נטסטיק שמתנתק בממוצע כל 30 שניות
-
שלום חברים
יש לי נטסטיק של חברת ESCOLLS (תומך נטפרי בלבד) שמתנתק לי המון המון, אבל ממש המון וללא הגבלה, וכל הזמן, זה יכול לפעמים לעבוד קצת בשקט ושנשכח ממנו, אבל לפעמים זה יכול להיות ממש כל 30 שניות, וכל פעם זה לגשת אליו לכבות אותו ולהדליק מחדש וכעבור חצי דקה שוב הוא ללא אינטרנט. בהודעה כתוב מחובר אך ללא אינטנרט.
אני מציין שזה הנטסטיק השני שאני קונה מחברה שונה עם אותם בעיות.בנטפרי ניסו לעזור לי עם APN חדש, אמרו לי לחבר ישירות למחשב.
אך שום דבר לא עוזר, אולי קצת נהיה יותר טוב, אבל עדיין האינטרנט נופל המון.
וזה ממש מוציא מהדעת, אי אפשר פשוט לעבוד ככה.
כאשר כל הזמן צריך לכבות לחבר ולהדליק, וחוזר חלילה.אם מישהו מכיר את הבעיה וגם את הפיתרון אודה לו מאוד אם ישתף אותנו.
תודה רבה
שנה טובה
כתיבה וחתימה טובה -
@אברהם-ח אמר בנטסטיק של נטפרי שמתנתק בממוצע כל 30 שניות:
שלום חברים
יש לי נטסטיק של חברת ESCOLLS (תומך נטפרי בלבד) שמתנתק לי המון המון, אבל ממש המון וללא הגבלה, וכל הזמן, זה יכול לפעמים לעבוד קצת בשקט ושנשכח ממנו, אבל לפעמים זה יכול להיות ממש כל 30 שניות, וכל פעם זה לגשת אליו לכבות אותו ולהדליק מחדש וכעבור חצי דקה שוב הוא ללא אינטרנט. בהודעה כתוב מחובר אך ללא אינטנרט.
אני מציין שזה הנטסטיק השני שאני קונה מחברה שונה עם אותם בעיות.בנטפרי ניסו לעזור לי עם APN חדש, אמרו לי לחבר ישירות למחשב.
אך שום דבר לא עוזר, אולי קצת נהיה יותר טוב, אבל עדיין האינטרנט נופל המון.
וזה ממש מוציא מהדעת, אי אפשר פשוט לעבוד ככה.
כאשר כל הזמן צריך לכבות לחבר ולהדליק, וחוזר חלילה.אם מישהו מכיר את הבעיה וגם את הפיתרון אודה לו מאוד אם ישתף אותנו.
תודה רבה
שנה טובה
כתיבה וחתימה טובהזה מזכיר ל יתר הסביר של אותו אחד שבא לרופא ואמר לו בכל מקום שאני נוגע כאוב לי.
הרופא חבש לו את האצבע,תבדוק עם החיבור של המחשב שלך של ה USB תקין.
אולי הסרת וופרי (אם יש) תעזור, -
@אברהם-ח אולי זה קשור לקליטה באיזורך? אם כן נסה לעבור לחברה אחרת, ו/או לשפר את המיקום.
-
@אברהם-ח אמר בנטסטיק של נטפרי שמתנתק בממוצע כל 30 שניות:
ESCOLLS
הוא מחובר לחשמל או למחשב?
זה קרה לך מתחילת הרכישה או משהו שקרה לאחרונה?
האם המכשיר מתכבה לחלוטין ונתפח חזרה או שהוא פועל רק שרשום מחובר ללא אינטרנט? -
חברים יקרים להלן תשובותי :
אז ה USB שלי תקין לחלוטין. (מחשב חדש)
הקליטה גם היא מעולה.
והבעיה היא די מהתחלה. (עבד כמה ימים טוב, ומאז כבר לא).
רשום מחובר אך ללא אינטרנט.
כאשר הנטסטיק עצמו מראה הכל כרגיל, קליטה מלאה בטריה מלאה. וכו'.ועדיין הבעיה במקומה עומדת גם הבוקר הזה. רק הפעלתי את המחשב ואת הראוטר וכבר צריך לכבותו ולהדליק מהחדש כי האינטרנט נפל פעם ראשונה להבוקר כעבור אולי דקה
תודה
-
לא ידוע לי שיש נטסטיק של נטפרי.
בבקשה תערוך את ההודעה כדי לא להטעות. -
@אברהם-ח אמר בנטסטיק של נטפרי שמתנתק בממוצע כל 30 שניות:
חברים יקרים להלן תשובותי :
אז ה USB שלי תקין לחלוטין. (מחשב חדש)
הקליטה גם היא מעולה.
והבעיה היא די מהתחלה. (עבד כמה ימים טוב, ומאז כבר לא).
רשום מחובר אך ללא אינטרנט.
כאשר הנטסטיק עצמו מראה הכל כרגיל, קליטה מלאה בטריה מלאה. וכו'.ועדיין הבעיה במקומה עומדת גם הבוקר הזה. רק הפעלתי את המחשב ואת הראוטר וכבר צריך לכבותו ולהדליק מהחדש כי האינטרנט נפל פעם ראשונה להבוקר כעבור אולי דקה
תודה
ניסית לבדוק אם הסטיק התחמם?
-
הנסטיק לא מתחמם, הוא לא עובד אפילו לא דקה.
נ.ב. הוא לא של חברת נטפרי חלילה וחס......
אלא נטסטיק של נטפרי הכוונה שהוא תוכנת ונבנה כך שהוא יעבוד רק עם סים של נטפרי.
אחרת מזמן הייתי שם סים של חברה אחרת ושלום על ישראל... -
-
הקליטה מעולה, כי זה עובד על קליטה של חברת פאלפון, ויש לי פאלפון עם סים של פאלפון ויש לו קליטה מעולה אצלי.
מה גם שכשהוא עובד היינו באותם שניות של איטנטרט פעיל שאני חוטף מדי פעם, זה עובד מעולה.ב. ישנו אתר הגדרות של הנטסטיק בכתובת http://192.168.1.1/ שם אפשר להכינס ולראות את כל הנתונים של הנטסטיק וגם את מצב הקליטה, ורואים בבירור מעל לכל ספק 5 קווים בקליטה.
-
@אברהם-ח
לא בדיוק הבנתי במה מדובר
מדובר בסים עם סוללה או סטיק שמתחבר ישר למחשב?
אם מדובר בסים עם סוללה האם הטענת אותו מראש או שאתה מחבר אותו רק כשאתה משתמש?
כשזה מחובר בדרך כלל אתה לא רואה אם זה טעון או לא אלא אתה רואה שזה בהטענה -
@שמיל
ברשותך אנתח את המקרה לפי הנתונים שכתבת,הבעיה באופן כללי יכולה להיות באחד מהפריטים בשרשרת האספקה. 1. מחשב. 2. נטסטיק. 3. סים/קליטה.
לפי דבריך שהבעיה קיימת ב2 נטסטיקים מחברות שונות, מסתבר שהבעיה לא קשורה לנטסטיק.
נשאר בעיה במחשב או בעיה בקליטה/סים. אפשר לבדוק זאת על ידי ניסוי וטעיה.
בעיה בקליטה עדין לא שללת. לידיעתך גם אם יש קליטה בטלפון לשיחות זה לא אומר כלל שקליטת אינטרנט תקינה. וגם אם מופיע חמש פסי קליטה זה לא אומר כלום לגבי איכות הקליטה בפועל.
בנוסף יכול להיות שהסים עצמו פיזית תקול.
לכן אני מציע שתנסה לעבור לקליטה של חברה אחרת מה שגם יתן לך סים חדש.
כמו''כ יש לוודא שהקליטה בסים מוגדרת על דור 4 או דור 3, תבדוק מה מביניהם עובד אצלך יותר טוב.בנוסף,
בעיה במחשב עדיין לא שללת למרות שזה מחשב חדש וכו', זה יכול להיות בעיית תוכנה או בעיית חומרה. אם יש לך דרך לנסות לחבר את הנטסטיק למחשב אחר זה יתן אינדיקציה לעניין.