איטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו
-
ניסיתי עכשיו להתחבר לרשת אחרת וגם היה בעיות
האניוואר התנתק וכתב אח"כ שלא מוצא פורט פעיל
אמנם כשניסיתי להתחבר עם PBK קיבלתי את השגיאה הבאה -
@magicode אם אני לא טועה הבעיה התחילה עוד לפני החופש
-
@מן-המודיעין אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@מושט
אדרבה תביא חברה נוספת...
בס"ה אני מאוד נהנתי מ 019 עד עכשיו, ואם זה באמת כמו שמגיקוד כתב אז זה פתיר וכולנו בנ"א,גם אני מאד נהנה מהם... עד שזה נהיה איטי.
אבל עכשיו אני עוזב אותם מכמה סיבות- זה מזיק לי כל פעם שיש איטות וקרה אצלי לפחות 4 תקופות בחודשים האחרונים.
- אני לא אוהב להיות בחברה שמורחת אותי. (בפורום מתלוננים על איטות והם מחרתתים. למה שום נציג מ019 לא מתייצב כמו גבר ואומר יש לנו תקלה אנו מנסים לסדר ובלה בלה בלה..... .
אלא מה, הם חושבים שזה זה לא תקלה. אז מה זה כן תקלה) - מקווה שילמדו לתת תמורה הולמת לכסף שלנו.
-
@yaakov אל תערבב פה מתעסקים רק בבעיה של 019.
יש לך בעיה בנושא אחד תפתח נושא חדש.
זה כדי שהציבור לא יתבלל. כי שכבר היה פה. -
@magicode אגב אם התענינינת עדיין מאד איטי...
-
יש לי איטיות חריגה במשתמש של סים כשר - טריפל C קווי
בבדיקת מהירות הכל תקין
בגלישה שוטפת באינטרנט הכל נטען לאט מאד מאד
אולי יש פה בכל זאת בעיה כוללת מעבר לבעיית העומסים ב019 ? -
@957
תעשה הקלטה נוכל לראות.
במיוחד עם זה עיקבי וכל הזמן נמצא. אז קל לבדוק את זה. -
גם לי היה היום (019) בשעות הצהריים זמן ללא יכולת גלישה. כרגע בסדר.
-
@957 הבעיה שלך הסתדרה בטריפל סי?
-
לא קבלנו תלונות על איטיות בטריפל סי
במידה והייתה לך תקלה תוכל לפנות אלינו ונשמח לעזור לך -
@סים-כשר
היתה ועדיין יש בעיה
אני לא נמצא שם כעת
כשאהיה שם אבצע הקלטת תעבורה ובמקביל אפנה אליכם -
כנראה בעיה ספציפית של אנטי וירוס וכדומה.
לא רואה שום בעיה בטירפל סי. -
@957 אשמח לקבל שם משתמש לבדיקה
משום שלפי כל הנתונים אין כל איטיות בטריפל סי -
אני משתמש ב'טריפל סי' דרך 'סים כשר' ואין לי (ולא היתה לי מעולם) שום איטיות
מ"מ גם אם קרה פעם איזה תקלה (שבדיעבד התבררה כלא קשורה אליהם אלא למחשב שלי בגלל תוכנה מסוימת) הם לקחו אחריות וניסו כמיטב יכולתם כדי לעזור ולא ניסו להתחמק
ממליץ מאד לכולם -
@סים-כשר
ה'צור קשר' באתר לא עובד. -
@ayys613 לדעתי זה שולח מייל ישירות
בלי נדר אבדוק שוב אחרי החגים -
@דוידק'ה תודה רבה על המחמאות
-
@סים-כשר אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@ayys613 לדעתי זה שולח מייל ישירות
בלי נדר אבדוק שוב אחרי החגיםבפעם השלישית זה עבר.
כבר קבלתי מייל חזרה.
-
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
בפועל מי שיכול להוסיף שרתים ב019 נמצא בחופש. ולכן צריך לחכות עד אחרי החגים.
אני לא יודע איך בנויים השרתים של נטפרי אצל הספקים, ואם יש לכם "דלת אחורית" לשרתים שכבר קיימים,
אבל אולי כדאי (לפחות להבא, בשרתים חדשים / ספקים חדשים שירצו להרים שרתי סינון),
להכניס מגבלה יזומה על כמות המשתמשים שהספק יכול לחבר לכל שרת,
כך שהספק עצמו ירוץ להרים שרת נוסף כאשר הוא מתקרב למכסת הלקוחות המקסימלית של השרת הקיים,
אחרת הוא פשוט ייאלץ לוותר על לקוחות חדשים.יש מצב, או שסתם בזבזתי לך את הזמן בהצעת סרק?
-
@איש-אחד
אני מניח שאפשר להחיל את המגבלה גם על השרת הנוכחי,
אם כן, אולי כדאי למנוע מהם לצרף לקוחות כל עוד הם לא משדרגים, משני סיבות: 1. אמצעי לחץ. 2. יותר לקוחות = יותר עומס.