אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..
-
@קטונתי אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
טוב ראשית מובן לכולנו מה חורה לך הלא מדברים באביך.
כעת מובן לך למה? אתה מסכים עם @נטפריס בתגובות שלו?
@קטונתי אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
כשאתה נזעק על עסקי אביך ויודעים מכך אז יודעים שיש סיבה לזעקה ולא כמו שכתב @clickone שאין לך עניין.
ועל זה אפשר להבין אותך כמוחה על כבודך או כבוד אביך...@נטפריס שם לך מראה מול העיניים. עכשיו תחזור להודעות הקודמות שלו ותנסה להיכנס לנעליים שלו.
אני אומר לך מידיעה ברורה שאין לו שום קשר עסקי או אחר לשום חברה.
ואבא שלו בכלל ת"ח חשוב.למען הסר ספק, @נטפריס זה לא הניק השני שלי.......
-
@clickone ממש לא!
ולמה כי כשמדובר באבא שלך ואתה מודיע את זה, אני מבין את רגשותיך!
ואם אתה לא מודיע שזה אביך, אתה נשמע מוזר!
ואנחנו חוזרים לשאלה מהתחלה.
אני לא יגרר, אבל אם אתם לא דוברים אמת השיחה איתכם לא עניינית... -
@קטונתי דבר נוסף, אתה כותב על זה ש @נטפריס משתמש בלשון חריפה, ועדיף היה להסביר בצורה יפה וככה כולם היו מקבלים את זה.
אני חושב שאני הסברתי בעדינות יותר מכמה פעמים את הצד השני, לא נראה לי שזה עוזר מאד.....
עדיין יהיה מי שיגדיר את החברות כגנבים וכו'.למען הסר ספק, אין לי שום טובת הנאה משום חברה בנושא, ולא קשר עסקי בעניין.
דעתי האישית בכלל שצריך להתחבר לRL לפחות בחיבור אחד (למי שיש יותר), על אף שהמחיר שלהם יקר מעט, ולו כדי לעודד ולהכיר להם טובה שהם היו החלוצים בעניין של נטפרי (ובלי קשר יש להם גם שירות מצויין) -
@קטונתי אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
אני לא יגרר, אבל אם אתם לא דוברים אמת השיחה איתכם לא עניינית...
במה לא אמרתי אמת?
-
@clickone אני נמצא ב RL
אני חושב שאם תעמוד על שלך ותדרוש יפה שיתקנו, את שנכתב זה יקרה אף אחד לא רוצה להרגיש רע...
ואם תכיר אותי אני לא כזה יפה נפש, רק שזה נשמע צורם מידי וחבל. -
@clickone אני כרגע לא יודע מי לא אמר אמת...
הרי הוא העיד שיש לאביו יד ורגל בדבר, ואתה אומר שלא... -
דבר ראשון. ההפרש במחירים (כפי שמצויין בראשית הדיון הנוכחי) עומד ע"ס 11 ש"ח, ובשנה הראשונה 21 ש"ח. תוספת כזו עבור סינון מובנת שמסתכלים על המערכת.
כבר האריכו בנושא, שיש המון הוצאות. שרתים, מתכנתים, אחזקה, ניהול כח אדם בחו"ל (בודקות), ומערכת הפניות המדהימה. זה מופיע בהרחבה בפורום הזה.
דבר שני. בגלל שהחברות לא מוכרות באופן ישיר ללקוח, צריך חברה מתווכת. מאיפה החברה אמורה לחיות? לשלם משכורות?
דבר שלישי. איך אפשר לקבל החלטות על בנאדם (גנב. גזלן. שודד. חומס. מנצל. עושק. ועוד ועוד)??
קודם כל צריך לעשות עבודת שטח ל-מ-ה ואח"כ להסיק מסקנות. לא כך?לא מבין למה צריך לדון בנושא אבא-של או חריפות-ענייניות, עדיין לא הייתה כאן תשובה לדברים הנ"ל שציינתי. שהם הסיבה האמיתית למחירים.
איך קבוצת רכישה, הפגנות או צעקות יעזרו לדברים הנ"ל? יש תשובות ופתרונות לזה? אם יש - זה מה שיעזור. ורק זה. כל השאר זה סתם ברברת.
גילוי נאות (כמנהג המקום ) - לא קשור לשום חברה. אשמח מאד (כמו כולם) להורדת המחירים. מה השאלה.
-
@UA אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
דבר ראשון. ההפרש במחירים (כפי שמצויין בראשית הדיון הנוכחי) עומד ע"ס 11 ש"ח, ובשנה הראשונה 21 ש"ח. תוספת כזו עבור סינון מובנת שמסתכלים על המערכת.
כבר האריכו בנושא, שיש המון הוצאות. שרתים, מתכנתים, אחזקה, ניהול כח אדם בחו"ל (בודקות), ומערכת הפניות המדהימה. זה מופיע בהרחבה בפורום הזה.
דבר שני. בגלל שהחברות לא מוכרות באופן ישיר ללקוח, צריך חברה מתווכת. מאיפה החברה אמורה לחיות? לשלם משכורות?
דבר שלישי. איך אפשר לקבל החלטות על בנאדם (גנב. גזלן. שודד. חומס. מנצל. עושק. ועוד ועוד)??
קודם כל צריך לעשות עבודת שטח ל-מ-ה ואח"כ להסיק מסקנות. לא כך?לא מבין למה צריך לדון בנושא אבא-של או חריפות-ענייניות, עדיין לא הייתה כאן תשובה לדברים הנ"ל שציינתי. שהם הסיבה האמיתית למחירים.
איך קבוצת רכישה, הפגנות או צעקות יעזרו לדברים הנ"ל? יש תשובות ופתרונות לזה? אם יש - זה מה שיעזור. ורק זה. כל השאר זה סתם ברברת.
גילוי נאות (כמנהג המקום ) - לא קשור לשום חברה. אשמח מאד (כמו כולם) להורדת המחירים. מה השאלה.
אתה קצת מערבב בין הדברים, כל עלויות הסינון משולמות לנטפרי בנפרד ואין למשהו תלונות על המחיר הזה שהוא בהחלט זול.
לספק לעמות זאת הסינון לכאורה לא עולה ולכן המחיר שהוא גובה על התשתית אמור להיות שווה או דומה, זה ההגיון שעומד בבסיס התלונות.הסגנון של גנבים וכו' אכן צורם ולא מתאים לדעתי, והוא כנראה ביטוי שיצא למשהו בעידנא דריתחא.
הרעיון הבסיסי הוא שאנשים לא רוצים להרגיש פרייארים...
וכשעל אותו מוצר בדיוק גובים ממשהו אחר מחיר זול וממך יקר רק כי חושבים שאפשר זה מעצבן אנשים ומפריע להם גם עם זה לא סכום גדול.
הכעס נובע יותר מהרגשת הניצול מאשר ההפסד הכספי שלפעמים יכול להיות זניח.אם תרצו דוגמה לדבר:
משרד האוצר מחייב את חברות ההשקעה/הפנסיה לציין בסיכומי השנה שהן שולחות ללקוחות, ליד עלות דמי הניהול גם את העלות הממוצעת של דמי הניהול בתכנית.
המטרה היא לגרום לאדם שמשלם יותר מהממוצע להתקומם מול החברה ולדרוש מחיר זול יותר וכך לגרום להוזלה במחיר.זה בערך מה שמנסים לעשות גם בנדון דנן, אנשים שמרגישים מנוצלים מנסים לעורר את הציבור לעמוד על שלו ולדרוש מחיר שווה למחיר שמשלמים לקוחות גדולים, או בשוק הכללי, זה שעד היום היינו לקוח בודד לא אומר שאנחנו חייבים להשאר כך, וברור לכולם שאם נתאגד בקבצה גדולה נוכל לקבל מחיר טוב יותר משום שלספק יהיה משתלם להוזיל מחיר ולקבל בתמורה קבוצה גדולה.
בדיוק כמו שמותר לכל ספק לקבוע מה המחיר שהוא דורש על שירותיו, מותר גם לצרכנים להתאגד ולנצל את מימד הגדול לקבל מחיר טוב יותר.
ככה עובד שוק חופשי, ולא ידוע לי שיש איזו הלכה שמונעת את זה. -
@6262
התכוונתי גם לעלויות של הספק ולא של נטפרי. נטפרי דורשת על הוצאות מסוימות שיהיו על הספק. עיין כאן.
ולכן זה לא אותו המוצר בדיוק. 11 ש"ח הפרש מבחינתי זה מובן ומקובל. מותר לך לחשוב אחרת.ומהי תשובתך לגבי החברות המתווכות שצריכות לחיות ממשהו? במציאות הנוכחית אין ברירה, חייבים אותם כי אין מכירה של קו מסונן ישירות אצל החברות הסלולריות.
לגבי התארגנות קבוצתית אין שום בעיה. אבל איך זה יפתור את בעית העלויות הנוספות הנ"ל?
רגש זה דבר חשוב. אבל אי אפשר לפתור בעיות איתו. צריך פתרונות הגיוניים לפי המציאות הקיימת.
-
@קטונתי ו@6262 אני מזמין אתכם לעיין היטב במה שכתבתי והיכן (אני לא אמרתי שלתורה יש בעיה עם הוזלה, אבל ראה להלן @6262),
אם הנושא היה פותח ב"איך מוזילים מחירים" וממשיך מייד ברעיון של @yair-na
לא הייתי מופיע בכלל. אין לי עם זה בעיה, וגם אם כן זו סה"כ דעה שלי שאני לא רץ להשמיע אותה.
היה פה משהו אחר, מוטיב שחוזר על עצמו מידי פעם, שיש "טענה" על הספקים, שהם לא בסדר, במילים עדינות או פחות מכך. וזה שקר חסר בסיס, ועל זה אני כל פעם מוחה.@קטונתי אתה מצטדק שלא ראית את המילים החריפות לפני העריכה. אבל הסגנון שלי מאה אחוז גם לפי מצב ההודעה הנוכחית. הטון הצורם לא התחיל בהודעה שלי.
אתה טוען בעצם שאם זה אבי כאבי מובן אך לא רלוונטי כי אני נוגע בדבר. זה משפט מעוקל לחלוטין. תסלח לי, אבל זה בדיוק להיפך. הסיבה שאתה לא נזעק זה בגלל שזה לא אביך, ורק אם זה היה אביך היית אמיתי יותר. אובייקטיביות של "לא אכפת לי ממנו" איננה קו האמת.@6262 המילים הבאות "אנשים שמרגישים מנוצלים מנסים לעורר את הציבור לעמוד על שלו ולדרוש"
הם שוב, בחוסר שימת לב מצביעה על כך שלציבור יש זכות מסויימת שנעשקה ע"י הספק.
אחרת מה זה השלו של הציבור? לא לעמוד על שלו, אלא לעמוד על כספו...
כל "דרשת התעוררות" לציבור עם כל התועלת והמצווה הגדולה שבה, אסור שתכיל ולו בדל של רפש בחברות או סילוף בעובדות (למשל קביעה שאינטרנט כשר ולא כשר עולה לספק אותו דבר בדיוק), וזו ההלכה שבפי, ולא עצם ניסיון ההוזלה.לסיום רבותיי, רוב חברות ספקי האינטרנט בשוק, לא נמצאים איתנו בנטפרי. אלה שכן הם מיעוט ניסי. מי שמכיר בניסו רוצה לשלוח להם זר פרחים מידי שבוע, ומי שלא יש לו תרעומת על המחירים שלהם.
לחץ ציבורי מול שאר ספקי האינטרנט שלא מספקים לנו כלל נטפרי, בשום מחיר!, אולי היה מועיל (לא נראה לי, זה רק להמחשת הפרדוקס) אם היינו "עומדים על שלנו" (אח...) ודורשים מהם נטפרי... אולי גם התאגדות של קבוצה גדולה הייתה פורצת דרך אצלם.
כל דפריש מרובא פריש, ורוב הסיכויים שאם לקרוב משפחה שלכם היה ספק, הוא היה שייך למחנה שלא בא לו להתחיל עם נטפרי, כי "יש שמה כבר ספקים זולים מאוד, וזה לא ריווחי". אז הנה, תעשו לחץ על אלו שכן... כי הם "מנצלים אותנו". -
@נטפריס רק אומר שההפך הוא הנכון, אם זה היה אבי הייתי אמיתי פחות כי אני נוגע בדבר... אך עדיין מובן כי זה אבי.
אבל אני רואה שזה הופך להיות ויכוח עקר, שבכל פעם אני צריך להחזיר את מילותי להקשרם, ולא לכך התכוונתי כשהערתי את תשומת ליבך, לכן אפסיק כאן. -
@נטפריס אני לא כופר בזכותו של כל ספק לקחת איזה מחיר שיתחשק לו ומנגד זכותו של כל לקוח לנסות לשלם פחות, וזה הכוונה לעמוד על שלו- היינו לא לומר טוב זה מה שרוצים אז אשלם אלא לנסות לכופף את הספקים למחיר נמוך יותר, בפרט שזה מחיר שהם גובים מלקוחות אחרים.
ככה עובד שוק חופשי...
והתאגדות של לקוחות זה אחד הכלים היעילים.
מסכים לגמרי שיותר יעיל היה להביא עוד ספקים לנטפרי, ואולי אם יראו שיש קבוצת לקוחות גדולה שתתחבר יהיו עוד ספקים שירימו את הכפפה.
לגבי הריוחיות קשה לדעת, אבל העובדה שמלקוחות אחרים לוקחים פחות ורבים עליהם, נותנת אינדקציה שכנראה יש רווח. -
-
מי שלא שם לב @סים-כשר נתן 'לייק' לטענה שלי. אם אני מבין נכון הוא מסכים איתה...
בקיצור זה אומר בתור אחד שמתעסק ויודע שהעלות הנוספת היא שקלים בודדים וייתכן שאף פחות מכך... -
@aiib אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
@yair-na אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
אחרי כל הדברים המעניינים... נחזור לעניין.
בהצעת אחד החברים, עשיתי [טופס הרשמה]
בהצלחה ושבוע זך.מה הכוונה הרישום מחייב? איך אפשר להתחייב בלי לדעת במה מדובר?
תמחק את הציטוט כי אפשר לראות שם בקישור המצורף בציטוט שלך דברים שלא טוב שיהיו גלויים (כבר הערתי ל @yair-na על זה)
-
@aiib אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
מה הכוונה הרישום מחייב? איך אפשר להתחייב בלי לדעת במה מדובר?
@aiib היקר, שים לב למחוק את הקישור שעשית בציטוט שלי. (תודה למעמד הנ"ל)
-
@yair-na אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
@aiib אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
מה הכוונה הרישום מחייב? איך אפשר להתחייב בלי לדעת במה מדובר?
@aiib היקר, שים לב למחוק את הקישור שעשית בציטוט שלי. (תודה למעמד הנ"ל)
איפה יש קישור?
-
@aiib אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
@yair-na אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
@aiib אמר באתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..:
מה הכוונה הרישום מחייב? איך אפשר להתחייב בלי לדעת במה מדובר?
@aiib היקר, שים לב למחוק את הקישור שעשית בציטוט שלי. (תודה למעמד הנ"ל)
איפה יש קישור?
פה בציטוט
http://forum.netfree.link/post/84998 -
-
חברים כל הדיבורים נכונים וצודקים אבל לא יועילו לנו הרבה אם לא נתקדם לתכלס' קודם כל מה קרה עם הרישום שהיה צריך לבדוק אבל החשוב יות תנו לזה הד תנו לזה פרסום תפיצו את זה אצל כל מי שאתם יכולים רק ככה מספיק אנשים יתעוררו בשביל שכולנו נתחיל להרויח באופן הנורמלי והשפוי ביותר ובצורה שמגיעה לנו פרסום ועוד פרסום ונגיע לרשימה מספיקה שתתן צורך למענה הולם וככל שנעשה זאת מוקדם יותר כך ישתלם לכולנו חבל על הדיבורים בואו ונתחיל להריץ מעשים וכולנו זכאים לקבל את מה שמגיע לנו גם עם כשרות וסינון כשרות היא לא סיבה לניצול והרוחה על חשבון אחרים כשזה יכול להעשות אחרת אז בואו ונעשה את זה