• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    משהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    31 פוסטים 8 כותבים 1.7k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @סים-כשר מה אני יכול להבין מההצבעה שלך לפוסט שלי?

      סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • סים כשרס מנותק
        סים כשר @aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        @aiib שלא כל דבר קשור אלינו

        שירות לקוחות - סים כשר
        טל 08-802-1818
        מייל service@simkasher.co.il

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          aiib @סים כשר
          נערך לאחרונה על ידי

          @סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

          @aiib שלא כל דבר קשור אלינו

          זה ברור... השאלה מה הגבולות שאתם מפילים על הלקוח ומה אתם כן לוקחים אחריות

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • סים כשרס מנותק
            סים כשר
            נערך לאחרונה על ידי

            אני חושב שזה מובן שאם הבעיה היא לא אצל הספק ולא בתשתית עלות צריכה להיות על הלקוח

            שירות לקוחות - סים כשר
            טל 08-802-1818
            מייל service@simkasher.co.il

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @סים כשר
              נערך לאחרונה על ידי

              @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
              בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

              בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אבצן @aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
                בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

                בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

                לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.

                62626 סים כשרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 62626 מנותק
                  6262 @אבצן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                  @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                  @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
                  בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

                  בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

                  לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.

                  סביר להניח שהם חשבו שזה בעיה של בזק ובסוף התברר שלא, בזק גובים כסף במקרה כזה, וטריפל במקום לקחת את האחריות על עצמם מגלגלים על הלקוח וזה לכאורה שלא בצדק.
                  אם לא ברור להם מה הבעיה שישלחו טכנאי מטעמם לבדוק...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • סים כשרס מנותק
                    סים כשר @אבצן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אבצן
                    ומה באמת הייתה הבעי'?
                    חשוב לי אישית לדעת
                    אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הם

                    שירות לקוחות - סים כשר
                    טל 08-802-1818
                    מייל service@simkasher.co.il

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מנותק
                      אבצן @סים כשר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                      @אבצן
                      ומה באמת הייתה הבעי'?
                      חשוב לי אישית לדעת
                      אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הם

                      בסוף לא הזמנתי טכנאי. הבעיה הייתה בכבל ביתי. [מלכתחילה לא רציתי טכנאי, רק רציתי לוודא שמאצלם הכל בסדר, ואז הנציג אמר שהוא רואה אי סדירות בקו של בזק הגם שיש גלישה, ורצה להזמין טכנאי, אם הוא מתעקש, מה אכפת לי, אבל לאחמ"כ התקשרו ואמרו לי את הענין הכספי...]

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • A מנותק
                        aiib @אבצן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אבצן אז בסוף התברר שהם צדקו...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א מנותק
                          אבצן
                          נערך לאחרונה על ידי

                          הם לא צדקו, אני אמרתי להם שפתרתי את הבעיה, אך הם התעקשו שאצלם המדדים מראים על בעיה ולכן ביקשו לשלוח טכנאי. מבחינתי כל עוד הגלישה סבירה במהירות של 30 מתוך 40, ללא ניתוקים, אין לי ענין בטכנאי רק בגלל שהמדדים אצלם מראים על בעיה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון