"ב (בפועל 5.2 אצלי) וזה משמעותי ההפרש בין 3 ל-5.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA
    • RE: חסימת תמונות בצ'אט ג'ימייל

      @tzvi גם אצלי עדיין לא.

      פורסם בכללי
      UAU
      UA