ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    בעיות אבטחה באתרים בסינון netfree

    כללי
    10
    32
    5230
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • האברך
      האברך נערך לאחרונה על ידי

      ישנם אתרים שבהם אני מקבל את ההודעה המשמחת הבאה:

      החיבור שלך אינו פרטי

      ייתכן שתוקפים מנסים לגנוב את המידע שלך מ-‪...‬ (לדוגמה: סיסמאות, הודעות או כרטיסי אשראי). NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

      מישהו מכיר את הבעיה?

      ליכט C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ליכט
        ליכט @האברך נערך לאחרונה על ידי ליכט

        @האברך
        תעודת אבטחה התקנת ?
        נסה ליכנס ל- 414.co.il

        האברך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • האברך
          האברך @ליכט נערך לאחרונה על ידי

          @ליכט אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

          @האברך
          תעודת אבטחה התקנת ?
          נסה ליכנס ל- 414.co.il

          התקנתי תעודת אבטחה באופן ידני, כי באופן אוטומטי לא הצלחתי (בוינדוס 7).

          האברך C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • האברך
            האברך @האברך נערך לאחרונה על ידי

            @האברך
            בקישור שהרב ליכט שלח כתוב:

            הבדיקה עברה בהצלחה
            לא נמצאו בעיות

            בכל בעיה אחרת ניתן להיעזר במדריכים או בפורום שלנו.
            אם עדיין לא הסתדרתם, פנו לתמיכה שלנו בטלפון: 0722-77-22-55

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • C
              clickone @האברך נערך לאחרונה על ידי

              @האברך לאן התקנת אותה?
              רשויות עליונות מהימנות?

              • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
              • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
              האברך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • האברך
                האברך @clickone נערך לאחרונה על ידי

                @clickone כן

                האברך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • האברך
                  האברך @האברך נערך לאחרונה על ידי

                  @האברך
                  רבותי!!! אני היחיד שנתקלתי בבעיה הזו???🌝

                  ליכט C ששלום 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ליכט
                    ליכט @האברך נערך לאחרונה על ידי

                    @האברך
                    אתה משתמש עכשיו עם אותו חשבון משתמש במחשב שבו התקנת את התעודה ?

                    האברך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י
                      יצמח פורקניה נערך לאחרונה על ידי

                      זה קרה לי גם בכניסה רגילה למייל פתאום כותב שיש בעיות אבטחה.

                      RL

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C
                        clickone @האברך נערך לאחרונה על ידי

                        @האברך
                        תנסה הפעלה מחדש.

                        • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                        • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • האברך
                          האברך @ליכט נערך לאחרונה על ידי

                          @ליכט אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                          @האברך
                          אתה משתמש עכשיו עם אותו חשבון משתמש במחשב שבו התקנת את התעודה ?

                          כן

                          @clickone אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                          @האברך
                          תנסה הפעלה מחדש.

                          כבר הפעלתי פעמים רבות

                          @IZAK אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                          זה קרה לי גם בכניסה רגילה למייל פתאום כותב שיש בעיות אבטחה.

                          RL

                          תודה, כבר חשבתי שיש פה משהו אישי נגדי...😊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • C
                            clickone @האברך נערך לאחרונה על ידי

                            @האברך איזה ספק אתה?

                            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • C
                              clickone @clickone נערך לאחרונה על ידי

                              @האברך יכול להיות שהתקנת אותו ב2 רשויות?
                              תנסה להסיר אותו מכל הרשויות, להפעיל מחדש, ולהתקין במקום הנכון.

                              • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                              • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • האברך
                                האברך נערך לאחרונה על ידי

                                @clickone אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                                @האברך איזה ספק אתה?

                                019

                                @clickone אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                                @האברך יכול להיות שהתקנת אותו ב2 רשויות?
                                תנסה להסיר אותו מכל הרשויות, להפעיל מחדש, ולהתקין במקום הנכון.

                                מה זה 2 רשויות? 0

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • C
                                  clickone @האברך נערך לאחרונה על ידי clickone

                                  @האברך תיכנס לאפשרויות אינטרנט
                                  ותעקוב אחרי ההוראות בתמונה המצ"ב

                                  אחרי ההסרה, תעשה הפעלה מחדש למחשב, ואז תתקין את התעודה. (אני ממליץ להתקין את התעודה עם התוכנה + הרשאות מנהל שכנראה חסרו בפעם הקודמת)
                                  0_1488922668357_אישורי אבטחה.png

                                  וכמובן, תבדוק שהתאריך / שעה נכונים במחשב שלך....

                                  • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                  • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                  למדן וידען האברך 4 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
                                  • למדן וידען
                                    למדן וידען @clickone נערך לאחרונה על ידי

                                    @clickone איזה משקיען! כל הכבוד!

                                    מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                    שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                    lamdan.yadan@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                    • ששלום
                                      ששלום @האברך נערך לאחרונה על ידי ששלום

                                      @האברך אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                                      @האברך
                                      רבותי!!! אני היחיד שנתקלתי בבעיה הזו???🌝

                                      אני גם נתקל בזה באתר של כאל.
                                      עיין כאן וכאן.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • למדן וידען
                                        למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                                        באיזה דפדפן אתם גולשים?

                                        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                        lamdan.yadan@gmail.com

                                        ששלום תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • האברך
                                          האברך @clickone נערך לאחרונה על ידי

                                          @clickone אמר בבעיות אבטחה באתרים בסינון netfree:

                                          @האברך תיכנס לאפשרויות אינטרנט
                                          ותעקוב אחרי ההוראות בתמונה המצ"ב

                                          אחרי ההסרה, תעשה הפעלה מחדש למחשב, ואז תתקין את התעודה. (אני ממליץ להתקין את התעודה עם התוכנה + הרשאות מנהל שכנראה חסרו בפעם הקודמת)
                                          0_1488922668357_אישורי אבטחה.png

                                          וכמובן, תבדוק שהתאריך / שעה נכונים במחשב שלך....

                                          עשיתי כעצך, וזה עובד מצוין! תודה רבה רבה! אין מילים!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                          • C
                                            clickone נערך לאחרונה על ידי

                                            מישהו כול להעלות לויקי?
                                            אגב זכויות היוצרים על שאלה דומה ותשובה לזה שמורות ל @נטפריס ול @magicode

                                            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                            Chocolate תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון