משהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!
-
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי@סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לאזה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.
-
@6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי@סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לאזה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.
אני מתפלא על כך בדיוק כמוך! ולכן נתתי את האופציה להגיב להרב @סים-כשר שאמר לי שיבדוק זאת השבוע.
זה עוד יותר אבסורד כי בדרך כלל החברות הסיטונאיות לא רוצות לשלוח טכנאי שלהם לפני שהם שוללים תקלה של בזק ולכן גם להעדיף שליחה של טכנאי של בזק וגם לגבות ממך תשלום על כך זה ממש אבסורד -
@6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי@סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לאזה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.
לא רק שזה מוזר, אלא גם לפני כחודשיים נשלח אלי טכנאי בזק שיבדוק את הקו והכל היה תקין, והוא לא גבה מאומה, הגם שהייתה בעיה אצלי בבית.
כדאי לסים כשר לדעת, שאם גובים תשלום על טכנאי בזק, איני רואה הרבה שיישארו אצלו, מפני שבהזדמנות הראשונה בה יצטרך הלקוח שירות - הוא יעדיף לוותר ולעבור לחברה מתחרה שאינה גובה תשלום על טכנאי.
אגב, שלא להבין לא נכון, אני בסה"כ מרוצה מ'סים כשר' ואין לי תלונה עליהם. -
במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה, שטריפל לא מצליחים לטפל בה מרחוק, והיא לא נראית תקלת ספק, עולה הסבירות שמדובר בתקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק, מתאמים ביקור טכנאי של בזק, אם אכן הייתה תקלה, אין עלות, במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח, שזו העלות של בזק ללא רווח שלנו או טריפל
כמובן לא מתאמים טכנאי ללא ידיעת לקוח... -
@סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה,
זה רק בטריפל C?
תקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק,איך שידוע לי בזק אחראיים עד לארון והספק אחראי עד לשקע ראשון [ככה לשון החוק]
במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח,
אלא מי? כלומר, מתי זה נקרא באשמת הלקוח? כשהוא לא חיבר את החוט לקיר? כשהראוטר שלו הפרטי לא תקין?
אשמח להסברים!
-
גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
(דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה) -
@3-פינות 99 אחוז מהתקלות קורות בגלל הגורם האנושי. הרי לא הגיעו עכברים ואכלו את החוט... וגם א"כ בעיה שלך שלא שמרת מעכברים...
בדרך כלל זה קורה בגלל משיכה קטנה לא נכונה וכדו'.
אף אחד לא אמר שהחברה אחראית אם בכח ניתקת את החוט. אבל כל תקלה שנגרמת בצורה סבירה מצד הלקוח זה באחריות החברה כי אם לא אז על מה הם כן אחראיים?וסתם, חברה צריכה להיות טיפשה בשביל לגבות שהרי במקום לשלם אפשר לעבור חברה ולחסוך את הכסף הזה ואז להישאר בחברה השנייה...
-
@3-פינות אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
(דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)כפי שהזכיר @aiib עד השקע הראשון בבית הטיפול באחריות הספק, זה ענין שלו עם בזק ושלו בלבד!!! וממש לא משנה מה התקלה.
אם יש שקע אחד פעיל זה כבר סיפור אחר לא חושב שמשהו מזמין שירות אם הבעיה שלו בשקעים שהוא הוסיף בבית. -
@6262 מהמסמך הבא נראה שמשרד התקשורת התיר לבזק לגבות כסף עבור ההתקנה ע"י טכנאי. אבל לא ברור האם זה כולל גם בטיפול בתקלה
-
@סים-כשר מה אני יכול להבין מההצבעה שלך לפוסט שלי?
-
@aiib שלא כל דבר קשור אלינו
-
@סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib שלא כל דבר קשור אלינו
זה ברור... השאלה מה הגבולות שאתם מפילים על הלקוח ומה אתם כן לוקחים אחריות
-
אני חושב שזה מובן שאם הבעיה היא לא אצל הספק ולא בתשתית עלות צריכה להיות על הלקוח
-
-
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?
לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.
-
@אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?
לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.
סביר להניח שהם חשבו שזה בעיה של בזק ובסוף התברר שלא, בזק גובים כסף במקרה כזה, וטריפל במקום לקחת את האחריות על עצמם מגלגלים על הלקוח וזה לכאורה שלא בצדק.
אם לא ברור להם מה הבעיה שישלחו טכנאי מטעמם לבדוק... -
@אבצן
ומה באמת הייתה הבעי'?
חשוב לי אישית לדעת
אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הם -
@סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@אבצן
ומה באמת הייתה הבעי'?
חשוב לי אישית לדעת
אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הםבסוף לא הזמנתי טכנאי. הבעיה הייתה בכבל ביתי. [מלכתחילה לא רציתי טכנאי, רק רציתי לוודא שמאצלם הכל בסדר, ואז הנציג אמר שהוא רואה אי סדירות בקו של בזק הגם שיש גלישה, ורצה להזמין טכנאי, אם הוא מתעקש, מה אכפת לי, אבל לאחמ"כ התקשרו ואמרו לי את הענין הכספי...]
-
@אבצן אז בסוף התברר שהם צדקו...
-
הם לא צדקו, אני אמרתי להם שפתרתי את הבעיה, אך הם התעקשו שאצלם המדדים מראים על בעיה ולכן ביקשו לשלוח טכנאי. מבחינתי כל עוד הגלישה סבירה במהירות של 30 מתוך 40, ללא ניתוקים, אין לי ענין בטכנאי רק בגלל שהמדדים אצלם מראים על בעיה.