משהו לא ברור
-
מה אפשר לעשות עם זה, זה לא הטלפון שלי
-
@avishalom אתה לא יודע מי משלם עבור האינטרנט? אם אתה יודע של מי (המספר הזה) אז תגיד לו שהוא צריך להסכים לתנאי השימוש של נטפרי.
-
אני המשלם ולא יודע מה זה המספר הזה, הטלפון שלי הוא ספרות אחרות
-
@avishalom ובדף "הגדרות סינון ב"חיבורי אינטרנט המשוייכים להגדרות" כתוב את החשבון שלך בספק?
-
@avishalom
הרי רשמו לך מה לעשות: אם לא פנו לתמיכה. -
@DovidStroh כתוב משתמש אחר כבר מחובר לספק זה, מה עושים?
-
@avishalom כשהגדרתם את הסינון ועברתם לדף זה - האם אתה זוכר באיזה שם משתמש הכנסתם? בשם משתמש ומספר זה מוגדר החיבור.
-
לא הצליח לי לעבור לשם גם בפעם הראשונה, מה אעשה למחוק את המשתמש ההוא?
-
@ליכט אמר במשהו לא ברור:
@avishalom
הרי רשמו לך מה לעשות: אם לא פנו לתמיכה. -
עכשיו אין תמיכה, אולי בפורום יוכלו לעזור