שיפור סינון הפניות
-
שלום וכט"ס
אתמול שלחתי פניה לפתיחת URL שהיה למעשה קובץ שנכתב בC והתבקשתי מן הנציג למסור יותר פרטים על "האתר" (???) כי הנציג לא יכול להבין את טיב האתר (???).
וזה דבר שחוזר חלילה כל פעם ששולח פניה לפתיחת אתר שתוכנו טכני ובאנגלית.
אולי צריך שיהיו גם יותר נגיצים שמבינים אנגלית וחומר טכני.
ייש"כ
-
@kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
שלום וכט"ס
אתמול שלחתי פניה לפתיחת URL שהיה למעשה קובץ שנכבת בC והתבקשתי מן הנציג למסור יותר פרטים על "האתר" (???) כי הנציג לא יכול להבין את טיב האתר (???).
וזה דבר שחוזר חלילה כל פעם ששולח פניה לפתיחת אתר שתוכנו טכני ובאנגלית.
אולי צריך שיהיו גם יותר נגיצים שמבינים אנגלית וחומר טכני.
ייש"כ
אני שולח המון המון פניות לפתיחת אתרים באנגלית (ולפעמים גם כתובת של קובץ כמו לפני חצי שעה), ומעולם לא נתקלתי בבעיה שלך?
יתכן כי אני תמיד מציין בהערה מה טיבו של האתר בשתי מילים (אתר סטטיסטיקה \ קורס פיננסים \ יעוץ פיננסי) ואז הבודק יכול לראות (גם בלי להבין אנגלית) שצורת האתר מאתים למה שכתבתי.
-
@נדל-ן אמר ב
אני שולח המון המון פניות לפתיחת אתרים באנגלית (ולפעמים גם כתובת של קובץ כמו לפני חצי שעה), ומעולם לא נתקלתי בבעיה שלך?
יתכן כי אני תמיד מציין בהערה מה טיבו של האתר בשתי מילים (אתר סטטיסטיקה \ קורס פיננסים \ יעוץ פיננסי) ואז הבודק יכול לראות (גם בלי להבין אנגלית) שצורת האתר מאתים למה שכתבתי.
גם נתקלתי בזה לא מעט
אף פעם לא מציין מה טיב האתר פשוט שולח וזהו
דרך כלל שניתקלים באתר לא ברור הם שואלים את זה
אתר מסודר שאפשר להבין את טיבו בלי אנגלית
פותחים גם תומכים העברית -
כמה דוגמאות של אתרים שעם הסבר מקוצר ממני לא היה מובן לנציג מה טיב האתר:
https://emil.fi/d/streamer.c
http://links.twibright.com/
https://nqhost.com/
http://fluxbox.org/לא מצופה ממי שמוכשר רק לבדוק סרטים להבין את תוכן התארים הללו,
ובפרט אם איננו מבין אנגלית. בכ"ז הייתי מעריך אם היו מעבירים את הפניה למי שכן מוכשר (בתנאי שזה לא יקח יותר זמן מן מן המצב הנוכחי...). -
@kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
בכ"ז הייתי מעריך אם היו מעבירים את הפניה למי שכן מוכשר (בתנאי שזה לא יקח יותר זמן מן מן המצב הנוכחי...).
אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה. אגב, לגבי האתר הראשון, הוא בהחלט לא מספיק מובן לענ"ד.
-
@shraga אמר בשיפור סינון הפניות:
@kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה.אכן עדיף ככה מלהמתין גם לנציג המקצועי.
אגב, לגבי האתר הראשון, הוא בהחלט לא מספיק מובן לענ"ד.
בקשתי רק לפתוח לי את הקובץ ההוא.
-
@kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
@shraga אמר בשיפור סינון הפניות:
@kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה.אכן עדיף ככה מלהמתין גם לנציג המקצועי.
אפשר שתיהם
גם לתייג, וגם לשאול את הלקוח
המוקדם מביניהם יקדם את הפניה