לאחר סגירת פנייה - איך רואים אותה?
-
בסגירת פנייה באזור האישי, מופיעה אזהרה שנטפרי לא יראו את הפנייה.
אבל איך אני רואה אותה?
-
@מודה-אני גם אתה לא תראה אותה, אלא אם שמרת את הלינק שלה, או אפשר להכנס ללינק דרך המייל במידה ושלחו לך תגובה למייל.
אבל אם אתה רוצה שהיא תישאר לך ברשימת הפניות, אל תסגור אותה, מקסימום תכתוב שהסתדרת ואפשר לסגור, והנציגים יסגרו אותה מצידם, כך היא תישאר לך ברשימה -
-
@someuser אמר בלאחר סגירת פנייה - איך רואים אותה?:
@מודה-אני גם אתה לא תראה אותה, אלא אם שמרת את הלינק שלה, או אפשר להכנס ללינק דרך המייל במידה ושלחו לך תגובה למייל.
אבל אם אתה רוצה שהיא תישאר לך ברשימת הפניות, אל תסגור אותה, מקסימום תכתוב שהסתדרת ואפשר לסגור, והנציגים יסגרו אותה מצידם, כך היא תישאר לך ברשימהבמקרה שאני נותן לתמיכה את הקישור גם הם יכולים לראות את הפניה
אם כן לא מובן למה האזהרה בסגירה מתייחסת דווקא לתמיכה יותר מאשר ללקוח
אלא אם יוצאים מתוך הנחה שנטפרי מסתמכת על זה שיש ללקוח עותק במייל