חברות שתומכות בנטוויז'ן.
-
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת. -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם
ממש לא זכותם.
זה כמו שבזק יחליטו לתעדף לקוח ששמו מתחיל בר'
הספק שלך שוכר את התשתית מבזק בדיוק כמו כל לקוח בזק אחר.
זה לא ענין של בזק אם הוא משתמש בה הוא משכיר אותה למשהו אחר. -
@6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים
זה טווח הזמן שבזק חייבים לשלוח טכנאי לכן אומרים לך את הטווח הזה, גם כשהייתי לקוח בזק זה טווח הזמן שאומרים לך, רק שבפועל זה קודם בדרך כלל.
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
וזה החלוקה בין הספק לתשתית. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
וזה החלוקה בין הספק לתשתית.די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
וזה החלוקה בין הספק לתשתית.די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.
היא אחראית שיהיה לך אינטרנט שזה כולל גם את התשתית אלא שעד הבית היא שוכרת את התשתית מבזק ולכן היא שולחת את בזק במקומה לטפל אבל בתוך הבית שהתשתית לא שייכת לבזק ממילא היא לא שוכרת אותו מבזק ולכן היא האחראית הבלעדית לטיפול בתקלות
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
וזה החלוקה בין הספק לתשתית.די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.
היא אחראית שיהיה לך אינטרנט שזה כולל גם את התשתית אלא שעד הבית היא שוכרת את התשתית מבזק ולכן היא שולחת את בזק במקומה לטפל אבל בתוך הבית שהתשתית לא שייכת לבזק ממילא היא לא שוכרת אותו מבזק ולכן היא האחראית הבלעדית לטיפול בתקלות
בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...
לא הספק
ולא חברת התשתית
מה שהספק עושה זה לשכור את שירות חברת התשתית כדי לתת לך דרך להתחבר מהבית אליו, מה שלא כלול בחיובים של חברת התשתית בודאי לא מוטל עליו.
יכול להיות שלפנים משורת הדין הם עושים גם דברים כאלה אבל זה בודאי לא חלק מהחיובים המוטלים עליהם. -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...
לא מצליח להבין אותך. ברור שהמציאות סותרת אותך. אבל כשאתה שוכר מבזק קו הם באים אליך הביתה ומתקינים לך קו אז נכון שזכותם לגבות תשלום על הקמת התשתית לקו אבל מכאן ואילך זה האחריות שלהם לתיקון כי בלעדי זה אין לך קו.
בכל אופן המציאות אומרת אחרת.
תתקשר עכשיו לספק שלך ותשאל אותו... -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...
לא מצליח להבין אותך. ברור שהמציאות סותרת אותך. אבל כשאתה שוכר מבזק קו הם באים אליך הביתה ומתקינים לך קו אז נכון שזכותם לגבות תשלום על הקמת התשתית לקו אבל מכאן ואילך זה האחריות שלהם לתיקון כי בלעדי זה אין לך קו.
בכל אופן המציאות אומרת אחרת.
תתקשר עכשיו לספק שלך ותשאל אותו...טוב הלכתי לעשות שיעור בית...
א. אתה צודק בתיק השירות של השוק הסיטונאי מחויב הספק לדאוג לשירות מארון בזק ועד שקע ראשון בבית הלקוח, וטוב לדעת את זה.
ב. באותו מסמך יש גם חיוב לבזק למניעת אפליה וטיפול במהירות שווה בכל הלקוחות ככה שהמצב לכאורה אמור להיות בסדר, אצלי הוא כך לפחות.
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
ב. באותו מסמך יש גם חיוב לבזק למניעת אפליה וטיפול במהירות שווה בכל הלקוחות ככה שהמצב לכאורה אמור להיות בסדר, אצלי הוא כך לפחות.
מכיוון שבכל בעיה תשתית קודם כל שולחים את בזק ורק אח"כ נציג שלהם אז גם בלי אפליה זה אורך כמה ימים