רבונו של עולם!!! עד מתי זה ימשך???
-
@clickone אמר ברבונו של עולם!!! עד מתי זה ימשך???:
אח"כ פשוט שכל אחד ידפיס במדפסת הביתית שלו ויביא לחברים שלו או יניח במקומות ציבוריים (אני מתכוון במקומות שיש במילא פרסומת של חברות אחרות בעניינים אלו), אפילו 50 דפים.
גדול ובר ביצוע, אני בעד.
-
@למדן-וידען אמר ברבונו של עולם!!! עד מתי זה ימשך???:
@clickone אמר ברבונו של עולם!!! עד מתי זה ימשך???:
אח"כ פשוט שכל אחד ידפיס במדפסת הביתית שלו ויביא לחברים שלו או יניח במקומות ציבוריים (אני מתכוון במקומות שיש במילא פרסומת של חברות אחרות בעניינים אלו), אפילו 50 דפים.
גדול ובר ביצוע, אני בעד.
ישנו גם כאלו שברשותם אתרים
אולי יסכימו לפרסם
אם יהיה משהו מוכן
בהצלחה
ותודה לכל מי שמתנדב להביא חומר -
@עילום בוא נתחיל עם סיגנון החומר.
בצורה קצרה וקולעת -
סגנון החומר צריך להיות על הקו שהיה עד היום פחות או יותר
לא צריך אינטרנט יש נטפרי
לגלוש בטוח בלי הפתעות
מחיר מוזל
וכו -
@957 כן.
אבל חוץ מסלוגנים, צריך שיהיה משפטים קטרים ש"מסבירים" מה זה נטפרי ולא רק מפריחים סיסמאות.
להפריח סיסמאות יודעים הקופירייטרים של X וY.
-
מתוך האתר של נטפרי
צריך להוציא מזה נקדותאודות נטפרי
נטפרי קמה מתוך הבנה שסינון אינטרנט הינו פיקוח נפש, הצלת חיים לכל דבר ועניין.
מטרת נטפרי היא שכל יהודי ירא שמים הזקוק לשירותי הרשת, יוכל לגלוש בבטחה אמתית ללא חשש!נטפרי היא עמותה ללא מטרת רווח כלל!
נטפרי משתמשת בכלים טכנולוגיים מתקדמים ביותר,
המספקים אפשרות גישה למגוון רחב של אתרים, עם סינון פנימי איכותי.
נטפרי מסננת את החלקים הלא רצוים מתוך האתר תוך כדי שמירת צורת האתר בשלמותו,
תמונות לא ראויות מוצגות בצורה מטושטשת ונעימה שאינה פוגמת בחווית המשתמש.בנטפרי מושקעים משאבים אדירים בפיתוח הטכנולוגיה,
ההתפתחות נמשכת כל הזמן ללא לאות, כדי להגיע לרמת סינון גבוהה וחכמה.
ולאפשר פתיחה נוספת של אתרים שעדיין לא נמצא להם פיתרון עד היום.איך הסינון עובד
משתמשי נטפרי נהנים ממגוון רחב של אתרים שכבר נבדקו,
אתר שעדיין לא נבדק, ניתן לשלוח בקשה לבדיקתו.
הבקשות לפתיחת האתרים מטופלות ביעילות ובמהירות.כל אתר שמתקבל במערכת, מסווג לרמות שונות של סינון:
פתיחה מלאה לאתרים שאין בהם חשש לתוכן או תמונות בעיתיות,
כגון: אתר חרדי, תורני וכדו'.
סינון מלל אוטומטי לאתרים שיש בהם חשש לתוכן לא ראוי.
סינון תמונות אנושי לאתרים שיש בהם חשש לתמונות לא ראויות.
באתרים אלו ניתנת האפשרות לדווח על תמונה שלא סוננה כראוי, בלשונית מיוחדת שנמצאת בצידו הימני של האתר.
חסימה מוחלטת לאתרים בעלי תכנים לא רצויים.כאשר משתמש נכנס לאתר שסווג לסינון תמונות, מיד בכניסתו לאתר כל התמונות שבדף נשלחות למערכת הבדיקה, ונבדקות על ידי עובדות גויות, הבדיקה מתבצעת בדרך כלל תוך מספר שניות.
לאחר שהתמונות עברו סינון פעם אחת, התמונות הטובות מוצגות לכל המשתמשים.לסינון הטקסט פותח רובוט משוכלל המזהה באופן אוטומטי אם יש מלל שלילי בדף, הרובוט מצנזר את המשפטים הלא טובים.
כאשר קיימת כמות גדולה של מלל שלילי בדף, כל הדף נחסם.תכונות חדשניות
תוכנה למחשב ניידהושקה תוכנה למחשבים ניידים,
התוכנה חוסמת אפשרות להתחבר לרשת אלחוטית
שלא מופעל עליה סינון של נטפרי.
חובה להפעיל אפשרות זו במחשב נייד,
אשר יש בו סיכון להתחבר לרשתות אלחוטיות ללא סינון.הגדרות אישיות
מתוך מבחר האתרים הקיימים בנטפרי
ניתן לצמצם את כמות האתרים.
כל אחד יכול ליצור פרופילי סינון ולהגדיר בחשבון שלו: רשימה שחורה ולבנה או סגירת ופתיחת אתרים לפי תגיות.
וכן, פתיחה וסגירה של הפרופילים לפי שעות וימים בשבוע.בכדי שההגבלה תחזיק מעמד ניתנת אפשרות
לנעול את ההגדרות באמצעות סיסמא, או על ידי ועדות התקשורת והקהילות השונות שהצטרפו לנטפרי, וכן ניתן למסור להם את השליטה על ההגדרות.מרכז הפניות
מערכת פניות ייחודית נוחה לשימוש,
דרכה שולחים בקשות לפתיחת אתרים.
ניתן גם לשלוח פניה בכל נושא אחר. -
@957 אפשר גם להדגיש שתמיד אפשר לפנות למערכת הפניות ושיש מערכת מהירה ולא צריך לחכות על הטלפון שעות כמו בYX
-
השאלה אם כדאי להבהיר במה שונים מאחרים או שלא כדאי, ולהתמקד רק במה שיש להציע בלי להציג הבדלים. שלא יראה כפרסום תחרותי ומגמתי.
-
@hilel
להתמקד במה שיש בנטפרי -
אני חושב שצריך להדגיש בעיקר את היתרונות.
- גלישה נוחה ע"י שמירת צורת האתר בשלמות .
- סינון תמונות אנושי.
- מערכת פניות עם שירות מהיר ותמיכה טכנית בתקלות ללא צורך בהמתנה לנציג....
- סינון סרטונים.
- פתרונות טכנולגיים לאתרים שעד היום (ועדיין) סגורים במקומות אחרים.
-
-
@AL
אחרי שהסדירו את עניין התשלומים
נטפרי ערוכה לקלוט כל מספר של משתמשים
אם יגיעו משתמשים נוספים יוסיפו בודקים באופן יחסי. -
@957 הייתי יותר רגוע לשמוע את זה בוודאות מהמנהלים כדי שלא ניצור מצב לא נעים, הן למשתמשים הישנים והן למשתמשים החדשים....
אבל מי כבר מרים את הכפפה בפרסום העלון או הכתבה?
-
@AL
לא הכל צריך לכתוב
אני לא כותב סתם דברים. -
אני עורך עכשיו מאמר שמורכב מהדברים שנכתבו בתגובות הקודמות. למי שיש רעיונות לדברים שצריך להדגיש שיכתוב.
כמובן שכל הפרסום יהיה כפוף להסכמת המנהלים. -
@hilel
לא לדבר על החסרונות או יעילות של נטפרי מול חברות אחרות (באופן בוטה) בשום אופן. -
לדעתי הפרסום הכי יעיל וממוקד הוא לשלוח במיילים לאנשי קשר
כך יקבל את זה מי שממילא יש לו מייל וגם זה יותר אמין כי זה בשיטת חבר מביא חבר
אם מישהו ינסח תכתובת מתאימה לשלוח למיילים של אנשי קשר זה יהיה מעולה -
0_1479164705320_הכרות עם נטפרי.docx
מה אומרים על זה? הערות שיפורים...
וכמובן גרפיקה! -
@hilel כל הכבוד על הזריזות.
אולי כדאי לעבור על זה ולקצר קצת כדי שיהיה פחות מלל.
-
0_1479165014295_הכרות עם נטפרי.docx
בעיצוב טיפה יותר נעים.