• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    משהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    31 פוסטים 8 כותבים 1.7k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נטפריסנ מנותק
      נטפריס @ayys613
      נערך לאחרונה על ידי

      @ayys613 אבל עדיין זה חסר קשר לנושא האשכול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • A מנותק
        ayys613 @אבצן
        נערך לאחרונה על ידי

        @נטפריס אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

        @ayys613 אבל עדיין זה חסר קשר לנושא האשכול.

        @אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

        אפשר פתרון לחידה? "רישום דליל" "ציבור אינו מתעניין" "פרטים אישיים יימחקו"?
        נראה לי שמישהו רכב על אשכול שפתחתי, ומנהל בו שיחות אישיות...

        אפשר התייחסות לנושא המקורי?

        @נטפריס תודה על פתיחת העיניים, נאיביות לשמה שלי.

        ולפותח האשכול @אבצן סליחה על המענה (שבטח הרגיז לא פחות מהרכיבה).
        אני לצערי/לשמחתי לא הזמנתי טכנאי לדעת האם יש עלויות, ניסית לברר מול בזק האם יש להם עלות כזאת, או שאין אפשרות לעשות ישירות ?

        62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 62626 מנותק
          6262 @ayys613
          נערך לאחרונה על ידי

          @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
          תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • A מנותק
            aiib @6262
            נערך לאחרונה על ידי

            @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

            @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
            תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

            @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
            הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

            62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 62626 מנותק
              6262 @aiib
              נערך לאחרונה על ידי 6262

              @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

              @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

              @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
              תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

              @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
              הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

              זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.

              A א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                aiib @6262
                נערך לאחרונה על ידי

                @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
                תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

                @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
                הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

                זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.

                אני מתפלא על כך בדיוק כמוך! ולכן נתתי את האופציה להגיב להרב @סים-כשר שאמר לי שיבדוק זאת השבוע.
                זה עוד יותר אבסורד כי בדרך כלל החברות הסיטונאיות לא רוצות לשלוח טכנאי שלהם לפני שהם שוללים תקלה של בזק ולכן גם להעדיף שליחה של טכנאי של בזק וגם לגבות ממך תשלום על כך זה ממש אבסורד

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  אבצן @6262
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                  @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                  @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                  @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
                  תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

                  @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
                  הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

                  זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.

                  לא רק שזה מוזר, אלא גם לפני כחודשיים נשלח אלי טכנאי בזק שיבדוק את הקו והכל היה תקין, והוא לא גבה מאומה, הגם שהייתה בעיה אצלי בבית.
                  כדאי לסים כשר לדעת, שאם גובים תשלום על טכנאי בזק, איני רואה הרבה שיישארו אצלו, מפני שבהזדמנות הראשונה בה יצטרך הלקוח שירות - הוא יעדיף לוותר ולעבור לחברה מתחרה שאינה גובה תשלום על טכנאי.
                  אגב, שלא להבין לא נכון, אני בסה"כ מרוצה מ'סים כשר' ואין לי תלונה עליהם.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • סים כשרס מנותק
                    סים כשר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה, שטריפל לא מצליחים לטפל בה מרחוק, והיא לא נראית תקלת ספק, עולה הסבירות שמדובר בתקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
                    היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק, מתאמים ביקור טכנאי של בזק, אם אכן הייתה תקלה, אין עלות, במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח, שזו העלות של בזק ללא רווח שלנו או טריפל
                    כמובן לא מתאמים טכנאי ללא ידיעת לקוח...

                    שירות לקוחות - סים כשר
                    טל 08-802-1818
                    מייל service@simkasher.co.il

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • A מנותק
                      aiib @סים כשר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                      במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה,

                      זה רק בטריפל C?

                      תקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
                      היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק,

                      איך שידוע לי בזק אחראיים עד לארון והספק אחראי עד לשקע ראשון [ככה לשון החוק]

                      במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח,

                      אלא מי? כלומר, מתי זה נקרא באשמת הלקוח? כשהוא לא חיבר את החוט לקיר? כשהראוטר שלו הפרטי לא תקין?

                      אשמח להסברים!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3 מנותק
                        3 פינות
                        נערך לאחרונה על ידי

                        גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
                        (דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)

                        A 62626 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • A מנותק
                          aiib @3 פינות
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @3-פינות 99 אחוז מהתקלות קורות בגלל הגורם האנושי. הרי לא הגיעו עכברים ואכלו את החוט... וגם א"כ בעיה שלך שלא שמרת מעכברים...
                          בדרך כלל זה קורה בגלל משיכה קטנה לא נכונה וכדו'.
                          אף אחד לא אמר שהחברה אחראית אם בכח ניתקת את החוט. אבל כל תקלה שנגרמת בצורה סבירה מצד הלקוח זה באחריות החברה כי אם לא אז על מה הם כן אחראיים?

                          וסתם, חברה צריכה להיות טיפשה בשביל לגבות שהרי במקום לשלם אפשר לעבור חברה ולחסוך את הכסף הזה ואז להישאר בחברה השנייה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 62626 מנותק
                            6262 @3 פינות
                            נערך לאחרונה על ידי 6262

                            @3-פינות אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                            גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
                            (דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)

                            כפי שהזכיר @aiib עד השקע הראשון בבית הטיפול באחריות הספק, זה ענין שלו עם בזק ושלו בלבד!!! וממש לא משנה מה התקלה.
                            אם יש שקע אחד פעיל זה כבר סיפור אחר לא חושב שמשהו מזמין שירות אם הבעיה שלו בשקעים שהוא הוסיף בבית.

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • A מנותק
                              aiib @6262
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @6262 מהמסמך הבא נראה שמשרד התקשורת התיר לבזק לגבות כסף עבור ההתקנה ע"י טכנאי. אבל לא ברור האם זה כולל גם בטיפול בתקלה

                              https://www.gov.il/BlobFolder/policy/5116/he/תשלום לחברת בזק עבור ביקור טכנאי בבית לקוח לצורך התקנה.pdf

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • A מנותק
                                aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @סים-כשר מה אני יכול להבין מההצבעה שלך לפוסט שלי?

                                סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סים כשרס מנותק
                                  סים כשר @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib שלא כל דבר קשור אלינו

                                  שירות לקוחות - סים כשר
                                  טל 08-802-1818
                                  מייל service@simkasher.co.il

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @סים כשר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                                    @aiib שלא כל דבר קשור אלינו

                                    זה ברור... השאלה מה הגבולות שאתם מפילים על הלקוח ומה אתם כן לוקחים אחריות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • סים כשרס מנותק
                                      סים כשר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      אני חושב שזה מובן שאם הבעיה היא לא אצל הספק ולא בתשתית עלות צריכה להיות על הלקוח

                                      שירות לקוחות - סים כשר
                                      טל 08-802-1818
                                      מייל service@simkasher.co.il

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @סים כשר
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
                                        בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

                                        בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אבצן @aiib
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                                          @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
                                          בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

                                          בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

                                          לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.

                                          62626 סים כשרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 62626 מנותק
                                            6262 @אבצן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                                            @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

                                            @סים-כשר ברור. אבל מכיוון שההחלטה נתונה בידי הלקוח ואין לו בדיוק מה לעשות מול החלטה שגויה של החברה היה מומלץ שיהיה ברור מה נקרא אשמת הלקוח ומה לא.
                                            בוא נסכים שלקחת מספריים ולגזור את החוט זה אשמת החברה השאלה היא מה מעבר לכך.

                                            בוא נשאל את פותח הפוסט: @אבצן מה היה המקרה אצלך? במה 'האשימו' אותך?

                                            לא האשימו אותי בכלום, פשוט נתקלתי בבעיה, והם הזמינו טכנאי של בזק לבדוק. מה שהדליק לי נורה אדומה זה הענין שפתאום אני מקבל התראה בטלפון מיוחד מטריפל סי שאדע שהטכנאי שהזמינו לי יכול לעלות לי כסף... זה דבר חדש שלא היה לי מעולם בשום חברת אינטרנט.

                                            סביר להניח שהם חשבו שזה בעיה של בזק ובסוף התברר שלא, בזק גובים כסף במקרה כזה, וטריפל במקום לקחת את האחריות על עצמם מגלגלים על הלקוח וזה לכאורה שלא בצדק.
                                            אם לא ברור להם מה הבעיה שישלחו טכנאי מטעמם לבדוק...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון