אין בזה גם הגיון,
שמישהו צריך משהו לעבודה יצטרך לחכות כי יש מישהו שמעניין אותו לראות הסרטה של משהו..
אין בזה גם הגיון,
שמישהו צריך משהו לעבודה יצטרך לחכות כי יש מישהו שמעניין אותו לראות הסרטה של משהו..
למה נטפרי הם לא ספק בעצמם כמו שיש חברות סינון אחרות שהם הספק,
אלא הם עובדים דרך ספקים אחרים.
נראה לי שזה יקל על ההצטרפות (יחסוך את את ההתלבטות דרך איזה ספק להצטרף)
תודה על כל השיפורים והמחשבה על טובתינו...
אם הדעה שלי משנה.
לי אישית עדיף נוח בעין, מאשר לדעת את הסיבה המדויקת למה התמונה חסומה (בד"כ אני לא עושה משהו עם סיבת החסימה, ונראה לי שכך רוב המשתמשים).
כמו שהיה עד לאחרונה היה מאוד נוח שהיה סמל קטן נחסם ונשלח לבדיקה.
הייתי מציע אם זה אפשרי מבחינה טכנית שהתמונות ישארו כפי שהיו עד לאחרונה, ושיפתחו תוסף שבקליק ימני על תמונה יוכלו לראות את פרטי החסימה ולפעול בהתאם (אם זה עקב הגדרות, שיוכלו מיד לשנות את ההגדרות וכו')
או אולי אפי' בגרירה לחלונית הצד כפי שאפשר לחסום תמונות שתהיה אפשרות בדיקת סטטוס חסימה..
ושוב תודה על הכל
פליז, נסחפתם...
100 ש"ח זה סכום שמצד אחד לא יורידו את הוויפרי על כל דבר קטן, ומצד שני מי שבאמת צריך להוריד יוכל להוריד..
כפי ש @MEGGICODE כתב כמה פעמים, נטפרי באים לעזור למי שרוצה לגלוש בצורה מסוננת, והם לא תחליף ליראת שמים שכל אחד צריך...
RL הכי יציב.
הם גם ספק בעצמם, (נראה לי היחידים)
אם יש לך תקלה אתה יכול לפנות אליהם ולא שהם מפנים אותך לספק שלהם ואתה נופל בין הכסאות (כפי שהיה לי בספקים אחרים)
ביוטיוב יש אפשרות להעתיק את המיקום:
@צדיק-תמים אמר בחיפוש גוגל, התוצאה הרצויה לא עולה..:
הבדיקה הזאת אגב היא הסיבה לאיטיות המחרידה של חיפוש גוגל שכבר נכתב עליה בעבר לא פעם
אני חושב שצריך לעלות את הנושא הזה להצבעות,
האיטיות מאוד מסרבלת, את העבודה
מחברים שהמלצתי להם לעבור לנטפרי קיבלתי תגובה, שזה מידי מסובך להצטרף לנטפרי,
אנשים רוצים שבשיחת טלפון הם יוכלו לעבור לנטפרי, בלי להתחיל עם כל הבאלגן לאיזה ספק להצטרף, איך מתקינים חסימה רק על המחשב וכו'.
נראה לי שזה יוסיף מצטרפים חדשים, אם יהיה מענה אנושי במס' של נטפרי, של סוכן שעובד עם כל הספקים, ויצרף את כ"א לספק שמתאים לו (יש את מי שמחפש שירות, יש כאלו שרוצים זול וכו').
מה דעתכם??
נטפרי חוסמת פרסומות..
כך שהצורך בתוסף מיותר
@אלף-אלף אמר בסינון שליטה מרחוק - הצעה מהפכנית:
מהדפדפן
שליטה מרחוק של גוגל נפתחת לך ככרטיסיה בדפדפן..
@programmer
אני גם משתמש בזה.
ומכל הבעיות המוזכרות יש לי רק את הבעיה של הודעות שקופצות המון פעמים, לא ניסיתי במחשב בלי נטפרי, ולכן לא חשבתי שזה קשור אליהם.
יכול להיות שבגלל שהמשתמשים האחרים לא בנטפרי אז אין לי את הבעיות שקשורות לחיווי אודות משתמשים אחרים.
@n_נתי אמר בקורסים מרובי סרטונים:
נטפרי הם לא מחייבים אותך להשתמש בפתרונות שלהם, הם מספקים שירות, אם אתה רוצה תיקח, לא תרצה אל תיקח.
כמובן שהמשפט הזה היה חייב להגיע.
כמו בכל שרשור בנושא...
@הספרן אמר בהיכן אני מעלה רשימה שערכתי?:
אבל בנוגע לההדרכה אני לא חושב כמוך
היא חלק בלתי נפרד מהסינון, ואיך המנויים עליו אמורים להתמודד.
אני גם חושב ככה...
תודה רבה על ההשקעה..
כתוב מאוד יפה...
אין בזה גם הגיון,
שמישהו צריך משהו לעבודה יצטרך לחכות כי יש מישהו שמעניין אותו לראות הסרטה של משהו..
@צדיק-תמים אמר בcopilot chat:
אצלך היה צריך?
ניסיתי, אבל זה (בלי לשנות את ההגדרה) לא עזר, יכול להיות שאם לא הייתי יוצא זה עדיין לא היה עובד לי (יצאתי ונכנסתי אחר התקנת התוסף).
לא הבנתי, מה ההגדרה שצריכה להיות כדי שיעבוד?
זה מוגדר כברירת מחדל
וצריך לשנות ל-append
@צדיק-תמים
להשאיר את ההפניה לנושא שפתחת?
חשבתי לכתוב שם משהו בסגנון:
אם אתם נתקלים בבעיות עם התוסף github copilot
תיכנסו להגדרות (צד שמאל למטה) ושם תחפשו append ותשנו את ההגדרה, כך:
באם זה עדיין לא עובד, תוכלו לנסות גם לצאת מהחשבון גיטהב, ולהיכנס שוב.