חברות שתומכות בנטוויז'ן.
-
@bbn
ודאי שיהיה עם מי לדבר כי ברגע שאתה מתנייד מי שאחראי לזה הוא 019 והם מתמודדים מול החברות של התשתיות -
@zeevgros אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn
ודאי שיהיה עם מי לדבר כי ברגע שאתה מתנייד מי שאחראי לזה הוא 019 והם מתמודדים מול החברות של התשתיותובדרך מטרטרים אותך....
-
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות). -
@מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.
הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית
-
רק הבעיה היא שיש לי קו נוסף של טלפון בנטוויז'ן ותשתית ספק ב 011 ויש כל הזמן בעיות (התשתית ספק חייב לעבוד על הנתב של נטוויז'ן)
החודש שברתי שיא: דיברתי איתם במצטבר מעל 4 שעות + ביקור של טכנאי
אולי הבעיה היא נקודתית. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.
הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית
אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק. -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.
הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית
אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.
ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
(יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.
הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית
אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.
ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?
טעות!
מול הספק פשוט לא צריך לשלוח טכנאי הכל נעשה במשרדי הספקית אבל בודאי שאם הבעיה היא בספק בזק בהחלט יגידו לך שהם פותחיפ פניה מול הספק.
מה שכן נכון שרוב התקלות קורות בתשתית ולא בספק ובבעית תשתית בזק לפעמים צריכים לשלוח טכנאי לתקן בעיות פיזיות.
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק. -
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת. -
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.
בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם
ממש לא זכותם.
חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם
ממש לא זכותם.
זה כמו שבזק יחליטו לתעדף לקוח ששמו מתחיל בר'
הספק שלך שוכר את התשתית מבזק בדיוק כמו כל לקוח בזק אחר.
זה לא ענין של בזק אם הוא משתמש בה הוא משכיר אותה למשהו אחר. -
@6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים
-
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות. -
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים
זה טווח הזמן שבזק חייבים לשלוח טכנאי לכן אומרים לך את הטווח הזה, גם כשהייתי לקוח בזק זה טווח הזמן שאומרים לך, רק שבפועל זה קודם בדרך כלל.
-
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:
@6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטרלמזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך
אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
וזה החלוקה בין הספק לתשתית.