משהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!
-
@3-פינות 99 אחוז מהתקלות קורות בגלל הגורם האנושי. הרי לא הגיעו עכברים ואכלו את החוט... וגם א"כ בעיה שלך שלא שמרת מעכברים...
בדרך כלל זה קורה בגלל משיכה קטנה לא נכונה וכדו'.
אף אחד לא אמר שהחברה אחראית אם בכח ניתקת את החוט. אבל כל תקלה שנגרמת בצורה סבירה מצד הלקוח זה באחריות החברה כי אם לא אז על מה הם כן אחראיים?וסתם, חברה צריכה להיות טיפשה בשביל לגבות שהרי במקום לשלם אפשר לעבור חברה ולחסוך את הכסף הזה ואז להישאר בחברה השנייה...
-
@3-פינות אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
(דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)כפי שהזכיר @aiib עד השקע הראשון בבית הטיפול באחריות הספק, זה ענין שלו עם בזק ושלו בלבד!!! וממש לא משנה מה התקלה.
אם יש שקע אחד פעיל זה כבר סיפור אחר לא חושב שמשהו מזמין שירות אם הבעיה שלו בשקעים שהוא הוסיף בבית. -
@6262 מהמסמך הבא נראה שמשרד התקשורת התיר לבזק לגבות כסף עבור ההתקנה ע"י טכנאי. אבל לא ברור האם זה כולל גם בטיפול בתקלה
-
@סים-כשר מה אני יכול להבין מההצבעה שלך לפוסט שלי?
-
@aiib שלא כל דבר קשור אלינו
-
@סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib שלא כל דבר קשור אלינו
זה ברור... השאלה מה הגבולות שאתם מפילים על הלקוח ומה אתם כן לוקחים אחריות
-
אני חושב שזה מובן שאם הבעיה היא לא אצל הספק ולא בתשתית עלות צריכה להיות על הלקוח
-
-
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?
לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.
-
@אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?
לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.
סביר להניח שהם חשבו שזה בעיה של בזק ובסוף התברר שלא, בזק גובים כסף במקרה כזה, וטריפל במקום לקחת את האחריות על עצמם מגלגלים על הלקוח וזה לכאורה שלא בצדק.
אם לא ברור להם מה הבעיה שישלחו טכנאי מטעמם לבדוק... -
@אבצן
ומה באמת הייתה הבעי'?
חשוב לי אישית לדעת
אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הם -
@סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:
@אבצן
ומה באמת הייתה הבעי'?
חשוב לי אישית לדעת
אם במקרה זה היה כשל של בזק או טריפל סי צריך להחזיר את הגלגל אלי'הםבסוף לא הזמנתי טכנאי. הבעיה הייתה בכבל ביתי. [מלכתחילה לא רציתי טכנאי, רק רציתי לוודא שמאצלם הכל בסדר, ואז הנציג אמר שהוא רואה אי סדירות בקו של בזק הגם שיש גלישה, ורצה להזמין טכנאי, אם הוא מתעקש, מה אכפת לי, אבל לאחמ"כ התקשרו ואמרו לי את הענין הכספי...]
-
@אבצן אז בסוף התברר שהם צדקו...
-
הם לא צדקו, אני אמרתי להם שפתרתי את הבעיה, אך הם התעקשו שאצלם המדדים מראים על בעיה ולכן ביקשו לשלוח טכנאי. מבחינתי כל עוד הגלישה סבירה במהירות של 30 מתוך 40, ללא ניתוקים, אין לי ענין בטכנאי רק בגלל שהמדדים אצלם מראים על בעיה.