הצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות
-
הצעה לסדר
לאפשר מחיקת פניות והחזר הנקודות
כמובן הכוונה כל זמן שלא החל שום תהליך של טיפול בפניה, כולל קריאה
נטפרי גם לא מתבקשים (אם רוצים עדיף שכן) לתת איזשהו סימון
מי שמאד חשוב לו
ישמור את הקישור של הפניה, ימחק ויראה אם חזרו לו הנקודות
אם לא חזרו סימן שהפניה כבר החלה בתהליך
(ואז אם רוצים אפשר לשחזר את הפניה על ידי שליחת הודעה נוספת מהקישור השמור)ההימור יהיה שבכל מקרה של שחזור פניה, היא תחזור שוב לתור כמו פניה חדשה
להבנתי נטפרי לא תפסיד מזה כלום
(חוץ מהרווח שבבזבוז נקודות למשתמשים, אם יגרום להם בסוף לקנות עוד)
אולי מרויחים, מחיקת פניות מיותרות -
@אחד-תם אמר בהצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות:
הצעה לסדר
לאפשר מחיקת פניות והחזר הנקודות
כמובן הכוונה כל זמן שלא החל שום תהליך של טיפול בפניה, כולל קריאה
נטפרי גם לא מתבקשים לתת איזשהו סימון
מי שמאד חשוב לו
ישמור את הקישור של הפניה, ימחק ויראה אם חזרו לו הנקודות
אם לא חזרו סימן שהפניה כבר החלה בתהליך
(ואז אם רוצים אפשר לשחזר את הפניה על ידי שליחת הודעה נוספת מהקישור השמור)ההימור יהיה שבכל מקרה של שחזור פניה, היא תחזור שוב לתור כמו פניה חדשה
להבנתי נטפרי לא תפסיד מזה כלום
(חוץ מהרווח שבבזבוז נקודות למשתמשים, אם יגרום להם בסוף לקנות עוד)
אולי מרויחים, מחיקת פניות מיותרותמה יקרה במצב שבו תומך במערכת הפניות התחיל לטפל בפניה ופתאום היא נמחקה?
לעניות דעתי זה פוגע במוטיבציה של העובד
אם כי גם היום אפשר לסגור פניות באופן יזום מצד הלקוח, אבל אין ללקוחות כיום תמריץ לעשות את זה -
@ברצינות אמר בהצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות:
מה יקרה במצב שבו תומך במערכת הפניות התחיל לטפל בפניה ופתאום היא נמחקה?
א. אם זה אחד שמוחק בשביל להרויח את הנקודות, כיון שבמקרה כזה הוא לא ירויח את הנקודות הרי הוא ישחזר את הפניה
ואם זה אחד שמוחק לא בשביל להרויח את הנקודות, זה בדיוק המצב היוםב. אפשר שנטפרי כן יאפשרו לדעת לפני המחיקה שהחל הטיפול
-
@ברצינות אפשר לעשות שמרגע שהפנייה תיפתח על ידי אחד מהצוותים של נטפרי אז זה כבר לא יחזור.
אולי אפשר לעשות בכלל שההודעה לא תימחק אחרי שמישהו פותח אותה... -
אפשר לעשות שכאשר נציג מתחיל לטפל בפניה הוא יבחר ב'תחילת טיפול' ואז עד שהתומך לא ילחץ על 'סיום טיפול' לא יהיה אפשר למחוק את הפניה
-
רעיון יפה!
הוא כתוב לפי מה שהבנתי.
שלא יהיה ניתן לסגור פניה שהתחילו לטפל בה.
כך שהזמן לסגור פניה כזאת הוא מוגבל!(כמו ששולחים הודעות במייל ואז יש אפשרות לבטל למשך זמן מה (עד שלושים שניות)
-
@nk
זו הצעה נפרדת ממה שאני הצעתיאני לא חושב שזה רעיון נכון לחסום אפשרות לסגור פניה
מקסימום אפשר להקפיץ הודעה
מה ההגיון להכריח נציג לעבוד על בעיה שאף אחד לא מעוניין בפתרונה?