• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חברות שתומכות בנטוויז'ן.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    45 פוסטים 7 כותבים 1.2k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 62626 מנותק
      6262 @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

      @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

      @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
      אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
      ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
      יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
      (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

      לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

      הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

      אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
      אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
      בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
      בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        aiib @6262
        נערך לאחרונה על ידי

        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

        @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
        אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
        ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
        יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
        (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

        לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

        הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

        אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
        אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
        בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
        בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

        בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.

        ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?

        62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 62626 מנותק
          6262 @aiib
          נערך לאחרונה על ידי 6262

          @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

          @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

          @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

          @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

          @מישווו אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

          @bbn אכן אני צריך להעביר את הספק.
          אני מתלבט האם גם להעביר את התשתית.
          ל 011 למשל כבר אין חבילה של ספק בלבד אלא רק בנדל.
          יש הבדל מבחינת השילוב עם נטוויז'ן אם אני מעביר רק ספק או גם תשתית.
          (יש לי קו נוסף שהוא בשילוב נטוויז'ן ו 011 ועשה לי הרבה בעיות).

          לדעתי הצורה העדיפה היא תשתית וספק יחד ככה יש לך כתובת אחת אם יש בעיות, והספק הוא זה שעומד מול חברת התשתית, ואמור לסדר את כל הבעיות במקום לטרטר אותך מאחד לשני.

          הכי טוב שבעל התשתית נותן לך ספק ולא להיפך כך אתה לא צריך מישהו שיעמוד מול בעל התשתית

          אבל אתה צריך משהו שיעמוד מול הספק...
          אין דבר כזה חברה שנותנת משלה גם וגם.
          בזק משווקת תשתית ושאר החברות שוכרות ממנה ונותנות שירות ספק.
          בזק כחברת תשתית מוכרת שירות ספק של חברות אחרות, והם מייצגים אותך מולם כמו שחברות הספק מיצגות אותך מול בזק.

          בזק לעולם לא יגידו לך: יש בעיה בספק שלך תפנה אליו או נשלח טכנאי של הספק ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליהם אז אנחנו נשלח טכנאי- מיד למחרת הפניה יגיע טכנאי בזק ויטפל בהכל.

          ב019 אתה מתקשר ואומרים לך נבקש מבזק לשלוח טכנאי אולי זה קשור אליהם. לא הצלחתי להבין זאת. ואולי זה כן קשור אליכם? אז למה למרוח אותי בעוד ימי עסקים עד שהתקלה תטופל?

          טעות!
          מול הספק פשוט לא צריך לשלוח טכנאי הכל נעשה במשרדי הספקית אבל בודאי שאם הבעיה היא בספק בזק בהחלט יגידו לך שהם פותחיפ פניה מול הספק.
          מה שכן נכון שרוב התקלות קורות בתשתית ולא בספק ובבעית תשתית בזק לפעמים צריכים לשלוח טכנאי לתקן בעיות פיזיות.
          בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

          A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A מנותק
            aiib @6262
            נערך לאחרונה על ידי

            @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
            בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

            62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @6262
              נערך לאחרונה על ידי

              @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

              בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

              בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

              62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 62626 מנותק
                6262 @aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 62626 מנותק
                  6262 @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי 6262

                  @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                  @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                  בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                  בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                  ממש לא זכותם.
                  חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                  אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @6262
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                    @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                    בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                    בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                    ממש לא זכותם.
                    חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                    אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                    לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם

                    62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      aiib @6262
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                      @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                      בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                      למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                      הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                      מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                      קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                      הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                      62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 62626 מנותק
                        6262 @aiib
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                        בעקרון לא אמור להיות הבדל במהירות הטיפול של בזק בתקלה של לקוח בזק ישיר או לקוח בזק דרך ספק, במידה ונתקלת בהבדל כזה הוא יכול להוות עילה לתלונה נגד בזק.

                        בזק מחוייבים עד 3 ימי עסקים לשלוח נציג. כמובן שזכותם לתעדף בתוך 3 ימי העסקים את הלקוחות שלהם

                        ממש לא זכותם.
                        חוקית אסור להם לתעדף לקוח על לקוח לחלוטין אסור.
                        אם הם עושים דבר כזה אתה יכול לשלוח תלונה מתעודת למשרד התקשורת.

                        לא מכיר אבל להבנתי אם הם עומדים בטווח הימים זכותם

                        ממש לא זכותם.
                        זה כמו שבזק יחליטו לתעדף לקוח ששמו מתחיל בר'
                        הספק שלך שוכר את התשתית מבזק בדיוק כמו כל לקוח בזק אחר.
                        זה לא ענין של בזק אם הוא משתמש בה הוא משכיר אותה למשהו אחר.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @6262
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים

                          62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 62626 מנותק
                            6262 @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                            @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                            @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                            @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                            בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                            למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                            הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                            מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                            קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                            הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                            אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                            בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 62626 מנותק
                              6262 @aiib
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                              @6262 שוב, אני לא מכיר את הנתונים. אבל בבזק מעולם לא אמרו לי שיבוא טכנאי תוך 3ימים אבל ב019 אמרו לי שיבוא טכנאי בזק תוך 3 ימים

                              זה טווח הזמן שבזק חייבים לשלוח טכנאי לכן אומרים לך את הטווח הזה, גם כשהייתי לקוח בזק זה טווח הזמן שאומרים לך, רק שבפועל זה קודם בדרך כלל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @6262
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                                בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                                או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
                                הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
                                וזה החלוקה בין הספק לתשתית.

                                62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 62626 מנותק
                                  6262 @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                  @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                  בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                  למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                  הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                  מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                  קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                  הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                  אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                                  בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                                  או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
                                  הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
                                  וזה החלוקה בין הספק לתשתית.

                                  די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @6262
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                    @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                    בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                    למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                    הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                    מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                    קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                    הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                    אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                                    בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                                    או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
                                    הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
                                    וזה החלוקה בין הספק לתשתית.

                                    די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.

                                    היא אחראית שיהיה לך אינטרנט שזה כולל גם את התשתית אלא שעד הבית היא שוכרת את התשתית מבזק ולכן היא שולחת את בזק במקומה לטפל אבל בתוך הבית שהתשתית לא שייכת לבזק ממילא היא לא שוכרת אותו מבזק ולכן היא האחראית הבלעדית לטיפול בתקלות

                                    62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 62626 מנותק
                                      6262 @aiib
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                      @6262 רואים שלא נתקלת בתקלה לאחרונה...
                                      בעל התשתית אחראי על התשתית עד לדירה והספק אחראי על היוזר וכל מה שקשור וכן לתשתית מהקופסה עד לראוטר

                                      למזלי באמת אחוז התקלות שנתקלתי בהם היו קטנות יחסית וכשהם קרו הספק דאג שיתוקנו במהירות.
                                      הספק לא אחראי על שום חיבור מהקופסא עד הראוטר אלא רק על הראוטר בלבד.
                                      מהקופסא לראוטר האחריות היא של הלקוח.
                                      קופסא היינו נקודת החיבור שנמצאת בחדר המדרגות.

                                      הספק לא אחראי על הראוטר אלא א"כ אתה שוכר אותו ממנו. אבל הוא כן אחראי מהקופסה ואילך. לפני שבועיים הייתה לי תקלה. 019 הזמינו את בזק לבדוק עד הקופסה ואחרי שהוברר שזה לא קשור לבזק הם שלחו טכנאי לטפל בחוטים מהקופסה ואילך

                                      אתה צודק אם הראוטר שלך הוא אחראי רק על ההגדרות
                                      בכל מקרה הוא ודאי לא אחראי על החיבור מהקופסא לבית, ואם 019 שלחו לך טכנאי לדבר כזה צריך לתת להם מחמאה על עודף שירות.

                                      או שאנחנו מתכוונים למילים אחרות להגדרה מה הוא קופסה או שאתה טועה.
                                      הייתי בכמה וכמה חברות ובכל תקלה בתוך הבית שקשורה לחוטים מגיע טכנאי ומתקן.
                                      וזה החלוקה בין הספק לתשתית.

                                      די מוזר לי מה שאתה אומר, בכל מקרה זה חסר הגיון שחברה שנותנת לך שרות של ספק הוי אומר חיבור בינם לבין רשת האינטרנט תהיה אחראית על הקו הפיזי שבין הבית שלך לנקודת התשתית.

                                      היא אחראית שיהיה לך אינטרנט שזה כולל גם את התשתית אלא שעד הבית היא שוכרת את התשתית מבזק ולכן היא שולחת את בזק במקומה לטפל אבל בתוך הבית שהתשתית לא שייכת לבזק ממילא היא לא שוכרת אותו מבזק ולכן היא האחראית הבלעדית לטיפול בתקלות

                                      בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...
                                      לא הספק
                                      ולא חברת התשתית
                                      מה שהספק עושה זה לשכור את שירות חברת התשתית כדי לתת לך דרך להתחבר מהבית אליו, מה שלא כלול בחיובים של חברת התשתית בודאי לא מוטל עליו.
                                      יכול להיות שלפנים משורת הדין הם עושים גם דברים כאלה אבל זה בודאי לא חלק מהחיובים המוטלים עליהם.

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @6262
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                        בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...

                                        לא מצליח להבין אותך. ברור שהמציאות סותרת אותך. אבל כשאתה שוכר מבזק קו הם באים אליך הביתה ומתקינים לך קו אז נכון שזכותם לגבות תשלום על הקמת התשתית לקו אבל מכאן ואילך זה האחריות שלהם לתיקון כי בלעדי זה אין לך קו.
                                        בכל אופן המציאות אומרת אחרת.
                                        תתקשר עכשיו לספק שלך ותשאל אותו...

                                        62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 62626 מנותק
                                          6262 @aiib
                                          נערך לאחרונה על ידי 6262

                                          @aiib אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                          @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                          בתוך הבית מי שאחראי זה אתה...

                                          לא מצליח להבין אותך. ברור שהמציאות סותרת אותך. אבל כשאתה שוכר מבזק קו הם באים אליך הביתה ומתקינים לך קו אז נכון שזכותם לגבות תשלום על הקמת התשתית לקו אבל מכאן ואילך זה האחריות שלהם לתיקון כי בלעדי זה אין לך קו.
                                          בכל אופן המציאות אומרת אחרת.
                                          תתקשר עכשיו לספק שלך ותשאל אותו...

                                          טוב הלכתי לעשות שיעור בית...
                                          א. אתה צודק בתיק השירות של השוק הסיטונאי מחויב הספק לדאוג לשירות מארון בזק ועד שקע ראשון בבית הלקוח, וטוב לדעת את זה.
                                          ב. באותו מסמך יש גם חיוב לבזק למניעת אפליה וטיפול במהירות שווה בכל הלקוחות ככה שהמצב לכאורה אמור להיות בסדר, אצלי הוא כך לפחות.
                                          1ceeb968-3adc-4c50-b36d-dcdf289992e9-image.png

                                          96e32710-55d5-4f23-9213-9bb008c390a3-image.png

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • A מנותק
                                            aiib @6262
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @6262 אמר בחברות שתומכות בנטוויז'ן.:

                                            ב. באותו מסמך יש גם חיוב לבזק למניעת אפליה וטיפול במהירות שווה בכל הלקוחות ככה שהמצב לכאורה אמור להיות בסדר, אצלי הוא כך לפחות.

                                            מכיוון שבכל בעיה תשתית קודם כל שולחים את בזק ורק אח"כ נציג שלהם אז גם בלי אפליה זה אורך כמה ימים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון