ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).

    דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    8
    15
    344
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nk
      nk נערך לאחרונה על ידי nk

      בעזרת השם יתברך.

      ניסתי להתקין גוגל דרייב במחשב ומשהו בהתחברות לא היה תקין..
      שלחתי פניה וקיבלתי תשובה שצריך להתקין משהו בנפרד.

      לדעתי זה סתם מכביד על התומכים לתת תשובה לבעיה ידועה.
      אפשר לעשות רובוט שיזהה אוטומטי את הבעיה ויתן פתרון.
      בכל שלב אפשר לתת אפשרות של תשובה/שיחה מנציג.

      א.
      צריך להשתמש בתגים.
      כגון: קהילה/תמונות/וידאו/בדיקת אתר/אנדוריד/גוגל/גוגל דרייב וכו'.
      כך אפשר לזהות לאיזה נושא זה שייך,
      לתת אפשרות לפונה לתייג את הפניה לאיזה נושא זה שייך לדעתו.

      אם הזמן כאשר יצטברו פניות בכל נושא אפשר לזהות איך פנו/כתבו
      ולשכלל את הרובוט כך שיזהה את הבעיה ויתן פתרון מידי, בלי חכות לנציג.

      מה גם שזה יחסוך המון כאב ראש מהנציגים.
      וזמן המתנה מהפונים.

      ויתרון נוסף שזה לא מוגבל לשעות ביום.
      גם בשתיים בלילה זה יכול לפתור ולעזור.

      יש סוגי פניות שהפתרון שלהם זהה כך שאפשר לתת לרובוט לפתור את זה באופן אוטומטי.

      כגון בעיות קבצי PDF.
      אוספים את כל הבעיות שיש בקבצי PDF.
      ומתכנתים את הרובוט שידע לפתור את זה אוטומטי.

      למשל אם צריך הקלטת תעבורה/הסרטת מסך.
      שהרובוט יזהה את זה וישלח הודעת מידית
      וכן באנדוריד יבקש מספר מזהה מכשיר אוטומטי.

      יש כל כך הרבה דוגמאות.
      מי ששלוח קישור הרובוט בודק האם זה קישור שלא נבדק,
      והאם זה הוספה נקודה.
      במידה ולא,
      משיב שצריך נקודה.
      (לפעמים שולחים תקישור בטקסט ולא בכותרת).

      מה אומרים?

      shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • nk
        nk נערך לאחרונה על ידי nk

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • shraga
          shraga @nk נערך לאחרונה על ידי

          @nk
          זה קיים במידה מסוימת,
          כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
          לדוגמא:
          af422bf7-a57d-403c-917b-25de725de906-image.png

          טסים לחו"ל? לחצו לקבלת 150 ₪ מתנה בהזמנת דירה דרך Airbnb

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • shloimy95
            shloimy95 נערך לאחרונה על ידי

            בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
            אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש.

            nk תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • nk
              nk @shloimy95 נערך לאחרונה על ידי nk

              @shloimy95 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

              בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
              אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש.

              שים לב שזה לא מוכרח.
              הוספתי שבכל זמן אפשר לפנות לנציג. גם בהתחלה ובהודעה הראשונה.

              תנסה לחשוב באנדרויד מישהו שולח פניה ללא נקודה שצריך בשבילה מזהה מכשיר
              הוא מחכה ארבע או חמש שעות תלוי בעומס של הפניות עם הנקודות.
              בשביל שנציג יענה נא לשלוח מזהה מכשיר
              ואז לך תחכה עוד כמה שעות.

              ולא חסר דוגמאות.

              a0533057932 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • a0533057932
                a0533057932 @nk נערך לאחרונה על ידי

                @nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?

                nk תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • nk
                  nk @a0533057932 נערך לאחרונה על ידי nk

                  @a0533057932 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

                  @nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?

                  א. כן.
                  הצעתי בעבר כבר שכל הפרטים האלה יופיעו באופן אוטומטי לתומכי נטפרי.
                  אם כי יש בזה בעיה אחת שיש כאלה שמחוברים מכמה מכשירים.

                  ב
                  זה פותר רק את העינין הזה של מזהה מכשיר.
                  מהאם שאר הדברים למשל שלח בלי נקודה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קטן @shraga נערך לאחרונה על ידי

                    @shraga אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

                    @nk
                    זה קיים במידה מסוימת,
                    כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
                    לדוגמא:
                    af422bf7-a57d-403c-917b-25de725de906-image.png

                    ויש גם את זה:
                    6.PNG

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • י
                      יהודי פשוט וטוב נערך לאחרונה על ידי

                      ויש גם את זה:
                      3e386ca9-c9d5-4f4a-ac68-966fb3444be7-image.png

                      nk YP 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • nk
                        nk @יהודי פשוט וטוב נערך לאחרונה על ידי

                        @יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

                        ויש גם את זה:
                        3e386ca9-c9d5-4f4a-ac68-966fb3444be7-image.png

                        ברוך השם שזה קיים.
                        אפשר לשכלל עוד ועוד.
                        כך שיחסכוך הרבה זמן והרבה כאב ראש
                        גם מהפונים וגם מהתומכים.
                        ותמיד לתת אופציה לנציג אנושי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • YP
                          YP @יהודי פשוט וטוב נערך לאחרונה על ידי

                          @יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

                          ויש גם את זה:
                          3e386ca9-c9d5-4f4a-ac68-966fb3444be7-image.png

                          מה פיתרון החידה :)...🤥

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י
                            יהודי פשוט וטוב @YP נערך לאחרונה על ידי

                            @yp
                            לא הגיבו

                            משהו לא ברור..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • nk
                              nk נערך לאחרונה על ידי

                              בעזרת השם יתברך.
                              לפעמים יש קטע ממש לא נוח בפניות שמבקשים קישור לאתר שעליו מדובר בפניה בזמן שזה נמצא כחלק מקישור גדול למשל
                              כאשר שולח אפליקציה לבדיקה.
                              שימו לב שהסוף של הקישור זה הכתובת של האתר מימנו מגיע האפליקציה.
                              למרות זאת מבקשים שישלחו קישור לאתר המקור של האפליקציה.
                              בימקום שניה וחצי הרובוט יחתוך את הקישור ויצרף
                              ויחסוך כאב ראש גם לתומך וגם לפונה.

                              או בהקלטת תעבורה
                              למשל כאשר שולחים לבדיקה אתר שעל התמונות שבו כתוב לבדיקת התמונות פנו לנטפרי.

                              ולא שולחים קישור לאתר התגובה של התמוך תיהיה נא לשלוח קישור לאתר המדובר.
                              (למרות שממש מיזמן שכחתי בכלל במה מדובר).
                              פעם אחת במקום לזכור ניכנסתי להקלטת תעבורה ששלחתי בפניה.
                              עד שמצאתי את הקישור לאתר המדובר
                              העתקתי שלחתי וטיפלו בזה.
                              מה הבעיה שרובוט יעשה זאת באופון אוטמטי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • nk
                                nk נערך לאחרונה על ידי

                                אפשר לבנתים כאשר מישהו שולח פניה
                                שהרובוט יחפש בפורום אם יש תשובה
                                או בווקי.
                                במידה ויש ישלח אוטומטי

                                אחד תם תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • אחד תם
                                  אחד תם @nk נערך לאחרונה על ידי

                                  @nk אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:

                                  אפשר לבנתים כאשר מישהו שולח פניה
                                  שהרובוט יחפש בפורום אם יש תשובה
                                  או בווקי.
                                  במידה ויש ישלח אוטומטי

                                  אני מתנגד

                                  חיפוש בפורום ובויקי כל אחד יכול לעשות לבד
                                  נטפרי לא צריך להשקיע כל כך הרבה
                                  בשביל להעמיק את העצלות והתלותיות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון