• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חברות שתומכות בנטוויז'ן.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    45 פוסטים 7 כותבים 1.2k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      bbn @6262
      נערך לאחרונה על ידי

      @6262
      מעניין לבדוק את זה וגם לבדוק מחירים
      אני יברר את העניין תודה על המידע

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • סים כשרס מנותק
        סים כשר @מישווו
        נערך לאחרונה על ידי

        @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @bbn אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @מישווו אבל ספק זה היוזר
        מה אתה מתכון שישאר לך של נטויזין הטלפון ??
        את הרווטר ?

        אמממ לא יודע 😞
        דיברתי בעבר עם סים כשר (עכשיו הם לא עונים לי) לפני 3 שעות היה כבר אחרי שעות עבודה☺

        שירות לקוחות - סים כשר
        טל 08-802-1818
        מייל service@simkasher.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • Z מנותק
          zeevgros @bbn
          נערך לאחרונה על ידי

          @bbn
          ודאי שיהיה עם מי לדבר כי ברגע שאתה מתנייד מי שאחראי לזה הוא 019 והם מתמודדים מול החברות של התשתיות

          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
          052-7638681 zeevgros@gmail.com

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • A מנותק
            aiib @zeevgros
            נערך לאחרונה על ידי

            @zeevgros אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

            @bbn
            ודאי שיהיה עם מי לדבר כי ברגע שאתה מתנייד מי שאחראי לזה הוא 019 והם מתמודדים מול החברות של התשתיות

            ובדרך מטרטרים אותך....

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מישווומ מנותק
              מישווו
              נערך לאחרונה על ידי

              @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
              אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
              ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
              יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
              (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

              62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 62626 מנותק
                6262 @מישווו
                נערך לאחרונה על ידי

                @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
                אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
                ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
                יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
                (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

                לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • A מנותק
                  aiib @6262
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                  @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                  @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
                  אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
                  ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
                  יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
                  (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

                  לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

                  הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

                  62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מישווומ מנותק
                    מישווו
                    נערך לאחרונה על ידי מישווו

                    רק הבעיה היא שיש לי קו נוסף של טלפון בנטוויז'ן ותשתית ספק ב 011 ויש כל הזמן בעיות (התשתית ספק חייב לעבוד על הנתב של נטוויז'ן)
                    החודש שברתי שיא: דיברתי איתם במצטבר מעל 4 שעות + ביקור של טכנאי 🙂
                    אולי הבעיה היא נקודתית.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 62626 מנותק
                      6262 @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                      @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                      @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
                      אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
                      ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
                      יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
                      (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

                      לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

                      הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

                      אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
                      אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
                      בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
                      בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @6262
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
                        אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
                        ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
                        יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
                        (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

                        לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

                        הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

                        אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
                        אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
                        בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
                        בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

                        בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.

                        ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?

                        62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 62626 מנותק
                          6262 @aiib
                          נערך לאחרונה על ידי 6262

                          @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                          @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                          @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                          @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                          @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                          @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
                          אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
                          ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
                          יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
                          (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

                          לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

                          הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

                          אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
                          אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
                          בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
                          בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

                          בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.

                          ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?

                          טעות!
                          מול הספק פשוט לא צריך לשלוח טכנאי הכל נעשה במשרדי הספקית אבל בודאי שאם הבעיה היא בספק בזק בהחלט יגידו לך שהם פותחיפ פניה מול הספק.
                          מה שכן נכון שרוב התקלות קורות בתשתית ולא בספק ובבעית תשתית בזק לפעמים צריכים לשלוח טכנאי לתקן בעיות פיזיות.
                          בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                          A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            aiib @6262
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                            בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                            62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              aiib @6262
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                              בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                              בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                              62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 62626 מנותק
                                6262 @aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 62626 מנותק
                                  6262 @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי 6262

                                  @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                                  בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                                  ממש לא זכותם.
                                  חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                                  אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @6262
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                                    בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                                    ממש לא זכותם.
                                    חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                                    אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                                    לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם

                                    62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A מנותק
                                      aiib @6262
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                      בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                      למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                      הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                      מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                      קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                      הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                      62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 62626 מנותק
                                        6262 @aiib
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                        בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                                        בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                                        ממש לא זכותם.
                                        חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                                        אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                                        לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם

                                        ממש לא זכותם.
                                        זה כמו שבזק יחליטו לתעדף לקוח ששמו מתחיל בר'
                                        הספק שלך שוכר את התשתית מבזק בדיוק כמו כל לקוח בזק אחר.
                                        זה לא ענין של בזק אם הוא משתמש בה הוא משכיר אותה למשהו אחר.

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          aiib @6262
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים

                                          62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 62626 מנותק
                                            6262 @aiib
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                            @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                            @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                            @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                            בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                            למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                            הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                            מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                            קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                            הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                            אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                                            בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון