הגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!
-
@מעמד אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
@מוגן ואם לאדם יש כמה פרופילים, אז הוא יצטרך להקשיב לכל הפרופילים ?
למה לא?
-
@מוגן אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
חשבתי על רעיון שיכול מאוד להקל על אופציה זו, על פי רוב כל אלו שמשתמשים עם אופציה זו הקוד נמצא אצל אדם אחר והוא פותח את השימוש מידי פעם לפי הצורך, אך דא עקא שזה מצריך את המחזיק בקוד להיות בסביבת מחשב שמחובר לרשת, חשבתי על רעיון לבצע פעולה זו על ידי הטלפון, כלומר שמחייגים למספר מסוים ומזינים את מספר הטלפון שאליו משויך החשבון בנטפרי מקישים סיסמא בוחרים פרופיל ואז מקישים כמה דקות לפתוח את הפרופיל.
אין לי אישית את הידע איך לבצע את זה בפועל אך לכאורה זה אמור להיות בר ביצוע.
אשמח לשמוע מה דעתכם בענין.למה לא להצטרף לקהילת נטפרי אישי?
שמה יעשו לך את זה דרך הפניות. -
@אקסס אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
@מוגן אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
חשבתי על רעיון שיכול מאוד להקל על אופציה זו, על פי רוב כל אלו שמשתמשים עם אופציה זו הקוד נמצא אצל אדם אחר והוא פותח את השימוש מידי פעם לפי הצורך, אך דא עקא שזה מצריך את המחזיק בקוד להיות בסביבת מחשב שמחובר לרשת, חשבתי על רעיון לבצע פעולה זו על ידי הטלפון, כלומר שמחייגים למספר מסוים ומזינים את מספר הטלפון שאליו משויך החשבון בנטפרי מקישים סיסמא בוחרים פרופיל ואז מקישים כמה דקות לפתוח את הפרופיל.
אין לי אישית את הידע איך לבצע את זה בפועל אך לכאורה זה אמור להיות בר ביצוע.
אשמח לשמוע מה דעתכם בענין.למה לא להצטרף לקהילת נטפרי אישי?
שמה יעשו לך את זה דרך הפניות.כי אז שוב צריך לשלוח פניה דרך הרשת... וגם אם ניתן להתקשר ולבקש שיפתחו לך דרך הטלפון עדיין זה פחות נח מאשר להתקשר באופן עצמאי בלי להיות תלוי בשעות מענה וכדו'.
אם יש מישהו שמבין בזה ויכול להרים את הנושא יבורך (אני לא יודע האם זה קשור לחברת נטפרי והאם צריך את אישורם, אך בודאי שאין כוונתי לעשות משהו כנגדם אלא רק בהסכמה). -
- שעות המענה הם רוב שעות היממה 08:00-24:00
- מישהו בקצה הרי משתמש ברשת - אותו אחד שצריך את אותו פרופיל זמני - שאותו אחד
ישלח פניה.
-
@אקסס ב2 בלילה אין מענה במערכת הפניות
ולא תמיד האדם שאצלו הפרופיל ליד אינטרנט כך שנטפרי אישי זה לא פיתרו -
@מוגן
לא נראה לי שנטפרי יפתחו את זה כרגע
כי יש רשימה ארוכה מאוד של פיתוחים לפני זה
אבל אם יהיה הסכמה מצד נטפרי
אפשר לבנות מערכת של צד שלישי שתכנס לאזור האישי ותשנה את ההגדרות
וזה לא דורש עבודה מצד נטפרי אא"כ יש להם חסימה מרובוטים
או שסתם הם לא רוצים שזה יעמיס להם על המערכת
למעשה אם יהיה אישור מצד @magicode
אז יהיה על מה לדבר
(וגם אז יש בעיה שכל הנתונים יהיו חשופים לצד שלישי) -
איך יאמתו את המתקשר? ע"י שיחה חוזרת? זה קצת מסורבל.
עריכה: אני רואה שכתוב סיסמה, וזה כבר אומר שלמציע הרעיון הסיסמה היא רק מספרות... -
@נטפריס אפשר גם להוסיף בחשבון האישי סיסמה לטלפון
-
אני מבין שהמטרה היא שרוצים לבקש מה"משגיח" של החשבון לשנות משהו והוא לא נמצא ליד המחשב.
אז אולי אפשר לעשות שצריך אישור לשינוי הגדרות דרך קוד טלפוני. -
אז זה יפתח את כל ההגדרות, או שיפתח רק את הגדרת פרופיל זמני
-
@magicode אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
אני מבין שהמטרה היא שרוצים לבקש מה"משגיח" של החשבון לשנות משהו והוא לא נמצא ליד המחשב.
אז אולי אפשר לעשות שצריך אישור לשינוי הגדרות דרך קוד טלפוני.אם כבר, אפשר לעשות שחשבון א' ייתן הרשאות פיקוח לחשבון ב', כעין מה שיש עם הקהילות רק שזה בצורה פרטית.
-
@מוגן
אגב איפה יש אפשרות כיום להגדיר פרופיל אחר באיזור האישי לזמן קצוב? -
-
@bbn
זה באופן קבוע
הוא נראה לי דיבר באופן חד פעמי למשל ל20 דקות הקרובות -
-
פוסט זה נמחק! -
@bbn אמר בהגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!:
@bbn תקרא בעיון בלינק ששמתי במקטע "חיבורי אינטרנט המשוייכים להגדרות"
-
פוסט זה נמחק! -
@אקסס תבורך
-
@אקסס
לא הבנתי מה יצא
האם אפשר להגדיר פרופיל ל-X דקות הקרובות?