ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. שני
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 6
    • פוסטים 28
    • הגבוה ביותר 6
    • קבוצות 0

    שני

    @שני

    19
    מוניטין
    489
    צפיות בפרופיל
    28
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    שני הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שני

    • RE: המעלות של נטפרי

      @aiib ו @כל מי שיש לו ספקות אם לישאר בנטפרי או ....

      אישית עברתי לארבעת המינים (אחרי שאלת חכם) ולהלן ההתרשמות ?? שלי

      התקשרתי למוקד של ארבעת המינים וביקשתי להצטרף להם עם סינון הכפול, הנציג צירף אותי לשבעת המינים, אחרי ששמתי לב לזה התקשרתי שיחברו אותי לארבעת המינים, אבל עדיין לא חיברו אותי לסינון הכפול רק אחרי פניה נוספת.

      סינון הכפול - תמונות אכן חוסמת רובם של התמונות (אבל לא כולם), אבל אופן הבדיקה מסורבל ביחס לנטפרי, זה עובד רק בכרום (בשאר הדפדפנים א"א לשלוח תמונות לבדיקה) וזה בבשליחה ידנית ולא אוטומטית והיא מרעננת את הדף כל 2 דקות עד שנותנים הוראה שלא ישלח שוב לבדיקה, בחלק גדול התמונות לא חוזרות מהבדיקה ונשארות כמו שהיו ללא שיפתחו או יסגרו - בפועל השתמשתי עם אתר שהתמונות לא חזרו מהבדיקה, ורק אחרי פניה טלפונית פתחו לי את זה, אבל הפתיחה היתה רק בדף אחד של האתר, ושאר הדפים נותרו עם בלי התמונות.
      אלו שכתבו/אמרו שזה לא חוסם תמונות, ככל הנראה הם לא בסינון הכפול, מומלץ לומר להם לפנות לחברה ע"מ להפעיל את סינון הכפול, כמובן רק אם אין להם אפשרות לעבור לנטפרי 😃 .

      פניות אין כמו נטפרי, בנטפרי תשובה חיובית הינה חיובי ותשובה שלילית הינה שלילית, אצלהם קיבלתי לפעמים תשובה שאתר פתוח אך זה נשאר חסום, וכן להיפך.
      פניות דרך המייל לפעמים נענים לשביעת רצון הלקוח ולפעמים כנ"ל שהתשובה אינה תואמת את המציאות ולפעמים מתעלמים מהם כלל.

      הרובוט אכן עושה חלק מהעבודה, אבל ההתרשמות שלי, שזה גם משחק יפה ולא כ"כ מקצועי, התשובות שמקבלים מהרובוט בחלק מהמקרים אינם נכונים ובחלק מהמקרים מקבלים תשובות שונות לאותה אתר.

      חדשות בקטוגוריה זו הם מקילים מאוד, ניתן לפתוח בקלות כל הרשימה מ ..... עד ערוץ 7 (אולי יש עוד שלא נקלעתי בהם), כשהתוכן אינו מסונן דיו (וכנראה א"א לסנן שמה תוכן כמו שצריך).

      24/6 א"א להתעלם לגמרי מזה, שיש מענה טלפוני עם הרבה נציגים וברוב המקרים מקבלים מענה די מהיר, אבל לענ"ד רובם של אנשים אינם צריכים מענה מיידית, וגם בשעות הלילה תמיכהה טכנית הינה רק בדברים בסיסיים מאוד (הפעלה מחדש של המחשב והראוטר או חיבור לראוטר) ברוב המקרים היותר סבוכים מעבירים את זה לתמיכת בכירים ליום המחרת ואומרים לך להתקשר שוב מחר.
      בסופו של דבר יתכן שמבזבזים יותר זמן עם פניות אליהם ממה שמחכים לתשובה במערכת הפניות בנטפרי.

      מסקנתי הינה כי מי שמרוצה בנטפרי אין לו שום סיבה בעולם אפי' לנסות חברה אחרת, וגם מי שלא מרוצה כ"כ בנטפרי עדיין לא בטוח שיקבל שמה מענה יותר טוב לצרכיו, ועליו לשקול היטב את ענין הכשרות כפי שכתבתי.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: אתרי חדשות

      @קובי-ברקאי היה לי מקרה שמנהל הקהילה טעה בטיפול בבקשה, אולי פשוט תפנה שוב.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: המעלות של נטפרי

      @shraga אמר בהמעלות של נטפרי:

      @שני מעניין אותי בנוגע לסינון הכפול,
      מלכתחילה התמונות מופיעות?? ואז יש אפשרות לשלוח אותם לבדיקה אנושית?
      או שמלכתחילה הם לא מופיעות וצריך ללחוץ על לחצן כלשהו בכדי לשלוח אותם לבדיקה?

      מלכתחילה הם לא מופיעות כלל (למעט המקרים שזה פתוח ל"ע).
      ישנה תוסף בכרום שיש להפעיל שזה ישלח אותן לבדיקה.
      בנטפרי יש סימון קבוע לתמונה שנשלחה לבדיקה וסימון קבוע לתמונה שנחסמה, שמה תמונות חסומות עם קוביות על התמונות, ותמונות שלא נשלחו/נשלחו לפעמים הם בכלל לא מופיעים בדף (יתכן שזה גם משום שהם חסומים אך א"א לדעת) ולפעמים מופיע מיקום של התמונה וזה ריק.
      היה לי מקרים שהתמונה לא הופיע כלל, ובלחיצה על הלינק של המוצר נפתח הדף והתמונה היתה פתוחה (תמונה מאושרת), כך שבאמת לא הבנתי בדיוק אופן הטכני של בדיקת התמונות, בעוד שבנטפרי זה מובן מאליו.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

      @zvizvi תודה רבה לעבודתך המצוינת
      בנוגע לתוספים, ברצוני לבקש להוסיף גם תוספים לפיירפוקס כמו שיש לכרום, התוספים לפיירפוקס הם עם סיומת xpi או jar
      לדוגמא https://s3.mailtrack.io/mailtrack-crx/mailtrack-firefox-latest.xpi

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      @אוהב-ישראל עשיתי חיפוש ל'טלספרא' ולא יצר כלום גם באתר שלהם https://kehilot.info/ לא מופיע טלספרא, אולי כבר הורידו את זה

      פורסם בכללי
      ש
      שני

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שני

    • RE: שע"מ ע"ג VPN של נטפרי

      @shraga אמר בשע"מ ע"ג VPN של נטפרי:

      @שני אפשרי, במקרים מסוימים יש לבצע ניתוב מקומי.

      אם צריך ניתוב מקומי, מי אמור לבצע את זה ?

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • שע"מ ע"ג VPN של נטפרי

      האם יש למישהו מושג אם אפשר לעבוד עם שע"מ בשימוש של VPN של נטפרי ?
      בתודה מראש

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: חדש! מנגנון מונע התמכרות

      האם יש למישהו נסיון בשימוש במונע התמכרות לסרטונים באתר מסוים, לדוגמא אם אני רוצה להגדיר שסרטונים ב JDN יהיו עם מניעת התמכרות לפי כתובת זה http://www.jdn.co.il/*mp4*, ניסיתי וזה לא עושה כלום

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      ש
      שני
    • אתר רדיו באנגלית

      האם יש אתר רדיו באנגלית שפתוח בנטפרי ? (או שניתן לשלוח לפתיחה)
      הכוונה לאתר עם אפשרות של שמע ולא קריאה

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: המעלות של נטפרי

      @יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:

      @שני אמר בהמעלות של נטפרי:

      לאותה מסלול, כמו אצלי שביקשתי אתרוג וקיבלתי רימון.

      לא להגזים אני באתרוג פלוס ואני יודע את זה

      ואתרוג ורימון זה כשר וזה טרף

      לא התכוונתי להשוות את מסלולי הסינון, אלא להשוות את השירות, יתכן שביקשת אתרוג פלוס ולא הגדירו לך את סינון הכפול, תתקשר להם לבקש את זה.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: המעלות של נטפרי

      @יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:

      @שני אני באתרוג פלוס

      מי אמר לך שאתה באתרוג פלוס ?
      כפי שהבנתי בעקרון אתרוג פלוס הכוונה עם סינון הכפול, יתכן שביקשת את אתרוג פלוס אך לא צירפו אותך לאותה מסלול, כמו אצלי שביקשתי אתרוג וקיבלתי רימון.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: המעלות של נטפרי

      @shraga אמר בהמעלות של נטפרי:

      @שני מעניין אותי בנוגע לסינון הכפול,
      מלכתחילה התמונות מופיעות?? ואז יש אפשרות לשלוח אותם לבדיקה אנושית?
      או שמלכתחילה הם לא מופיעות וצריך ללחוץ על לחצן כלשהו בכדי לשלוח אותם לבדיקה?

      מלכתחילה הם לא מופיעות כלל (למעט המקרים שזה פתוח ל"ע).
      ישנה תוסף בכרום שיש להפעיל שזה ישלח אותן לבדיקה.
      בנטפרי יש סימון קבוע לתמונה שנשלחה לבדיקה וסימון קבוע לתמונה שנחסמה, שמה תמונות חסומות עם קוביות על התמונות, ותמונות שלא נשלחו/נשלחו לפעמים הם בכלל לא מופיעים בדף (יתכן שזה גם משום שהם חסומים אך א"א לדעת) ולפעמים מופיע מיקום של התמונה וזה ריק.
      היה לי מקרים שהתמונה לא הופיע כלל, ובלחיצה על הלינק של המוצר נפתח הדף והתמונה היתה פתוחה (תמונה מאושרת), כך שבאמת לא הבנתי בדיוק אופן הטכני של בדיקת התמונות, בעוד שבנטפרי זה מובן מאליו.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: ראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד

      @frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:

      @clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:

      @frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:

      מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013

      בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי

      נכון מאוד. שכחתי לגמור את ההודעה ולכתוב שזה מה שחייבים לעשות...

      בחברת נטויזון קרואים לזה לקבוע את שם המשתמש והסימסא, יש לציין כי לא כל הנציגים יודעים על זה ויש להתעקש על זה ולבקש מהנציג להפנות לנציג מומחה שיודע מה זה

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: המעלות של נטפרי

      @aiib ו @כל מי שיש לו ספקות אם לישאר בנטפרי או ....

      אישית עברתי לארבעת המינים (אחרי שאלת חכם) ולהלן ההתרשמות ?? שלי

      התקשרתי למוקד של ארבעת המינים וביקשתי להצטרף להם עם סינון הכפול, הנציג צירף אותי לשבעת המינים, אחרי ששמתי לב לזה התקשרתי שיחברו אותי לארבעת המינים, אבל עדיין לא חיברו אותי לסינון הכפול רק אחרי פניה נוספת.

      סינון הכפול - תמונות אכן חוסמת רובם של התמונות (אבל לא כולם), אבל אופן הבדיקה מסורבל ביחס לנטפרי, זה עובד רק בכרום (בשאר הדפדפנים א"א לשלוח תמונות לבדיקה) וזה בבשליחה ידנית ולא אוטומטית והיא מרעננת את הדף כל 2 דקות עד שנותנים הוראה שלא ישלח שוב לבדיקה, בחלק גדול התמונות לא חוזרות מהבדיקה ונשארות כמו שהיו ללא שיפתחו או יסגרו - בפועל השתמשתי עם אתר שהתמונות לא חזרו מהבדיקה, ורק אחרי פניה טלפונית פתחו לי את זה, אבל הפתיחה היתה רק בדף אחד של האתר, ושאר הדפים נותרו עם בלי התמונות.
      אלו שכתבו/אמרו שזה לא חוסם תמונות, ככל הנראה הם לא בסינון הכפול, מומלץ לומר להם לפנות לחברה ע"מ להפעיל את סינון הכפול, כמובן רק אם אין להם אפשרות לעבור לנטפרי 😃 .

      פניות אין כמו נטפרי, בנטפרי תשובה חיובית הינה חיובי ותשובה שלילית הינה שלילית, אצלהם קיבלתי לפעמים תשובה שאתר פתוח אך זה נשאר חסום, וכן להיפך.
      פניות דרך המייל לפעמים נענים לשביעת רצון הלקוח ולפעמים כנ"ל שהתשובה אינה תואמת את המציאות ולפעמים מתעלמים מהם כלל.

      הרובוט אכן עושה חלק מהעבודה, אבל ההתרשמות שלי, שזה גם משחק יפה ולא כ"כ מקצועי, התשובות שמקבלים מהרובוט בחלק מהמקרים אינם נכונים ובחלק מהמקרים מקבלים תשובות שונות לאותה אתר.

      חדשות בקטוגוריה זו הם מקילים מאוד, ניתן לפתוח בקלות כל הרשימה מ ..... עד ערוץ 7 (אולי יש עוד שלא נקלעתי בהם), כשהתוכן אינו מסונן דיו (וכנראה א"א לסנן שמה תוכן כמו שצריך).

      24/6 א"א להתעלם לגמרי מזה, שיש מענה טלפוני עם הרבה נציגים וברוב המקרים מקבלים מענה די מהיר, אבל לענ"ד רובם של אנשים אינם צריכים מענה מיידית, וגם בשעות הלילה תמיכהה טכנית הינה רק בדברים בסיסיים מאוד (הפעלה מחדש של המחשב והראוטר או חיבור לראוטר) ברוב המקרים היותר סבוכים מעבירים את זה לתמיכת בכירים ליום המחרת ואומרים לך להתקשר שוב מחר.
      בסופו של דבר יתכן שמבזבזים יותר זמן עם פניות אליהם ממה שמחכים לתשובה במערכת הפניות בנטפרי.

      מסקנתי הינה כי מי שמרוצה בנטפרי אין לו שום סיבה בעולם אפי' לנסות חברה אחרת, וגם מי שלא מרוצה כ"כ בנטפרי עדיין לא בטוח שיקבל שמה מענה יותר טוב לצרכיו, ועליו לשקול היטב את ענין הכשרות כפי שכתבתי.

      פורסם בכללי
      ש
      שני
    • RE: וייז בלבד

      @סים-כשר האם הוא דומה בצורתו החיצונית לסמארטפון רגיל, או שזה שונה לגמרי (ואולי תוכל להעלות כאן תמונה)

      פורסם בכללי
      ש
      שני