• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    104 פוסטים 34 כותבים 5.9k צפיות 28 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • a0533057932A מנותק
      a0533057932 @מככב
      נערך לאחרונה על ידי

      @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

      נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
      הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

      אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

      על זה כל הניגון
      נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
      לא רוצה על תבוא וכד'

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • M מנותק
        meir12341234 @מככב
        נערך לאחרונה על ידי

        @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

        נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
        הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
        כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
        אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

        לא כחובה אלא כתועלת לכולם
        כיון שהענין הוא לא לשנות מדיניות אלא להבהיר ולהסביר מה היא במקום שכל מי שיש לו חסימה משהו שלדעתו הוא בסדר ישלח חמש פניות למה ואז התגובה ככה וחוזר למה ככה וכו' וכו'
        יהיה לכל חסימה הסבר יותר ברור שיחסוך לכולם את ההטרדה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • magicodeM מחובר
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי magicode

          אני חושב שאנחנו היחידים שמפנים להסברים במקרה של חסימות.
          כמו חסימה של אתרי חדשות מסויימים.
          דוגמא
          https://ch10.co.il/

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
          • מ מנותק
            מ. פינחסי
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode
            אני חושב שגם נטפרי הם היחידים שאומרים ללקוח כשהוא מתחבר: רגע, תבדוק אם אנחנו מתאימים לך!
            (זכור לי שיש איזה דף כזה, לא?)

            אבל בטוח המשתמש לא זוכר את זה כשהוא נתקע במשהו ולא ענו לו "מיד", "כמו בטלפון".

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • מ מנותק
              מככב @a0533057932
              נערך לאחרונה על ידי

              @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

              @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

              נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
              הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

              אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

              על זה כל הניגון
              נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
              לא רוצה על תבוא וכד'

              לא כ"כ הבנתי את דבריך.
              אבל בכל אופן זה לא משנה, כי זה לא חברת תקשורת או חנות מכולת שמחוייבת למשהו, זה סינון שנפתח במטרה לעזור למי שרוצה סינון, וסה"כ לוקחים מינימום כסף לתחזוק וכו', למה שתהיה להם התחייבות למשהו, רוצה תתחבר לא רוצה תעבור סינון.
              אך ודאי וודאי שמן הראוי שהם יסבירו באופן יותר מסודר על כל חסימה, וישפרו את מה שצריך, ברור שתמיד יש מה להשתפר, ונשמח אם יעשו זאת.

              a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @מככב
                נערך לאחרונה על ידי

                @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

                אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                על זה כל הניגון
                נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
                לא רוצה על תבוא וכד'

                לא כ"כ הבנתי את דבריך.
                אבל בכל אופן זה לא משנה, כי זה לא חברת תקשורת או חנות מכולת שמחוייבת למשהו, זה סינון שנפתח במטרה לעזור למי שרוצה סינון, וסה"כ לוקחים מינימום כסף לתחזוק וכו', למה שתהיה להם התחייבות למשהו, רוצה תתחבר לא רוצה תעבור סינון.

                אין היום לא רוצה תעבור סינון זה כמו שתגיד לאדם שכועס על ועדת הגנבים למה חסמו לי את הקו לא רוצה? קח סמארטפון
                שיתחילו להיות חברת תקשורת או חנות מכולת שיתחילו לתת תמיכה טלפונית מסודרת (לא כל שעות היום חלק ממנו) לא כל דבר פתח פניה בצרוף הקלטה ורק אז נדבר איתך - עולה כסף? תקחו
                (ניתן לעשות מסלול שבו עדין יהיה 15 שקל או אפילו יותר זול לבנקים קופ"ח וכד')

                אין הנושא הוא האם פתוח אתר שהוחלט לסגור כי דיברתי בטלפון עם נציג וחתמתי שאני מודע לבעיות באתר
                אלא בנושא זה למשל לתת כתובת נוספת שכותרת תיהיה נתקלת בחסימה לא מוצדקת למשל פנה ל-ZZZZZZZZZ ושם יבדוק אדם אחר את הנושא לא מי שסגר
                ולתת כתובת מסודרת לבעלי אתרים שנחסמו - קריטריונים ברורים ושקופים מה מותר ומה אסור (גם קריטריון של תפנו לועד לביצור חומות הדת אם הם מאשרים את האתר שלך יפתח)

                מ אפר שריפהא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • מ מנותק
                  מככב @a0533057932
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                  @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                  @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                  @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                  נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                  הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

                  אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                  על זה כל הניגון
                  נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
                  לא רוצה על תבוא וכד'

                  לא כ"כ הבנתי את דבריך.
                  אבל בכל אופן זה לא משנה, כי זה לא חברת תקשורת או חנות מכולת שמחוייבת למשהו, זה סינון שנפתח במטרה לעזור למי שרוצה סינון, וסה"כ לוקחים מינימום כסף לתחזוק וכו', למה שתהיה להם התחייבות למשהו, רוצה תתחבר לא רוצה תעבור סינון.

                  אין היום לא רוצה תעבור סינון זה כמו שתגיד לאדם שכועס על ועדת הגנבים למה חסמו לי את הקו לא רוצה? קח סמארטפון
                  שיתחילו להיות חברת תקשורת או חנות מכולת שיתחילו לתת תמיכה טלפונית מסודרת (לא כל שעות היום חלק ממנו) לא כל דבר פתח פניה בצרוף הקלטה ורק אז נדבר איתך - עולה כסף? תקחו
                  (ניתן לעשות מסלול שבו עדין יהיה 15 שקל או אפילו יותר זול לבנקים קופ"ח וכד')

                  אין הנושא הוא האם פתוח אתר שהוחלט לסגור כי דיברתי בטלפון עם נציג וחתמתי שאני מודע לבעיות באתר
                  אלא בנושא זה למשל לתת כתובת נוספת שכותרת תיהיה נתקלת בחסימה לא מוצדקת למשל פנה ל-ZZZZZZZZZ ושם יבדוק אדם אחר את הנושא לא מי שסגר
                  ולתת כתובת מסודרת לבעלי אתרים שנחסמו - קריטריונים ברורים ושקופים מה מותר ומה אסור (גם קריטריון של תפנו לועד לביצור חומות הדת אם הם מאשרים את האתר שלך יפתח)

                  אני מסכים עם מה שאמרת.. זה מוצדק לחלוטין לבקש שיהיה ערוץ התקשרות וכללים ברורים.
                  אני רק התקוממתי נגד הביטוי "לקוחות שבויים" וכדו' שהזכירו, אילולא החברה הייתה לוקחת כסף בהתאם לשירות אז סבבה. אך כאן עושים חסד ולוקחים סכום מינימום, אז אפשר להבין שיש קשיים כאלו ואחרים.
                  דרך אגב, אולי באמת זה רעיון לעשות מסלול נוסף בנט פרי לאנשים שישלמו יותר, ולהם יהיה השירות מהיר יותר 'אם באמת זה עניין של קושי במשאבים וכוח אדם'. (אע"פ שבמבט ראשוני זה נשמע לי לא מוצלח, אולי משו בסגנון הזה יכול להועיל לכל אלו שהיו צריכים מענה מיידי וכדו')
                  סליחה בכל אופן אם הובנתי שלא כראוי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ מנותק
                    פלא כ @adina_gel
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @adina_gel אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                    @shraga בדקתי עכשיו שוב את הפניות שלי.
                    לחלקן באמת לא הענקתי 3 נקודות. אבל היו חלק שכן, וממרחק זמן אני כבר לא יכולה לראות כמה זמן בדיוק זה לקח.
                    כרגע ראיתי משהו שהיה עם 3 נקודות ולקח לו כמה שעות,
                    ומשהו עם 2 שלקח לו כמעט יום.
                    כשאני מסתכלת אחורה אולי זה לא נראה הרבה, אבל בשעת מעשה כשאני צריכה לתקשר מול אנשים,
                    וקרה לי כמה פעמים שזה היה תוך כדי שיחה רצופה, זה פחות נחמד, במיוחד כשמדובר על משהו שהוא ענין טכני פשוט יחסית, ולא אתר בעייתי.

                    @magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
                    (או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות)

                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • shragaS מנותק
                      shraga @פלא כ
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @פלא-כ אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                      @magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
                      (או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות)

                      כבר קיים:
                      abf52af3-8f1c-45c2-826f-37a5e98054fc-image.png

                      ce74ca9d-da25-482e-9e46-7fe5596578a5-image.png

                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                      A מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 15
                      • י מנותק
                        יוסף ג
                        נערך לאחרונה על ידי

                        כולם כאן מדברים על מחיר אפסי וכו' שנטפרי גובים.
                        אין לי שום טענה על נטפרי כי יש להם תודעת שירות מצוינת. (דבר יחסית נדיר בציבור שלנו).
                        אבל המחיר לא נשמע כזה זול.
                        לשם השוואה, אתרוג עולה 55 שקל לחודש וזה כולל ספק, ונטפרי עולה 15 וצריך ספק בנפרד שעולה באזור 40 שקל וזה כמעט אותו דבר.
                        גם אם נטפרי יותר יקר אני יהיה מחובר אליהם כי החברות האחרות שאני מכיר מהוות פתרון לילדים ולא להורים שמכירים את הסיסמא.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • A מנותק
                          aiib @shraga
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                          כבר קיים:

                          ממתי זה?

                          זה משתנה לפי זמן נתון ועומס נוכחי? או שהדקות האלו קבועות בכל שעות היממה והעומס?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יוסף ג
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אני טעיתי במחירים וספק זה יותר זול אבל זה לא מאד משמעותי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מעמד @shraga
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                              @פלא-כ אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                              @magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
                              (או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות)

                              כבר קיים:

                              וואו איזה יופי !
                              איך יודעים מתי הפניה שלי נענית ?
                              מתווסף לפניה צבע ?
                              איך זה עובד ?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • yzahnY מנותק
                                yzahn
                                נערך לאחרונה על ידי

                                נא להמשיך את השיח בנושא "זמן משוער לטיפול פניה" באשכול חדש שפתחתי.
                                http://forum.netfree.link/topic/7525

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                • M מנותק
                                  mashav
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  לא מבין את המתלוננים, בשום חברה כדולה בנקים אשראי וכו', לא מצאתי שירות מהיא ויעיל עמו מערכת הפניות של נטפרי!

                                  yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • yzahnY מנותק
                                    yzahn @mashav
                                    נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                    @mashav אתה טועה, אין כאן תלונות יש כאן "שאפתנות בלתי נלאית" לשיפור. זה שנטפרי הם הרבה מעל ומעבר לכל המתחרים עוד לא אומר שהגענו לסוף הדרך ואין לאן להמשיך.
                                    עריכה: האמת הוא שאין לי מושג אם השירות בנטפרי יותר טוב מבנתיב, ואני לא רוצה ליכנס לדיון על זה...

                                    חינמיח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • yzahnY מנותק
                                      yzahn @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                      אני חושב שאנחנו היחידים שמפנים להסברים במקרה של חסימות.

                                      ברור שנטפרי עושים הרבה מאוד בתחום, ועדיין מוסיפים והולכים. חווית השימוש הנעימה בנטפרי בנוייה ממחוות כאלו שמפוזרות לכל אורך הדרך של השימוש בנטפרי.
                                      אבל עדיין העובדות קיימות שיש רחשים על "אטימות", עדיין חוששני שרחשים אלו רק יתחזקו במשך הזמן מהסיבות שהוסברו לעיל באריכות.
                                      אני סבור שיש כיווני פעולה שעדיין לא מוצו בכיוון של הסברה וקביעת נהלים ברורים. אם זה היה תלוי בי, הייתי מקים ענף ייחודי מאנשי מקצוע לטיפול בחוויית השימוש והתמיכה.

                                      (רגע, רגע, בא נתקן את זה, אם זה היה תלוי בי, נטפרי לא היתה קמה מלכתחילה... כי אני לא איש מעשים, אבל קל לדבר... בכל מקרה אני מקוה שדבריי הובנו בצורה נכונה.)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 19
                                      • חינמיח מנותק
                                        חינמי @yzahn
                                        נערך לאחרונה על ידי חינמי

                                        @yzahn אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                        מה שיוצא מזה הוא שלמרות שאני ואתה מאמינים שנטפרי פועלים לגמרי לטובת הציבור, יש אנשים שמתייחסים עליהם כסוג של אוייב, יש לפעמים הרגשה שעוד מעט (או בעוד חמש שנים) הולך להיות מלחמה ציבורית מול ה"אטימות" של נטפרי והדיקטטורה שלהם על התקשורת החרדית. בינתיים זה רק בקטן, והתיאורים שלי נראים כמוגזמים קצת, אבל לא נראה לי שזה הולך להשתפר, להיפך, ככל שנטפרי יצברו יותר תאוצה, התקפות אלו צפויים רק להתחזק יותר.

                                        לדעתי יש סוג מסוים של אנשים בציבור החרדי שרוצים אמנם סינון על האינטרנט - אבל לא רוצים שהאינטרנט יהיה מסונן...
                                        הסינון מבחינתם נועד לספק במקרה הטוב - את המצפון, ובמקרה הפחות טוב - את הקהילה.
                                        בעבר כל אותם אנשים לא היו בנטפרי, ולכן גם לא שמעו אותם, מה שקרה במהלך השנים הוא שנטפרי הפכה ל'סטנדרט' החרדי בסינון אינטרנט, מה שדחף לנטפרי גם חלק מאותם אנשים שלא מעוניים שיסננו להם את האינטרנט,וכשנטפרי עושה את עבודתה, ומסננת את האינטרנט - ברור שזה מקומם את אותם אנשים, שגם שופכים את מררתם על נטפרי, שמבחינתם היא באמת 'סוג של אויב'.
                                        הפתרון לבעיה לא נמצא בידי נטפרי ולא בידיו של אף אחד אחר, בסופו של יום האדם הוא בעל בחירה חופשית...
                                        מי שמלכתחילה לא רוצה שיסננו לו, אין זה תפקידה של נטפרי לחנך אותו ולהראות לו את הטוב שביהדות...

                                        רקע יפה למשתמשי נטפרי
                                        chinami.netfree@gmail.com

                                        a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                        • a0533057932A מנותק
                                          a0533057932 @חינמי
                                          נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                          פוסט זה נמחק!
                                          magicodeM חינמיח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • magicodeM מחובר
                                            magicode @a0533057932
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @a0533057932
                                            יש כאלו שאצלהם המושג כשר זה משהו אחר. קורה.

                                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון