זלזול מצד חברת X2ONE בלקוחות
-
האם גם אתם חווים את הזלזול?
אין מענה,כשכבר עונים לא חוזרים לפניות וכו' -
אני הרגשתי היטב את הזלזול הנוראי, ב"ה שבזכות הזלזול עברתי לפני שבועיים ל-019 (משום מה לא עשיתי את זה לפני כן) ואני ממש מרוצה.
(כשהם סיימו את השיחה ואמרו לי "להתראות", אמרתי "אני מקווה שלא"). -
-
אני גם נהנה מ השירות של 019
למרות שהמהירות לא בשמים
כמוכ בחודש האחרון היו להם שני ערבים שבהם היתה הפסקה של שעה שעתיים בחיבור לרשת -
צודקים לגמרי גם אני חווית את הזלזול מהחברה אין מענה לא חוזרים וכדומה דרך אגב אני הבנתי שהם בכוונה לא פותחים את המהירות למשתמשי נטפרי ולכן המהירות על הפנים
-
@טהור אמר בזלזול מצד חברת X2ONE בלקוחות:
צודקים לגמרי גם אני חווית את הזלזול מהחברה אין מענה לא חוזרים וכדומה דרך אגב אני הבנתי שהם בכוונה לא פותחים את המהירות למשתמשי נטפרי ולכן המהירות על הפנים
@magicode אמר בחברת x2one עידכנו אותי שהם הסירו את המגבלות. האם אתם רואים שיפור?:
חברת x2one עידכנו אותי שהם הסירו את המגבלות. האם אתם רואים שיפור?
תספרו לנו בתגובות.
-
@dLive אני בנתיים לא מרגיש שום שיפור
-
זה דרך אגב המהירות שיש לי
-
-
@טהור אמר בזלזול מצד חברת X2ONE בלקוחות:
זה דרך אגב המהירות שיש לי
לפי הבדיקה זה נראה יותר בעיית קליטה או עומס על האנטנה מאשר הגבלה.