improving ways requests are handled
-
one of the things net free has in the support requests is reporting inappropriate pictures and content and some times in order to explain the inappropriate picture/content the usurers will
upload a snapshot of the picture/content in order to give the agent a understanding of the problemnow that some times is annoying because sometimes the agent wants more details and in order to give more details the users will have to enter the request, and unwillingly see the inappropriate picture/content .
so my suggestion is that the agent should have a way that once he has seen the picture/content he should be able to block the picture/content from the users computer/view but only the agent should know its there so that when the user has to reply for more details he does not have to expose himself to inappropriate picture/ content. -
https://en.forum.netfree.link/
זה הפורום באנגלית שם כותבים זאת
אלה אם כן תרצה לתרגם לנו לעברית כדי שנבין
מגיעים אליו מהסמל של כדור הארץ למעלה באמצע -
@workzonemcr-gmail-co
Why would you send the inappropriate content? Why should the NetFree agent see it?Why not just reference the location and nature?
-
-
כן גם קיבלנו תגובה דומה
והם צודקים לגמרי.ויש לזה פתרון מאוד קל שהוצע בעבר
https://forum.netfree.link/topic/9385/סימון-המחלקה-הקשורה-לפניה
אפשר להשתמש בתגיות
וכן גם בהודעות קבועות שכל משתמש יוכל להכין לעצמו.
פעם הראשונה ששלחתי ערוץ לבדיקה ניסתי שעה להסביר לנציג לפתוח ערוץ יוטיוב
לתצוגה ראשית עד שסוף סוף הבין
כי אפילו לא ידעתי איך להגיד את זה
לכן תיהיה תגית בשם "ערוץ" וכן גם "תצוגה ראשית"
זה יחסוך מהתמוך האמצעי שכותב הודעות כתובה מראש
שלחתנו את הפניה למחלקה הרלוונטית
וגם כך הפניה תענה יותר מהרלעינינו כאשר מדווחים בפניה על תוכן לא הולם ומדביקים תגית "דיווח"
כל התומכים בנטפרי לא יוכלו לראות את זה באופן אוטומטי רק התומכות.
בהצלחה
שניזכה לותחזה עננו בשובך לציון ברחים
היום אמן
(יש עוד 11,579 הזמניות היום לביאת המשיח) -
@nk אמר בimproving ways requests are handled:
@אחד-תם
כן גם קיבלנו תגובה דומהזו תגובה שאתה קיבלת
אני רק העתקתי את זה מהודעה שלך -
זו תגובה שאתה קיבלת
אני רק העתקתי את זה מהודעה שלךאוקי
(אגב זה לא אני זאת אישתי)
במקרה הזה זאת היתה תמונה ממש פרוצה שלא הצליחו לחסום
ואם היה אפשרות לתגיות זה היה חוסך שמירת הענין ועוגמת נפש גדולה לתומך שראה את זה
לא נראה לי שיש אפשרות בכלל לבקש על כזה דבר סליחה. -
תִרגוּם
אחד הדברים שיש ל-net free בבקשות התמיכה הוא דיווח על תמונות ותכנים לא הולמים, ולעתים על מנת להסביר את התמונה/התוכן הבלתי הולם, המשתמשים יעלו תמונת מצב של התמונה/תוכן, על מנת לתת לסוכן הבנה לגבי הבעיהעכשיו שחלק מהפעמים זה מעצבן כי לפעמים הסוכן רוצה יותר פרטים וכדי לתת יותר פרטים המשתמשים יצטרכו לפתוח את הבקשה ולהוסיף פרטים, ובלי שתהיה להם אפשרות נוספת הם יראו את התמונה/התוכן הלא מתאים.
ואם החשבון משותף ליותר מאדם אחד אז זה כנראה אפילו יותר גרוע...אז ההצעה שלי היא, שלסוכן תהיה דרך שברגע שהוא ראה את התמונה/התוכן הוא יוכל לחסום את התמונה/תוכן מהמחשב/הצג של המשתמש, אבל רק הסוכן צריך לדעת שהיא שם, כך שכאשר המשתמש צריך להשיב לפרטים נוספים, הוא לא צריך לחשוף את עצמו לתמונה/תוכן לא הולם.
-
@dovidstroh אמר בimproving ways requests are handled:
@workzonemcr-gmail-co
Why would you send the inappropriate content? Why should the NetFree agent see it?Why not just reference the location and nature?
sometimes that's not a option because they do not always know where the content/image is specially if its a picture in the background and the actual image does not have a link
-
אם שולחים דרך הדיווח אז רק מספר מצומצם של תומכות רואות את זה.
או ששולחים דרך המייל של הדיווח
report@netfree.link -
@magicode אמר בimproving ways requests are handled:
אם שולחים דרך הדיווח אז רק מספר מצומצם של תומכות רואות את זה.
או ששולחים דרך המייל של הדיווח
report@netfree.linkאיך מדווחים על וידאו דרך הפנאל (שלוש נקודות)?
-
@nk אמר בimproving ways requests are handled:
@magicode אמר בimproving ways requests are handled:
אם שולחים דרך הדיווח אז רק מספר מצומצם של תומכות רואות את זה.
או ששולחים דרך המייל של הדיווח
report@netfree.linkאיך מדווחים על וידאו דרך הפנאל (שלוש נקודות)?
או שאין אפשרות כזו בכלל דרך הפנאל הזה????