רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).
-
בעזרת השם יתברך.
ניסתי להתקין גוגל דרייב במחשב ומשהו בהתחברות לא היה תקין..
שלחתי פניה וקיבלתי תשובה שצריך להתקין משהו בנפרד.לדעתי זה סתם מכביד על התומכים לתת תשובה לבעיה ידועה.
אפשר לעשות רובוט שיזהה אוטומטי את הבעיה ויתן פתרון.
בכל שלב אפשר לתת אפשרות של תשובה/שיחה מנציג.א.
צריך להשתמש בתגים.
כגון: קהילה/תמונות/וידאו/בדיקת אתר/אנדוריד/גוגל/גוגל דרייב וכו'.
כך אפשר לזהות לאיזה נושא זה שייך,
לתת אפשרות לפונה לתייג את הפניה לאיזה נושא זה שייך לדעתו.אם הזמן כאשר יצטברו פניות בכל נושא אפשר לזהות איך פנו/כתבו
ולשכלל את הרובוט כך שיזהה את הבעיה ויתן פתרון מידי, בלי חכות לנציג.מה גם שזה יחסוך המון כאב ראש מהנציגים.
וזמן המתנה מהפונים.ויתרון נוסף שזה לא מוגבל לשעות ביום.
גם בשתיים בלילה זה יכול לפתור ולעזור.יש סוגי פניות שהפתרון שלהם זהה כך שאפשר לתת לרובוט לפתור את זה באופן אוטומטי.
כגון בעיות קבצי PDF.
אוספים את כל הבעיות שיש בקבצי PDF.
ומתכנתים את הרובוט שידע לפתור את זה אוטומטי.למשל אם צריך הקלטת תעבורה/הסרטת מסך.
שהרובוט יזהה את זה וישלח הודעת מידית
וכן באנדוריד יבקש מספר מזהה מכשיר אוטומטי.יש כל כך הרבה דוגמאות.
מי ששלוח קישור הרובוט בודק האם זה קישור שלא נבדק,
והאם זה הוספה נקודה.
במידה ולא,
משיב שצריך נקודה.
(לפעמים שולחים תקישור בטקסט ולא בכותרת).מה אומרים?
-
פוסט זה נמחק! -
@nk
זה קיים במידה מסוימת,
כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
לדוגמא:
-
בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש. -
@shloimy95 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש.שים לב שזה לא מוכרח.
הוספתי שבכל זמן אפשר לפנות לנציג. גם בהתחלה ובהודעה הראשונה.תנסה לחשוב באנדרויד מישהו שולח פניה ללא נקודה שצריך בשבילה מזהה מכשיר
הוא מחכה הרבה או חמש שעות תלוי בעומס של הפניות עם הנקודות.
בשביל שנציג יענה נא לשלוח מזהה מכשיר
ואז לך תחכה עוד כמה שעות.ולא חסר דוגמאות.
-
@nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?
-
@a0533057932 אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
@nk יותר פשוט אם כן שכל פניה ישלח אוטומטי מזהה המכשיר לא?
א. כן.
הצעתי בעבר כבר שכל הפרטים האלה יופיעו באופן אוטומטי לתומכי נטפרי.
אם כי יש בזה בעיה אחת שיש כאלה שמחוברים מכבה מכשירים.ב
זה פותר רק את העינין הזה של מזהה מכשיר.
מהאם שאר הדברים למשל שלח בלי נקודה? -
@shraga אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
@nk
זה קיים במידה מסוימת,
כמובן שאפשר ורצוי לפתח עוד.
לדוגמא:
ויש גם את זה:
-
ויש גם את זה:
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
ויש גם את זה:
ברוך השם שזה קיים.
אפשר לשכלל עוד ועוד.
כך שיחסכוך הרבה זמן והרבה כאב ראש
גם מהפונים וגם מהתומכים.
ותמיד לתת אופציה לנציג אנושי -
@יהודי-פשוט-וטוב אמר ברובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).:
ויש גם את זה:
מה פיתרון החידה :)...
-
@yp
לא הגיבומשהו לא ברור..