גוגל דרייב החדש לא עובד
-
@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
אנשים עוד ילמדו בבתי ספר לשיווק את היכולת המופלאה של נטפרי לשווק את עצמם כמיזם ציבורי עם קהל מעריצים אדוקים.
@מעלה-ומוריד אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
אין שיווק יותר גדול משיח עם המפתחים והמנהלים אחד על אחד, מסירות הזויה ופיתרון מיידי כמעט לכל מצב..
והכי חשוב: תהיה ישר כמו סרגל וצמוד לעקרונות בלי חוכמות, השאר יבא לבד.
-
@אלי-TZA אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
ואין לי ספק שיש פתרון לכל דבר, רק שזה לוקח זמן ומאמץ.
דווקא לי יש ספק גדול אם אין שום דבר שאפשר להגיד עליו שכרגע פשוט אין פתרון.
אולי כדבריך, אם כי אחרי כל מה שנטפרי חוללו ופתרו נראה שהכל אפשרי.
@מן-המודיעין אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV
יש כאן משהו לא ברור לי
לי במחשב יש את התוכנה של גוגל דרייב ועובד פיקס
יש להם שני תוכונות אחד שמיועד למשתמש הביתי והשני לעסקי ובהשוואה בניהם לא מצאתי שום הבדל
תנסה את התוכנה למשתמש הביתיאנסה. תודה.
-
@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
אולי כדבריך, אם כי לעומת כל מה שנטפרי חוללו ופתרו נראה שהכל אפשרי.
אולי הבעיה שהם הרגילו אותנו להיות מפונקים.
אגב, אני חשב שהתגובה הקצת "קרה ולא מתחשבת" שקיבלת מגיעה דווקא מהמקום של הישרות שלהם שאם זה המצב הם לא ימרחו אותך עם תשובות "מתחשבות" ולא הכי מדוייקות (כמו המתחרים...).
-
-
@אלי-TZA אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
ואין לי ספק שיש פתרון לכל דבר, רק שזה לוקח זמן ומאמץ.
דווקא לי יש ספק גדול אם אין שום דבר שאפשר להגיד עליו שכרגע פשוט אין פתרון.
יש הרבה, כנראה אתה לא נתקל בהם.
-
אולי צריך לעשות איזה הבהרה בהצטרפות לנטפרי. שהיות ונטפרי היא עמותה ולא חברה, אז היא לא חייבת כלום לאף אחד, ואעפ"כ היא מנסה למצוא פיתרונות וכו'.
-
@SV מצטער, במקרה הזה זה פשוט לא נכון.
לנטפרי באמת אין אפשרות לפתור את הבעיה (כמו שאמר @אלי-TZA), ולא, לא זרקתי כלום על צד שלישי, ברור שזה באחריות נטפרי.
המילים "צד שלישי" באו לבטא שזה בעיה שטבעה להסתדר תוך X זמן. נטפרי מצידה, לא יכולה לפתור את הבעיה (בהתאם לעקרונותיה כמובן, אני למשל הייתי כבר מסתדר).
נטפרי לא חפה מביקורת, אבל כן במקרה הזה. וזה לא קשור לעובדה שזו עמותה, זה קשור לטבע המוצר - מספקים תחבורה, לא יכולים לדעת לאיפה היא מביאה ולאיפה לא פשוט אי אפשר!
הויקי - לא מחייב ולא מעודכן במקרים רבים. ואם תהיה כנה אני בטוח שתודה שידעת מזה במידה מסויימת.
הנציג, פה אני מסכים איתך שנפלת, אבל מצידו הוא גם בסדר גמור. שאלה בסגנון "האם X עובד בנטפרי" זה כמו לשאול את חברת האוטובוסים האם הגן חיות פתוח היום. אם יענו לך זה אדיבות, אל תבוא לבקש החזר כספי.
אדרבא, תחשוב שאתה מנהל נטפרי היום, ותגיד מה צריך לשנות/תובנות מהסיפור.
הן מצד הויקי, או בעובדים, או בצורת התשובה שקיבלת. אני משער שתענה שחייבים לסייג את התשובות שעונים בשם הויקי, אתה צודק - אני מסכים איתך.עריכה
לגופה של בעיה, פתחתי שוב חשבון (וקיבלתי שוב 14 ימי חסד, למה אתה לא קיבלת?) ומדובר בעוד בעיה, חדשה, שלא הייתה גם בזמן הבעיה עליה דיברתי - זה מוכיח כמה טכנולוגיות באינטרנט הם דינמיות וכמה בלתי אפשרי לקבוע עובדות ולקחת אחריות. אני בודק את הבעיה מצידי שוב, כי מה שפטרו אותך ב"אין מה לעשות" זה על הבעיה הישנה, לא על החדשה... -
@SV אשמח אם תסגור את התוכנה ותפתח אותה שוב.
במידה וכבר התייאשת והפסקת הכל, סליחה מראש על בלבול הראש.
בכל מקרה אני מנסה לפתור רק את הבעיה החדשה שאצלי כעת הסתדרה, לא את הבעיה הישנה שנוכחתי לצערי לדעת שעוד קיימת (בעיית העלאה של קבצים מעל 47KB). -
@SV
אני לא מבין אותך או שאני מפספס משהו
אתה חושב שלו היה לנטפרי דרך לפתור את הבעיה היא לא הייתה פותרת ? הרי גם אתה מודה ויודע שהייעוד של נטפרי אינו בשביל רווח כספי
אז על מה הטענה , שהנציג ענה לך את האמת שכרגע זה בעיה שקשורה לצד שלישי ואין לנטפרי יכולת לעזור ?@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
זה סוג תגובה שמשאיר אותי עם תחושה שהבינו ושמתחשבים בקושי שלי.
תגובה בסגנון שלא חייבים לי כלום וכולי, מעניקה תחושה שאתה לא חסר כאן לאף אחד. יש לך בעיה? תתמודד לבד או שתחפש מקום אחר.אז זו הטענה ? שנתנו לך הרגשה שאתה לא חסר כאן לאף אחד ? נו שוין ...
-
בינתיים עשיתי מה ש@אלי-TZA הציע, עברתי לשימוש באפליקציה הרגילה וזה עובד. מקווה שלא יהיו בעיות בהמשך.
@נטפריס אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV מצטער, במקרה הזה זה פשוט לא נכון.
לנטפרי באמת אין אפשרות לפתור את הבעיה (כמו שאמר @אלי-TZA), ולא, לא זרקתי כלום על צד שלישי, ברור שזה באחריות נטפרי.
המילים "צד שלישי" באו לבטא שזה בעיה שטבעה להסתדר תוך X זמן. נטפרי מצידה, לא יכולה לפתור את הבעיה (בהתאם לעקרונותיה כמובן, אני למשל הייתי כבר מסתדר).
נטפרי לא חפה מביקורת, אבל כן במקרה הזה. וזה לא קשור לעובדה שזו עמותה, זה קשור לטבע המוצר - מספקים תחבורה, לא יכולים לדעת לאיפה היא מביאה ולאיפה לא פשוט אי אפשר!
הויקי - לא מחייב ולא מעודכן במקרים רבים. ואם תהיה כנה אני בטוח שתודה שידעת מזה במידה מסויימת.
הנציג, פה אני מסכים איתך שנפלת, אבל מצידו הוא גם בסדר גמור. שאלה בסגנון "האם X עובד בנטפרי" זה כמו לשאול את חברת האוטובוסים האם הגן חיות פתוח היום. אם יענו לך זה אדיבות, אל תבוא לבקש החזר כספי.
אדרבא, תחשוב שאתה מנהל נטפרי היום, ותגיד מה צריך לשנות/תובנות מהסיפור.
הן מצד הויקי, או בעובדים, או בצורת התשובה שקיבלת. אני משער שתענה שחייבים לסייג את התשובות שעונים בשם הויקי, אתה צודק - אני מסכים איתך.עריכה
לגופה של בעיה, פתחתי שוב חשבון (וקיבלתי שוב 14 ימי חסד, למה אתה לא קיבלת?) ומדובר בעוד בעיה, חדשה, שלא הייתה גם בזמן הבעיה עליה דיברתי - זה מוכיח כמה טכנולוגיות באינטרנט הם דינמיות וכמה בלתי אפשרי לקבוע עובדות ולקחת אחריות. אני בודק את הבעיה מצידי שוב, כי מה שפטרו אותך ב"אין מה לעשות" זה על הבעיה הישנה, לא על החדשה...לו הייתי מנהל נטפרי הייתי מוציא מידעון (כמו ההכרזות שקיימות היום רק שאין הרבה שמסתכלים עליהם) למייל מידי תקופה עם עדכונים שאפשר להסתמך עליהם, ושם להזהיר מראש על דברים כגון דא, כלומר, אל תפתחו חשבון מייל עסקי על סמך הגיבוי כי יש שם בעיית סנכרון שלא עומדת להיפתר בתקופה הקרובה. באותה הזדמנות המנהל יוכל גם להציג שיפורים שנעשו / פניות שנענו ותמונות שנבדקו וכו'.
להקים ויקי ולכתוב שאי אפשר להסתמך עליו זה צעד יפה וראוי ובעיקר חכם, אבל לא אחראי מספיק אם אין 'גב' מאחורי הדברים שנכתבים.
אני קיבלתי ימי חסד ועברתי אותם.
בכל מקרה אני רוצה להודות לך על האכפתיות, ואני מקווה מאד שאתה מבין שאין לי שום טענה אישית אליך ועליך אלא על התופעה שאסור להטיל דופי או פגם בנטפרי היות שהיא עמותת חסד וכל כתיבה על נטפרי נענית באמצעות תקיפה מילולית וכיוצ"ב.כמו התגובה הבאה:
@חכם אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV
אני לא מבין אותך או שאני מפספס משהו
אתה חושב שלו היה לנטפרי דרך לפתור את הבעיה היא לא הייתה פותרת ? הרי גם אתה מודה ויודע שהייעוד של נטפרי אינו בשביל רווח כספי
אז על מה הטענה , שהנציג ענה לך את האמת שכרגע זה בעיה שקשורה לצד שלישי ואין לנטפרי יכולת לעזור ?@SV אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
זה סוג תגובה שמשאיר אותי עם תחושה שהבינו ושמתחשבים בקושי שלי.
תגובה בסגנון שלא חייבים לי כלום וכולי, מעניקה תחושה שאתה לא חסר כאן לאף אחד. יש לך בעיה? תתמודד לבד או שתחפש מקום אחר.אז זו הטענה ? שנתנו לך הרגשה שאתה לא חסר כאן לאף אחד ? נו שוין ...
בנאדם מפסיד כסף/נתקע עם בעיה ונתקל באדישות ומשיכת כתף.
אם זה לא אכפת לך, נו שוין.. אתה לא מאלו שהקימו את נטפרי, להם היה אכפת מאנשים, לכן הם הקימו את כל המיזם. -
-
צודק
@מן-המודיעין יישר כח -
@נטפריס אתפוס טרמפ...
אולי באמת הגיע הזמן, שתחזור לויקי ותנהל אותה ביד רמה ? -
רבותיי, שימו לב שזה באמת הפסד כסף ושלא יצעקו עליכם בשמיים כך עונים את המעוקות!
לו הייתי מנהל נטפרי הייתי מוציא מידעון (כמו ההכרזות שקיימות היום רק שאין הרבה שמסתכלים עליהם) למייל מידי תקופה עם עדכונים שאפשר להסתמך עליהם, ושם להזהיר מראש על דברים כגון דא, כלומר, אל תפתחו חשבון מייל עסקי על סמך הגיבוי כי יש שם בעיית סנכרון שלא עומדת להיפתר בתקופה הקרובה. באותה הזדמנות המנהל יוכל גם להציג שיפורים שנעשו / פניות שנענו ותמונות שנבדקו וכו'.
אם זה היה אפשרי, אתה צודק! הייתי מתנדב להיות האיש.
אבל זה לא מציאותי, וברמה שאתה לא מתאר לעצמך. -
@נטפריס תוכל להסביר לנו מדוע?
-
@SV
אף אחד לא מתקיף ועברתי שוב על מה שכתבתי ולא ראיתי שמץ של התקפה אני סך הכל כתבתי בצורה ריאלית .
בתכלס הטענה שלך היא למה נטפרי לא מושלמת, {ספוילר - היא לא} והנספח לטענה שלך זה ההרגשה שאתה לא חסר וכו', ולכן כתבתי נו שוין כי ההרגשה הטובה היא לא מה שתשנה את הבעיה .
נ.ב. לאחרונה נהיה מושג כזה שאם מישהו מגן על נטפרי במקום להתייחס לעצם דבריו אם צודקים או לא מיד הוא מתוייג כ''קהל מעריצים אדוק'' ואי לכך אין שום טעם להתייחס עניינית לטענתו -
@חכם אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV
בתכלס הטענה שלך היא למה נטפרי לא מושלמת, {ספוילר - היא לא} והנספח לטענה שלך זה ההרגשה שאתה לא חסר וכו', ולכן כתבתי נו שוין כי ההרגשה הטובה היא לא מה שתשנה את הבעיה .הטענה שלי למה אני לא יודע כזה דבר מראש, שהתוכנה לא עובדת.
על סמך ההנחה הפשוטה שתוכנת הבסיס הזו עובדת (והיא אכן עובדת, רק לא בגרסה העסקית) רכשתי מנוי עסקי.@חכם אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@SV
נ.ב. לאחרונה נהיה מושג כזה שאם מישהו מגן על נטפרי במקום להתייחס לעצם דבריו אם צודקים או לא מיד הוא מתוייג כ''קהל מעריצים אדוק'' ואי לכך אין שום טעם להתייחס עניינית לטענתווזה נהיה בגלל...
ולכן דווקא בגלל שאני מעריץ אדוק של נטפרי חשוב לי שכשמישהו מציג בעיה לא לפטור אותו באמירות כגון, זה עמותה ללא מטרת רווח, אתה יכול לעזוב אם לא נוח לך. זה משהו שאנחנו לא חייבים לפתור וכדומה. -
@מ.-פינחסי אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
@נטפריס תוכל להסביר לנו מדוע?
תשקלל כמה דברים ותגיע אולי לתפיסה של התמונה:
כמה פניות מטופלות ביום,
כמה טכנולוגיות יש באינטרנט,
כמה שינויים תכופים עוברים עליהם ללא שום ניטור עד לפניה היסודית הבאה (כי פניה רגילה רק תימרח ע"י הלקוח או על ידי הנציג של נטפרי).
כמה דברים יש/ שיום אחד עובדים ויום אחר לא בלי ידיעת עובדי נטפרי או עם ידיעה חלקית או עם ידיעה של חלק מהעובדים (אם תגיד שתקשורת בין העובדים צריכה להיות מפותחת יותר זה נכון אם היה המממממממון זמן פנוי). -
אולי אפשר להוסיף תגית פנימית לפניה שתקרא לדוגמא "מידע חשוב"
שכאשר נציג נתקל בפניה שמכילה מידע שנראה כמו בעיה או פתרון כללי הוא יתייג אותה,
לאחר מכן מישהו יעבור על הפניות שתויגו ככאלו יסנן ויפיק מהם נושאים לידיעת הציבור / לעדכון בויקי. -
@957 אמר בגוגל דרייב החדש לא עובד:
אולי אפשר להוסיף תגית פנימית לפניה שתקרא לדוגמא "מידע חשוב"
שכאשר נציג נתקל בפניה שמכילה מידע שנראה כמו בעיה או פתרון כללי הוא יתייג אותה,
לאחר מכן מישהו יעבור על הפניות שתויגו ככאלו יסנן ויפיק מהם נושאים לידיעת הציבור / לעדכון בויקי.לא מעשי * 1000 (כלומר 80 אחוז מהמקרים החשובים יפוספסו או לחילופין יהיה ים לא שמיש של מידע חשוב).
אתם לא מבינים כמה אנרגיה דרוש בכלל להסיק שיש מידע חשוב או שיש פה בעיה רוחבית.
הרבה פעמים הנציג אפילו המומחה לא מבין כלל עם מה הוא מתעסק ורק מאבחן את המקרה ומגיע למסקנות, שאין לו שמץ על חשיבותם.
רק לפרופורציות יש לערכתי משהו כמו מינימום 1000 פניות ביום. ויש אלפי טכנלוגיות מפורסמות שימושיות באינטרנט שמי שצריך מכיר ומי שלא לא.
בד"כ רק בפניות עמוקות יותר (שזה אומר לקוח עקשן + משקיען + רציני) גורמות לכתיבה פנימית מתועדת יותר וגם לעיתים בויקי שמבינים שזה יחסוך זמן ללקוח+התומך הבא.
אולי הרעין כן נכון רק שצריך שיהיה עובדים שכל עיסוקם יהיה ללמוד פניות חשובות (ולסיק מסקנות לויקי).
בכל מקרה מסקנותיהם לא יהיו מחייבות בשום מצב.