ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    תוכנת teamviwer

    כללי
    7
    13
    2081
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6262
      6262 נערך לאחרונה על ידי 6262

      בשבוע האחרון אני נתקל בבעית חיבור של התוכנה, מנפיקה הודעה "לא מוכן בדוק את החיבור שלך"
      ניסיתי הקלטת רשת ופתיחת פניה במערכת הפניות, לא נמצאה לכאורה חסימה כלשהי ולעת עתה לא מצאו פתרון..
      בפועל התוכנה לא עובדת, הסרה והתקנה שלה גם הן לא עזרו.

      האם יש עוד מי שנתקל בתופעה? אולי מידע נוסף יעזור בפתרונה.
      אני מחובר דרך חיבור קוי של 019 אולי זה משנה ואולי לא, בינתיים מגששים באפילה.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • הקטן
        הקטן נערך לאחרונה על ידי

        תנסה במחשב אחר אבל אותה רשת ממש לראות אם הבעיה ברשת או במחשב זה דבר ראשון.

        "ועתה ישראל מה ד' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה את ד' אלקיך..."

        6262 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 6262
          6262 @הקטן נערך לאחרונה על ידי

          @הקטן בשביל זה צריך מחשב אחר... אין לי זמין באותה רשת עוד מחשב לבדיקה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicode
            magicode נערך לאחרונה על ידי

            בכאלה מקרים מנסים ניטרול אנטי וירוס או דברים במחשב שיכולים לחסום.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            6262 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 6262
              6262 @magicode נערך לאחרונה על ידי

              @magicode ברור זה כבר הוצע על ידי נציגי התמיכה ולא עזר.
              פתחתי את האשכול הזה כדי לנסות לבדוק אם יש עוד כאלה שמושפעים מהבעיה, אולי מדובר בחסימה כלשהי על אחד השרתים של 019.
              לא מצאתי רעיון טוב יותר אשמח לשמוע אם יש כזה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שי @6262 נערך לאחרונה על ידי

                @6262 מדובר בגירסה האחרונה?

                6262 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 6262
                  6262 @שי נערך לאחרונה על ידי

                  @שי אכן כן גרסה עדכנית.
                  רק מעדכן שאחרי הרבה בלאגן מצאתי שיש תלונה בענין בפורום של היצרן, כבר כמה חודשים, בעיה כשלהי של גרסה 12 לא מצאתי פתרון ראוי לשמו כרגע, יש שמציעים להתקין גרסה ישנה וכדומה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • הקטן
                    הקטן נערך לאחרונה על ידי

                    אני משתמש ב 11 ועובד יפה

                    "ועתה ישראל מה ד' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה את ד' אלקיך..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ללי
                      ללי נערך לאחרונה על ידי

                      קרא לי אתמול פעמיים ואח"כ המשיך לעבוד תקין
                      (אני עובדת בתוכנה הזאת המון ולא עידכנתי אותה לאחרונה ועד אתמול עבדה מצוין)
                      אגב אני בRL

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 6262
                        6262 נערך לאחרונה על ידי 6262

                        אני מרגיש צורך לעדכן על פתרון הבעיה אצלי.
                        שלחתי פניה לשרות התמיכה של טימוויר והם כתבו לי כי כיון שהיוזר שלי היה משוייך לגרסה בתשלום שהוקפאה מסיבה כלשהי, החיבור שלי נחסם, הציעו לשלם עבור הגרסה ואז החיבור ישוחרר.
                        עניתי להם שאני מעונין בגרסה לשימוש אישי ואין לי צורך בגרסה המסחרית, ובתגובה שלחו לי הודעה שהחשבון שוחרר.
                        פתחתי את התוכנה, והעיגול הירוק חזר למקומו בשלום.

                        מעמד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • מעמד
                          מעמד @6262 נערך לאחרונה על ידי מעמד

                          @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
                          ממך ילמדו וכן יעשו !

                          6262 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 6262
                            6262 @מעמד נערך לאחרונה על ידי 6262

                            @מעמד אמר בתוכנת teamviwer:

                            @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
                            ממך ילמדו וכן יעשו !

                            האמת שהרגשתי לא בנוח, שגעתי בענין הזה במערכת הפניות בגלל שהיה נראה שזה משהו ברשת, ואז ניסיתי גם כאן ובסוף זה בכלל לא קשור לנטפרי.
                            אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

                            ועוד נקודה קטנה שלמדתי ולא בפעם הראשונה, בחברות מוכרות ורציניות, אם יש לך בעיה כלשהי כדאי מאד לשלוח פניה לתמיכה, כמעט תמיד יש מענה בזמן סביר וזה חוסך הרבה זמן יקר ועוגמת נפש.
                            (ואגב לא לפחד ממחסום השפה, שלחתי בפעם הראשונה בעברית... יש חברות שנציגיהם יודעים לטרנסלט בעצמם..., ענו לי שהתמיכה באנגלית, עשיתי העתבק לטרנסלייט וחזרה למייל והכל המשיך כרגיל :))

                            WWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • WWW
                              WWW נקיפדיה @6262 נערך לאחרונה על ידי

                              @6262 אמר בתוכנת teamviwer:

                              אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

                              ככה, גם אחרים יוכלו ללמוד מהטעויות של אחרים, ולא מהטעיות של עצמם.

                              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון