מתאם שיחות של נטוויזן
-
-
אני יש לי מנוי טלפון בנטויז'ן, ויש לי רואטר של נטויז'ן (מתאם שיחות) ואני סובל מאיטיות מחרידה.
אני מנו על 15 MB ומקבל 6 בקושי. כל קובץ שנשלח במייל לוקח לו הרבה זמן עד שמגיע.
לטענת 019 יש בעיה באזור שלי (כך אמרו להם בזק), אבל שכנים בבניין יש להם מהירות והכל תקין.
אולי מאן דהוא יש לו עצה לתת לי בעניין -
@הונגרי על פניו, זה נראה בעיית תשתית, (אם 019 צודקים).
-
-
@magicode אבל בזק רואים בעיה בקו.
-
@מן-המודיעין אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@abc
לא כ"כ הבנתי אני צריך לקנות מודם או ראוטר איך שהבנתי מ @6262 אני צריך מודם דווקא ואתה אומר שאפשר גם ראוטרכל ראוטר הוא גם מודם, אתה פשוט יכול לקנות את הראוטר DLINK מ019 מה שהם מוכרים לקוחות שלהם ועליו תחבר את מתאם השיחות, רק שתצטרך להגדיר (או בקש מנטויזן שיגדירו) במתאם שיקבל רשת מהראוטר.
נראה לי הכי פשוט
-
-
@abc
אני לא חושב שכל ראוטר הוא גם מודם, איך שהבנתי מודמים שתומכים בVDSL יש מספר קטן בשוק ואילו נתבים ראטורים יש בשפע -
@abc לא כל ראוטר הוא מודם זה ממש שתי דברים נפרדים, אמת שהיום כל מודם הוא גם ראוטר אבל לא להפך.
ויש מודמים שתומכים רק ב ADSL שזה עד 15 מגה ויש VDSL ומעלה שזה למהירויות גבוהות יותר.
אפשר לקנות מודם VDSL במחירים יותר זולים מהספקים בכל חנות דוגמת KSP כמו שציינתי למעלה.@הונגרי לגבי האיטיות זו בעיה בהגבלה בתוך הראוטר כמו שכבר הסבירו, לא ברור למה היא נוצרת אבל זה קורה, גם אצלי כבר קרה כמה פעמים, הדרך לפתור היא להכנס לראוטר עם יוזר מנהל ולשנות את ההגבלה, לרוב נציגי התמיכה הטלפונית לא מודעים לזה, ולא יעזור שתנסה להסביר להם, מנסיון!
יש אפשרות להכנס עם משתמש admin על ידי איפוס המודם, לפני שהוא מתתחבר לרשת הוא משתמש בסיסמת ברירת מחדל (לרוב Admin או admin) ואז לשנות את ההגדרות ולחבר לרשת. -
הדרך לפתור היא להכנס לראוטר עם יוזר מנהל ולשנות את ההגבלה, לרוב נציגי התמיכה הטלפונית לא מודעים לזה, ולא יעזור שתנסה להסביר להם, מנסיון!
יש אפשרות להכנס עם משתמש admin על ידי איפוס המודם, לפני שהוא מתתחבר לרשת הוא משתמש בסיסמת ברירת מחדל (לרוב Admin או admin) ואז לשנות את ההגדרות ולחבר לרשת.צריך מאוד להזהר בהגדרות לא לשבש דברים אחרים
-
@וועד-הבניין בגדול אתה צודק, אבל אם יש לך את פרטי הספק אתה תמיד יכול לאפס שוב ולהחזיר את המצב לקדמותו, אז לפעמים כשזה ממש לא נסבל אפשר לקחת את הסיכון.
-
@6262 צודק רק במצב של אין לי מה להפסיד
(בתקווה שלא תתקע איזה כמה שעות(נקי) בלי אינטרנט) -
-
במצב של איטיות שהוא מדבר עליה אין כמעט הבדל בין אם יש אינטרנט או לא זה מאד מאד מתסכל.
-
למה כמה שעות? ברגע שנראה לך שטעית אתה פשוט עושה איפוס, מכניס יוזר וסיסמה וזהו.
-
-
@6262 זה טוב הנתב הזה https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=22126&iszap=1
יש משהו יותר זול יש לך איזה קישור, אני צריך שה WIFI יעבוד חזק וטוב
תודה לך -
@מן-המודיעין אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@6262 זה טוב הנתב הזה https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=22126&iszap=1
יש משהו יותר זול יש לך איזה קישור, אני צריך שה WIFI יעבוד חזק וטוב
תודה לךהוויפי יהיה של המתאם שיחות לא של המודם, המודם צריך לשמש רק כגשר בין המתאם לרשת האינטרנט,
(זה מצריך הגדרה ראשונית, במקרה שלי פניתי לתמיכה של Dlink קבלתי מענה מייד ממש שלחו לי למייל דף הסבר וזה היה ממש פשוט).
כך שזה לא רלוונטי לגביך איכות הוויפי שלו.
הדגם שצרפת זה כמודמני הזול ביותר שיש כיום שתומך ב VDSL לכאורה אמור לעשות את העבודה, ב-KSP עולה 230. -
@6262 האם יש אפשרות לשנות את הגדרות במתאם של נטויז'ן. כי תמיד הם מגדירים את הנתונים, כי הם נועלים אותו בפני חברות אחרות, שאפי' 019 לא יכולים להיכנס למתאם להגדיר את ההגדרות.
-
@הונגרי אני פחות מכיר אותו אבל כפי שאמרתי ברגע שאתה מאפס אותו הוא מאבד את הסיסמה שעוברת לו אוטמטית עם החיבור לרשת, במקום זה חוזרת לו סיסמה מנהל שהכניס היצרן וזה בדרך כלל דבר שדי קל להגיע אליו.
אתה יכול לנסות ובלבד שיש לך יוזר וסיסמה ואתה יודע איך מגדירים אותם. -
-
@הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@6262 האם יש אפשרות לשנות את הגדרות במתאם של נטויז'ן. כי תמיד הם מגדירים את הנתונים, כי הם נועלים אותו בפני חברות אחרות, שאפי' 019 לא יכולים להיכנס למתאם להגדיר את ההגדרות.
@6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@הונגרי אני פחות מכיר אותו אבל כפי שאמרתי ברגע שאתה מאפס אותו הוא מאבד את הסיסמה שעוברת לו אוטמטית עם החיבור לרשת, במקום זה חוזרת לו סיסמה מנהל שהכניס היצרן וזה בדרך כלל דבר שדי קל להגיע אליו.
אתה יכול לנסות ובלבד שיש לך יוזר וסיסמה ואתה יודע איך מגדירים אותם.חבר'ה אתם לא מכירים את הראוטר הזה, יש לו שם משתמש וסיסמת מנהל, שלא מתאפסת באיפוס, שאת זה יש רק לטכנאים של נטוויג'ן, כדי להוציא את זה מהם, צריך הרבה רחמי שמים ( @clickone הצליח, אני כמעט הצלחתי...).
כדי לשנות את הגדרות השייפינג, צריך את פרטי החיבור הנ"ל, כך שאין אפשרות לעשות זאת לבד.@הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
איך אפשר ליצור קשר עם @CLICKONE כדי שינסה לסדר לי את הבעיה. כמו ש- @MAGICODE המליץ פה לעיל.
כי נגרם לי סבל רב בשליחת קבצים לדפוס, וזה כל יום שריפה של חצי שעה עד 3/4 שעה.
תודה לכל העוזרים והמסייעים, ויבורכו מפי עליון.כנראה הוא עסוק כעת, ולא נכנס לפורום, ברגע שייכנס, מיד יראה שהזכרת אותו.
זה הכתובת מייל שלו המפורסם בפורום: urivpn@gmail.com
ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
בהצלחה. -
@WWW @הונגרי @כולם
ראה כאן מה שכתבתי.יש שם גם את הסיבה וההסבר לה.
בכל מקרה אתה יכול להתקשר ולומר שהפיתרון כתוב אצלם בפנייה 255237833. אם יש בעייה שיכניסו אותי לוועידה.
למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.
בכל מקרה תזכור שהבעייה היא 3 דברים. (כנראה :-))
שייפינג. שייפינג. ושוב שייפינג.
אם אתה נתקל במי שלא מבין מה רצית, תבקש תומך בכיר יותר עד שתגיע למישהו כזה.....סליחה על הקיצור בדברים... זה מחוסר זמן.