• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    צינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    13 פוסטים 8 כותבים 969 צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.

      היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.

      תודה מראש!

      by6199B ש nigunN 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • by6199B מנותק
        by6199 @aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        @aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:

        היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.

        ואז מה?
        אז תחזור למחשב?
        או שאתה מצפה שיהיה אפשרות להקליד את התשובה בטלפון?
        יש לי תחושה שלפעמים מגזימים והופכים את השימוש העיקרי לאנשים שפותחים את המייל פעם ביום.

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • A מנותק
          aiib @by6199
          נערך לאחרונה על ידי aiib

          @by6199 כן! ואז תחזור למחשב!
          כשאתה מקבל מייל רגיל אז הרבה פעמים לא קריטי לדעת את זה מיד אבל כשאתה כאילו מתכתב עם נציג בזמן הזה מתבזבז זמן מיותר.

          אולי באמת לשיטתך גם נוותר על שליחה למייל כי אפשר להיכנס כל פעם לאיזור האישי כדי לבדוק

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
          • ש מנותק
            שלו' @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:

            פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.

            היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.

            תודה מראש!

            אם יוחלט על כך לכאו' יהיה צורך לאפשר ללקוח לבחור בעת שליחת הפניה אם לקבל צינתוק או לא.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • nigunN מנותק
              nigun @aiib
              נערך לאחרונה על ידי

              @aiib
              לי יש צינתוק כשמגיע מייל (ע"י השירות של @שואף )
              גם מישהו מחוץ לנטפרי יכול להקים שירות שמצנתק בלי לשמוע את ההודעה.
              ואז לעשות סינון במייל לתגובה מנטפרי שיעברו לשירות הזה.

              ג A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
              • ג מנותק
                גוגל @nigun
                נערך לאחרונה על ידי גוגל

                @nigun אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:

                @aiib
                לי יש צינתוק כשמגיע מייל (ע"י השירות של @שואף )

                במה מדובר?
                יעזור לי כזה דבר...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  aiib @nigun
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nigun אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:

                  @aiib
                  לי יש צינתוק כשמגיע מייל (ע"י השירות של @שואף )
                  גם מישהו מחוץ לנטפרי יכול להקים שירות שמצנתק בלי לשמוע את ההודעה.
                  ואז לעשות סינון במייל לתגובה מנטפרי שיעברו לשירות הזה.

                  אפשר גם ללכת למחשב כל דקה ולבדוק אם הגיעה הודעה.
                  אני מנסה לעשות חיים קלים לא להישאר בתסבוכת...

                  nigunN Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • nigunN מנותק
                    nigun @aiib
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @aiib
                    איזה תסבוכת?
                    אתה מגדיר פעם אחת וזהו.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      משה 0527 @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nigun
                      אולי תסביר איך נרשמים לשירות
                      והאם זה עולה כסף ? ואם כן כמה ?
                      @שואף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • M מנותק
                        moishifri
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אפשר גם להוריד את התוסף Checker-Plus שמתריע כשמגיע מייל חדש גם ע"י התראה קולית מהמחשב (אם המחשב פתוח כמובן)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Y מנותק
                          yair-na @aiib
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:

                          אני מנסה לעשות חיים קלים לא להישאר בתסבוכת...

                          אל תקח ללב, ולא תהיה תסבוכת...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • nigunN מנותק
                            nigun
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @גוגל @משה-0527
                            https://www.gmail26.com/
                            זה עולה 8 ש"ח לחודש

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              משה 0527 @nigun
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @nigun
                              המספר שלהם חסום יש עוד דרך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון