@zusha אמר במה בין הגנה להגנה:
יש לי עוד בקנה, אבל בא נהיה אמיתיים - זה לא ישנה הרבה . אין מי שיקשיב.
לכשעצמי כבר הרמתי ידיים.
זה לא טיעון.
נמצא כאן המנהל, מבקש ממך דוגמאות, ואתה אומר לו: עזוב, אני לא מאמין בך.
זה חוסר נימוס בסיסי!
@zusha אמר במה בין הגנה להגנה:
יש לי עוד בקנה, אבל בא נהיה אמיתיים - זה לא ישנה הרבה . אין מי שיקשיב.
לכשעצמי כבר הרמתי ידיים.
זה לא טיעון.
נמצא כאן המנהל, מבקש ממך דוגמאות, ואתה אומר לו: עזוב, אני לא מאמין בך.
זה חוסר נימוס בסיסי!
תמיד זה היה חבל, אך לאור השיפורים הנוחיים זה יהיה עוד יותר חבל...
אולי יש אפשרות לפתיחה?
https://theverifier.co.il/59001/bing-search-chat-gpt-4-leaked/?ref=myhomepage.ml
אשמח אם יהיה אפשרות לחסום פרסומות גוגל באפליקציות במחשב.
ושיהיה מקום עם ריכוז גדול יותר של אפליקציות (מאשר בחנות כיום)
@magicode
קודם כל תודה, ושוב תודה.
על נטפרי, על השירות, ועל המסירות. תודה!!!
ולעניינינו - גם אנכי הדל חושב שיש איטיות.
הסטטיסטיקה - תגדיר ממחצית השנה האחרונה. זו לא חוכמה לעשות סטטיסטיקה מתחילת קום המדינה...
תשלום למיידי - לא אמור ליצור פניות סוג ב', אלא פניות דחופות., לכאורה לעשות כזה דבר זה פתרון מצויין (לפחות בעיני אדם פשוט כמוני...). ברור שיש שצריכים מיייייייד, וברור שזה לא מצב רגיל. למה שזה לא יהיה הפתרון?
לשלם כסף על מחשבים נוספים - היגיון חלקי. מחד, הרי הוא לא גולש יותר, מאידך הוא יותר מנצל את חבילת הגלישה שלו, ויותר מכביד על המערכת.
מה שנאמר ע"י @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א שלהוסיף כסף זה פלסטר, כיון שמצטרפים עוד, ושוב יש הכבדה נוספת - חשוב שוב! כיצטרפו עוד ישלמו עוד ויהיה כסף לעוד עובדים. ככה זה כל שירות - הכל גדל במקביל (וצריך מאוד לשים לב שזה גדל במקביל... ולא רק הצריכה...)
@peretz אמר בחייבת לשוחח עם מנהל בנטפרי או עם הועדה:
מקודם כתבו לי בפניה שאין אישור לסרטונים האוניברסיטה הפתוחה, ריבונו של עולם זה לצורך לימודים לא פאן !!
אם כתבו אז נגמר.
רק לזכור: כ---ל גדולי ישראל, בשם התורה הקדושה ולא בשם פוליטיקה או משהו אחר, אסרו ללמוד באוניברסיטאות.
מקובל עלי שגם אנשים שאינם נמנים על הציבור החרדי [או שנמנים רק כלפי חוץ] מצטפרים לנטפרי, הם נשמרים על ידי זה מדברים אסורים ממש, ומי שקצת מכיר - מבין.
אבל הם לא יכולים לדרוש שנטפרי תפתח להם, בשבילם, דבר שהתורה אוסרת.
מובן, נכון?
@אברמסון אמר באתרי בינה מלאכותית:
מאידך אני כבר לא מרגיש בטוח לגלוש עם נטפרי בבינה מלאכותית
פה מתחילה הבעיה.
מי שחושב שאינטרנט מסונן הוא מקום טוב, טועה.
גם אינטרנט מסונן הוא מאוד מאוד מסוכן!!!!
אשמח להבין: אחרי שנטפרי חסמו בהצלחה מרובה את החנות של מיקרוסופט, מה מונע מ @magicode היקר לפתוח גם את גוגל פלי?
ומהי הסיבה שקבצי APK לא יורדים ללא בדיקה - כשקבצי EXE כן?
(אין לי ב"ה טלפון אנדרואיד, אבל הייתי צריך משהו במכונה וירטואלית).
אשמח להסבר קצר וממוקד! תודה!
@zvizvi
גם אפליקציית בנק פאגי לא יורדת, ועוד כמה.
אשמח אם תעשה שם בדק בית רציני...
@eee
מה השאלה?
תסביר!
התקנת איזו אפליקציה. אין לך וויפרי. אתה על רשת של נטפרי.
זה מה שאני מבין.
הלאה. תעודת אבטחה, התקנת? ניסית לבדוק בהקלטת תעבורה אם משהו חסום? ניסית לשלוח פניה לנטפרי?
שים לב! זרקת משפט, ענו לך - אבל אתה נעלמת, ואז אתה חוזר ושואל אם לאף אחד אין תשובה...
@שמואל-ש אמר בספק אינטרנט לסים סלולרי הכי טוב:
@ההה אוקיי
אבל האמת מה שיותר מציק לי זה האימותים כל הזמן, ועל זה אני רוצה לשמוע מי יש לו אינטרנט סלולרי ואין לו את הבעיה הנ"ל
אצלי, בפרטנר דרך סים כשר אין כמעט אימותים. אחד/שתים בכל כניסה ראשונה, ואם יש טאב פתוח של עלי - לא צריךיותר אימות.
בימים האחרונים, אולי קצת יותר, כל התמונות שאני נפגש בהן - עוברות בדיקה.
תמונות פרופיל במייל, תמונות באתרים מוכרים, ועוד.
האם לנטפרי נמחק מאגר התמונות המסוננות?
כל התמונות ברשת עברו המרה?
?
@nati3113
סביר שלא, אך הצורה הכי טובה, מניסיון, זה לשלוח הסרטת מסך ולא הקלטת תעבורה.
אפשר לשלוח גם 2.
@מד אמר בExpedite customer service:
ועי"ז הם יכולים להעסיק
לנטפרי לא חסר כסף.
מגיקוד חוזר על זה בכל הדמנות, ואתה גם יכול לראות את זה באתר העמותות.
למה אין מספיק? לא יודע.
@mordche123 אמר בExpedite customer service:
I wish it could be possible to expedite the Netfree customer service to less then 10 minutes as in other popular internet filters.
מי נותן לך תגובה תוך 10 דקות?
אולי GPT...
@xfhjfdhdfh אמר באיך אני יודע מה עם סטטוס התשובה לגבי הפנייה שלי?:
@xfhjfdhdfh שלחתי בקשה כבר לפני שעה עם 2 נקודות וכבר כשסימנתי נקודה אחת אמר לי שהממוצע זה 5 דק', נראה לכם היגיוני?
בעבר, מישהו כתב רעיון מעניין: לפעמים פניה עם נקודה אחת נענית מהר יותר, כי פניות פשוטות בדר"כ נענות מהר יותר מאשר מסובכות [נניח, לצוך העניין, יש 10 תומכים. 5-6 מהם מטפלים בשוטף, ועוד 4-5 בנושאים מסובכים. כל נושא מסובך לוקח כמה שעות. איזו פנייה תיענה מהר יותר?]
זה לא קשור למקרה שלך ישירות, זו משהו כללי לגבי הנקודות והזמנים.
@xfhjfdhdfh אמר באיך אני יודע מה עם סטטוס התשובה לגבי הפנייה שלי?:
למה אנשים לא חושבים לקבול על סחבת ביצירת קבוצת גוגל? מה כבר הפורצדורה הקשה?
נסה לשלוח פנייה בחברות סינון אחרות... תעדכן כמה זמן לקח לך...
@ההה אמר באין לי מחשב שמחובר לנטפרי ואני זקוק לקנות נקודות, יש כזה אופצייה שאני יקנה רק נקודות ולא יחייב אותי דמי חודשי?:
@צדיק-תמים איך נרשמים להתראה בדפדפן?
בכניסה לפנייה אמורה לקופץ לך הודעה "האם אתה מעוניין לקבל הודעות פוש" - פעל לפי ההוראות.
אתה גם יכול לעשות זאת ידנית: לחץ על סמל המגן בדפדפן [נמצא סמוך לשורת הכתובת] ואשר שם הרשאת הודעות.
@avishalom אמר בסרטונים נעצרים ללא סיבה:
@מודה-אני תודה מרכז הפניות פתר לי הבעיה
מה היא הייתה? סתם סקרנות...
@hagai-w אמר בסינון תמונות לא ראויות באמצעות AI:
בפועל נטפרי בכלל לא שומרים תמונות אלא רק את הגיבוב שלהן
נכון, אך מכיון שרוב התמונות נמצאות במעט אתרים [יחסית, כן?], לא יהי קשה לקבץ אותן בחזרה.
תעבור על כל הפורומים (במיוחד פרוג], אזורים מסוימים בעלי אקספרס [שייך?], אתרי חדשות, ועוד כמה שאני לא חושב עליהם כעת, ותצליח להוציא בקלות כמה מיליוני תמונות.
נטפרי יכולים גם להתחיל לשמור מהרגע, אם הם רוצים.