רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).
-
@nk
זה קיים במידה מסוימת,
כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
לדוגמא:
-
בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש. -
@shloimy95 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש.שים לב שזה לא מוכרח.
הוספתי שבכל זמן אפשר לפנות לנציג. גם בהתחלה ובהודעה הראשונה.תנסה לחשוב באנדרויד מישהו שולח פניה ללא נקודה שצריך בשבילה מזהה מכשיר
הוא מחכה הרבה או חמש שעות תלוי בעומס של הפניות עם הנקודות.
בשביל שנציג יענה נא לשלוח מזהה מכשיר
ואז לך תחכה עוד כמה שעות.ולא חסר דוגמאות.
-
@nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?
-
@a0533057932 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
@nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?
א. כן.
הצעתי בעבר כבר שכל הפרטים האלה יופיעו באופן אוטומטי לתומכי נטפרי.
אם כי יש בזה בעיה אחת שיש כאלה שמחוברים מכבה מכשירים.ב
זה פותר רק את העינין הזה של מזהה מכשיר.
מהאם שאר הדברים למשל שלח בלי נקודה? -
@shraga אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
@nk
זה קיים במידה מסוימת,
כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
לדוגמא:
ויש גם את זה:
-
ויש גם את זה:
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
ויש גם את זה:
ברוך השם שזה קיים.
אפשר לשכלל עוד ועוד.
כך שיחסכוך הרבה זמן והרבה כאב ראש
גם מהפונים וגם מהתומכים.
ותמיד לתת אופציה לנציג אנושי -
@יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
ויש גם את זה:
מה פיתרון החידה :)...
-
@yp
לא הגיבומשהו לא ברור..