• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    62 פוסטים 24 כותבים 11.3k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • C מנותק
      code_monkey @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode
      אני לצערי נתקלתי באיטיות בתגובה
      יתכן בגלל שכל פניה שניה שלי מגיעה איכשהו לטיפול מקצועי (בעיות מורכבות כנראה 😞 )
      גם כששמתי 3 נקודות לא תמיד המענה היה בזמן סביר
      ההצעה שלי היא להסיר את ההגבלה למספר הנקודות - ככה שבן אדם יוכל לתת 10 נקודות על פניה דחופה במיוחד

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • C מנותק
        code_monkey @code_monkey
        נערך לאחרונה על ידי

        @code_monkey הערה: פחות יוצא לי לבקש בדיקות וידאו

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • D מנותק
          davd
          נערך לאחרונה על ידי

          בדרך אגב @magicode באתר נטפרי מופיע כך
          e5e18695-f7f6-4a8d-aac1-96339ede1a9e-image.png
          ובכן, ביעילות אני חושב שכל אחד יכול להעיד שהם עומדים בזה.
          לצערינו המציאות הוא שבמהירות לא כ"כ מתקיים, בעבר זה היה אכן חריג, אך לאחרונה זה כבר נהיה לא כ"כ חריג, וחבל.
          כי האינטרנט הכשר היחיד שניתן לסמוך עליהם, צריך שיהיה כמה שיותר מושלם

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            י.פל. @magicode
            נערך לאחרונה על ידי י.פל.

            @magicode אמר במרכז הפניות:

            לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

            טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

            @magicode אמר במרכז הפניות:

            מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

            בקשר לשירות לקוחות.

            @magicode אמר במרכז הפניות:

            עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

            אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
            כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
            אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

            קישורים:
            https://forum.netfree.link/post/66228
            https://forum.netfree.link/post/24163
            https://forum.netfree.link/topic/836/דחוף-חשוב-נחוץ-וקריטי/27
            בקישור האחרון, ראו כמה הודעות רצופות...
            נמאס לי, והרשת שלי איטית, ואידך זיל גמור.

            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • magicodeM מחובר
              magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              הבוקר העלו עידכון לאתר של נטפרי שיש בעיה טכנית שגורמת לנציגים לענות לאט בפניות.
              נכון שאפשר לתרץ שנטפרי צריכה כסף וצריך לעלות את המחיר כדי לשפר את השירות.
              אבל זה לא המצב כרגע לדעתי. זה סה"כ בעיה טכנית שצריך למצוא את הפיתרון שלה.
              ולמצוא בעיות טכניות, לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
              הכל תלוי בסיעתא דשמיא יכול להיות שניה אחת ופתאום מוצאים את הבעיה. ואני אומר את זה מנסיון.
              אז למי שחיפש לשלם, אולי תתרמו לקופת העיר או גורם כזה או אחר שמבטיח ישועות.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              ע D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
              • ע מנותק
                עמאר @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode

                אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
                הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?

                כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.

                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מחובר
                  magicode @י.פל.
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  @י-פל אמר במרכז הפניות:

                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                  לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

                  טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                  מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

                  בקשר לשירות לקוחות.

                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                  עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

                  אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
                  כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
                  אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

                  לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
                  אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
                  זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
                  רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.

                  לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
                  אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
                  שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
                  הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
                  782a4159-6e24-43fd-8b03-dd3d6547bf96-image.png

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • magicodeM מחובר
                    magicode @עמאר
                    נערך לאחרונה על ידי magicode

                    @עמאר אמר במרכז הפניות:

                    @magicode

                    אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
                    הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?

                    כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.

                    הסטסטיקה היא לפי המענה האחרון. לא לפי המענה הראשון.
                    יתכן שנצטרך לחכות שבוע כדי לראות את ההשפעה של השבוע הזה. שהוא היה איטי ברמות.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • D מנותק
                      davd @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי davd

                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                      לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                      כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                      (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                      לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מחובר
                        magicode @davd
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        @davd אמר במרכז הפניות:

                        @magicode אמר במרכז הפניות:

                        לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                        כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                        (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                        לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                        אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.
                        מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D מנותק
                          davd @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @magicode אמר במרכז הפניות:

                          @י-פל אמר במרכז הפניות:

                          @magicode אמר במרכז הפניות:

                          לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

                          טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

                          @magicode אמר במרכז הפניות:

                          מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

                          בקשר לשירות לקוחות.

                          @magicode אמר במרכז הפניות:

                          עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

                          אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
                          כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
                          אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

                          לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
                          אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
                          זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
                          רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.

                          לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
                          אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
                          שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
                          הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
                          782a4159-6e24-43fd-8b03-dd3d6547bf96-image.png

                          מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????
                          0ce93bc4-c010-4ca9-8a88-4acb3aef5463-image.png

                          י י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            י.פל. @davd
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @davd אמר במרכז הפניות:

                            מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????

                            תסתכל בתמונה שהעלת!
                            f10b79f1-4801-4663-9035-0ebf5ac77812-image.png

                            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • D מנותק
                              davd @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              @davd אמר במרכז הפניות:

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                              כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                              (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                              לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                              אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
                              מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                              מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
                              אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

                              רק תבקשו...

                              magicodeM C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                י.ב @davd
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • magicodeM מחובר
                                  magicode @davd
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @davd אמר במרכז הפניות:

                                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                                  @davd אמר במרכז הפניות:

                                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                                  לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                                  כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                                  (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                                  לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                                  אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
                                  מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                                  מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
                                  אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

                                  רק תבקשו...

                                  תיקנתי את הניסוח.
                                  אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • C מנותק
                                    code_monkey @davd
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @davd בתור עובד בחברה שהלקוחות שלה משלמים על המוצר ״קצת״ יותר מהלקוחות של נטפרי
                                    לא כל דבר הוא פקטור של כסף
                                    ולא כל תקלה נפתרת באופן מיידי
                                    גם אם ישקיעו הרבה כסף ומאמצים יש דברים שלוקחים זמן

                                    ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • D מנותק
                                      davd @י.פל.
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ב מנותק
                                        ברצינות @code_monkey
                                        נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                        @code_monkey אמר במרכז הפניות:

                                        ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                                        גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
                                        בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר

                                        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • magicodeM מחובר
                                          magicode @ברצינות
                                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                                          @ברצינות אמר במרכז הפניות:

                                          @code_monkey אמר במרכז הפניות:

                                          ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                                          גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
                                          בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר

                                          יש כזה דבר בנטפרי אבל צריך לשלם.
                                          מי שרוצה לעקוף את התור. יכול היום לשלם הרבה ולהשים 3 נקודות לכל פניה.
                                          ואם זה לא מועיל. כי הפניה מורכבת אז לצערי זה נכנס להגדרה של סיעתא דשמיא.
                                          בדרך כלל שאני מקבל תלונות על פניה שלוקחת זמן ואני מסתכל על הפניה. אין לי מושג איך מטפלים בה. לפעמים אני גואל את הלקוח ואומר לו שאין לנו דרך לטפל בזה. ובכך מביא לסיום הפניה.

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • D מנותק
                                            davd @י.ב
                                            נערך לאחרונה על ידי davd

                                            @י-ב אמר במרכז הפניות:

                                            @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

                                            הנה דוגמה טריה
                                            כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
                                            קיבלתי תגובה בשעה 18:50
                                            והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכב

                                            פנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
                                            תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

                                            b1a56cca-7d6b-4733-b2c1-e4651ff8635a-image.png

                                            shragaS magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון