המעלות של נטפרי
-
@יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:
@מעמד אני לצערי כותב לך מאתרוג (אין נטפרי על הוט - נושא נפרד)
בלה בלה בלה
אין סינון תמונות בכלל ואני בכלל לא מבין איך הם מעיזים ככה לשקראיזה אתרוג יש לך?
-
אם מישהו היה מפרסם תמונות לא צנועות ברשות הרבים היה מותר לדבר עליו לא יפה, נכון? וכן אם הוא מפרסם חומר שאסור בקריאה, וכנ"ל אם לא הוא מפרסם אבל הוא נותן במה לכך, ולא חוסם את הניתן לחסום.
כשיש סינונים, שהפרוץ אצלם הוא גדול מאוד. ומאידך מתהדרים בכל מיני פרסומים כאילו הם זכים ונקיים.
אז זה הרבה יותר גרוע מאחד שמפרסם באופן עראי משהו לא טוב, זה ממש חדירה לתוך המחנה פנימה, שמפילה את כל החומות, וחושפת אנשים תמימים באמת לכל זוהמת העולם, וסופו מי ישורנו.לדעתי החפץ חיים אם היה שומע שכך מדברים בעקבות ספרו על שמירת הלשון, היה לכמה שניות כמעט תוהה על הראשונות,
צריך לדעת שלשון הרע זה כשאסור לדבר, וכשמותר לדבר אז מצווה לדבר וחייבים לדבר, ואם לא מדברים אז משאירים את כולם ליפול כמו דומינו. -
@שמשון אמר בהמעלות של נטפרי:
אם מישהו היה מפרסם תמונות לא צנועות ברשות הרבים היה מותר לדבר עליו לא יפה, נכון?
מי אמר?
-
@aiib ו @כל מי שיש לו ספקות אם לישאר בנטפרי או ....
אישית עברתי לארבעת המינים (אחרי שאלת חכם) ולהלן ההתרשמות ?? שלי
התקשרתי למוקד של ארבעת המינים וביקשתי להצטרף להם עם סינון הכפול, הנציג צירף אותי לשבעת המינים, אחרי ששמתי לב לזה התקשרתי שיחברו אותי לארבעת המינים, אבל עדיין לא חיברו אותי לסינון הכפול רק אחרי פניה נוספת.
סינון הכפול - תמונות אכן חוסמת רובם של התמונות (אבל לא כולם), אבל אופן הבדיקה מסורבל ביחס לנטפרי, זה עובד רק בכרום (בשאר הדפדפנים א"א לשלוח תמונות לבדיקה) וזה בבשליחה ידנית ולא אוטומטית והיא מרעננת את הדף כל 2 דקות עד שנותנים הוראה שלא ישלח שוב לבדיקה, בחלק גדול התמונות לא חוזרות מהבדיקה ונשארות כמו שהיו ללא שיפתחו או יסגרו - בפועל השתמשתי עם אתר שהתמונות לא חזרו מהבדיקה, ורק אחרי פניה טלפונית פתחו לי את זה, אבל הפתיחה היתה רק בדף אחד של האתר, ושאר הדפים נותרו עם בלי התמונות.
אלו שכתבו/אמרו שזה לא חוסם תמונות, ככל הנראה הם לא בסינון הכפול, מומלץ לומר להם לפנות לחברה ע"מ להפעיל את סינון הכפול
, כמובן רק אם אין להם אפשרות לעבור לנטפרי .פניות אין כמו נטפרי, בנטפרי תשובה חיובית הינה חיובי ותשובה שלילית הינה שלילית, אצלהם קיבלתי לפעמים תשובה שאתר פתוח אך זה נשאר חסום, וכן להיפך.
פניות דרך המייל לפעמים נענים לשביעת רצון הלקוח ולפעמים כנ"ל שהתשובה אינה תואמת את המציאות ולפעמים מתעלמים מהם כלל.הרובוט אכן עושה חלק מהעבודה, אבל ההתרשמות שלי, שזה גם משחק יפה ולא כ"כ מקצועי, התשובות שמקבלים מהרובוט בחלק מהמקרים אינם נכונים ובחלק מהמקרים מקבלים תשובות שונות לאותה אתר.
חדשות בקטוגוריה זו הם מקילים מאוד, ניתן לפתוח בקלות כל הרשימה מ ..... עד ערוץ 7 (אולי יש עוד שלא נקלעתי בהם), כשהתוכן אינו מסונן דיו (וכנראה א"א לסנן שמה תוכן כמו שצריך).
24/6 א"א להתעלם לגמרי מזה, שיש מענה טלפוני עם הרבה נציגים וברוב המקרים מקבלים מענה די מהיר, אבל לענ"ד רובם של אנשים אינם צריכים מענה מיידית, וגם בשעות הלילה תמיכהה טכנית הינה רק בדברים בסיסיים מאוד (הפעלה מחדש של המחשב והראוטר או חיבור לראוטר) ברוב המקרים היותר סבוכים מעבירים את זה לתמיכת בכירים ליום המחרת ואומרים לך להתקשר שוב מחר.
בסופו של דבר יתכן שמבזבזים יותר זמן עם פניות אליהם ממה שמחכים לתשובה במערכת הפניות בנטפרי.מסקנתי הינה כי מי שמרוצה בנטפרי אין לו שום סיבה בעולם אפי' לנסות חברה אחרת, וגם מי שלא מרוצה כ"כ בנטפרי עדיין לא בטוח שיקבל שמה מענה יותר טוב לצרכיו, ועליו לשקול היטב את ענין הכשרות כפי שכתבתי.
-
@שני מעניין אותי בנוגע לסינון הכפול,
מלכתחילה התמונות מופיעות?? ואז יש אפשרות לשלוח אותם לבדיקה אנושית?
או שמלכתחילה הם לא מופיעות וצריך ללחוץ על לחצן כלשהו בכדי לשלוח אותם לבדיקה? -
@shraga אמר בהמעלות של נטפרי:
@שני מעניין אותי בנוגע לסינון הכפול,
מלכתחילה התמונות מופיעות?? ואז יש אפשרות לשלוח אותם לבדיקה אנושית?
או שמלכתחילה הם לא מופיעות וצריך ללחוץ על לחצן כלשהו בכדי לשלוח אותם לבדיקה?מלכתחילה הם לא מופיעות כלל (למעט המקרים שזה פתוח ל"ע).
ישנה תוסף בכרום שיש להפעיל שזה ישלח אותן לבדיקה.
בנטפרי יש סימון קבוע לתמונה שנשלחה לבדיקה וסימון קבוע לתמונה שנחסמה, שמה תמונות חסומות עם קוביות על התמונות, ותמונות שלא נשלחו/נשלחו לפעמים הם בכלל לא מופיעים בדף (יתכן שזה גם משום שהם חסומים אך א"א לדעת) ולפעמים מופיע מיקום של התמונה וזה ריק.
היה לי מקרים שהתמונה לא הופיע כלל, ובלחיצה על הלינק של המוצר נפתח הדף והתמונה היתה פתוחה (תמונה מאושרת), כך שבאמת לא הבנתי בדיוק אופן הטכני של בדיקת התמונות, בעוד שבנטפרי זה מובן מאליו. -
@שני אני באתרוג פלוס אני לא ידעתי שצריך להצטרף למסלול
(זה גם לא כ"כ הגיוני - אני לא הצטרפתי אז מותר להמשיך לראות תועבות)
בכל אופן אני לא חושב שיש משהו שמתקרב לנטפרי -
@יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:
@שני אני באתרוג פלוס
מי אמר לך שאתה באתרוג פלוס ?
כפי שהבנתי בעקרון אתרוג פלוס הכוונה עם סינון הכפול, יתכן שביקשת את אתרוג פלוס אך לא צירפו אותך לאותה מסלול, כמו אצלי שביקשתי אתרוג וקיבלתי רימון. -
@שני אמר בהמעלות של נטפרי:
לאותה מסלול, כמו אצלי שביקשתי אתרוג וקיבלתי רימון.
לא להגזים אני באתרוג פלוס ואני יודע את זה
ואתרוג ורימון זה כשר וזה טרף
-
@יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:
@שני אמר בהמעלות של נטפרי:
לאותה מסלול, כמו אצלי שביקשתי אתרוג וקיבלתי רימון.
לא להגזים אני באתרוג פלוס ואני יודע את זה
ואתרוג ורימון זה כשר וזה טרף
לא התכוונתי להשוות את מסלולי הסינון, אלא להשוות את השירות, יתכן שביקשת אתרוג פלוס ולא הגדירו לך את סינון הכפול, תתקשר להם לבקש את זה.