צינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות
-
@by6199 כן! ואז תחזור למחשב!
כשאתה מקבל מייל רגיל אז הרבה פעמים לא קריטי לדעת את זה מיד אבל כשאתה כאילו מתכתב עם נציג בזמן הזה מתבזבז זמן מיותר.אולי באמת לשיטתך גם נוותר על שליחה למייל כי אפשר להיכנס כל פעם לאיזור האישי כדי לבדוק
-
@aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.
היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.
תודה מראש!
אם יוחלט על כך לכאו' יהיה צורך לאפשר ללקוח לבחור בעת שליחת הפניה אם לקבל צינתוק או לא.
-
-
-
@nigun אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
@aiib
לי יש צינתוק כשמגיע מייל (ע"י השירות של @שואף )
גם מישהו מחוץ לנטפרי יכול להקים שירות שמצנתק בלי לשמוע את ההודעה.
ואז לעשות סינון במייל לתגובה מנטפרי שיעברו לשירות הזה.אפשר גם ללכת למחשב כל דקה ולבדוק אם הגיעה הודעה.
אני מנסה לעשות חיים קלים לא להישאר בתסבוכת... -
@aiib
איזה תסבוכת?
אתה מגדיר פעם אחת וזהו. -
-
אפשר גם להוריד את התוסף Checker-Plus שמתריע כשמגיע מייל חדש גם ע"י התראה קולית מהמחשב (אם המחשב פתוח כמובן)
-
@aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
אני מנסה לעשות חיים קלים לא להישאר בתסבוכת...
אל תקח ללב, ולא תהיה תסבוכת...
-
@גוגל @משה-0527
https://www.gmail26.com/
זה עולה 8 ש"ח לחודש -
@nigun
המספר שלהם חסום יש עוד דרך