פלטפורמת הפרסום בפייסבוק
-
@OR מתי בדקת את זה לאחרונה
-
מסקנת הדברים לענ"ד
-
לגבי עצם הענין יש פה שתי צדדים לכאורה אמיתיים
א. מצד אחד כל מי שמשווק ומוכר למגזרים החילוני והד"ל באינטרנט צריך להגיע אליהם גם דרך הפייסבוק
ולכאורה לא צריך להיות מחוברים לפיסבוק עצמו בשביל לנהל את הפרסום
ב. כמו שכתב @magicode יש בעיה כי ברגע שיפתחו אז זה כאילו מתיר את זה -
לגבי הענין הטכני
המסקנה מהנסיון שלי ויתכן שאני טועה אי אפשר באמת לנהל את הפייסבוק בלי להיות מחובר
א יש את החלק הראשוני שצריך לפתוח משתמש ודף עסקי שצריך משתמש רשום לנהל אותו וזה בלתי אפשרי לכאורה בלי פייסבוק פתוח
ב יש את ההמשך שאומנם יש את התוכנה שאפשר לנהל דרכה את הדף אבל זה לא בצורה מלאה וגם אם כן צריך להבין אנגלית
3.לגבי נטפרי האם יכולים לפתוח כמו שפתחו דברים אחרים? לכאורה זה אמור להיות משהוא אחר
ולגבי הדרישה שחיבים היום חיבים את זה ומחר שזה בעצם כבר היום יהיו חייבים את האינסטגרם ודומיו (כי מי שיודע היום הצעירים החילונים כבר לא בפייסבוק אלא באינסטגרם)וזה ודאי שלא רלונטי לגבינו
תכלס מה שאני עושה באתר מכירות שאני מנהל החברה שעשתה את האתר הם גם פתחו ועיצבו את הדף בפייסבוק ויש להם במערכת כמה פיצ'רים שמקדמים בפייסבוק בלי שצריך להיות שם
שאחד מהם זה מי שעושה לייק או שיתוף בפייסבוק מקבל הנחה אוטומטית (שדרך אגב בלי קשר לענין אולי מישהוא יצליח לעשות משהוא כזה לשיתוף בפורומים ובמיילים)
-
-
-
@OR אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@aiib אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@OR מתי בדקת את זה לאחרונה
משתמש בזה קבוע.
אשמח להסבר איך עושים את זה
-
@טרוצער אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@OR אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@aiib אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@OR מתי בדקת את זה לאחרונה
משתמש בזה קבוע.
אשמח להסבר איך עושים את זה
כמה שאני יודע אם אין לך כבר חשבון קיים אין לך אפשרות לפרסם
-
@aiib יוטיוב לא פתוח בנטפרי, אם אתה רואה סירטון ביוטיוב זה מכיון שהסרטון הזה נפתח באופן מיוחד, אבל ברמת העיקרון יוטיוב לא פתוח בנטפרי, ולגם גם אין אפשרות לעבור לעוד קטעים על אותו נושא בצד שמאל של הדף. (או למטה, באנדרויד/אייפון). כמו כן, אין אפשרות להגיב תגובות ביוטיוב.
שורה תחתונה: יוטיוב לא פתוח בנטפרי!! -
@סופר
ושהאינטרנט הותר לבוא בציבור זה כן בסדר????????????
אם ישלו הצעה יעילה ואפשר בתאוריה לסנן אז למה לא? -
@hadarvidal אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
אם ישלו הצעה יעילה ואפשר בתאוריה לסנן אז למה לא?
גם אני מצטרף.
הדעות שמובעות כאן, נראות לא רציניות ובלי בדיקה מעמיקה של הנושא. ואפרט.
המילה 'פייסבוק' מרתיעה. אין ספק.
ולכן?עד לפני שלוש שנים המילה 'יוטיוב', הייתה רלוונטית אצלי כמילת הסבר למה פלוני או אלמוני ירד מהדרך.
למה הוא הידרדר? פשוט מאוד: 'יוטיוב', 'אינטרנט'...
וכיום?! הדברים השתנו.אפשר לנקוט בגישה של לא מעוקצך ולא מדובשך. אבל הגישה של נטפרי היא: דובשך ודובשך, לא כך?
אם לא הגישה הזו, @magicode היה ממשיך להסתגר בד' אמותיו ונטפרי לא היתה קמה לעולם. מכאן השאלה, מה נשתנה פייסבוק מכל ה... אפליקציות האחרות ומהאינטרנט בכלל?
ולגופו של עניין,
ההתייחסות הזו דווקא לפייסבוק, תמוהה בכפליים:
בשונה מ'יוטיוב', שה'צורך' הכי נעלה בו הוא צפייה בשיעורי תורה (לא מזלזל, אבל מה הקשר ל'צורך'? זה מפרנס כאן מישהו?...)
וגם בשונה מ'וואטסאפ' שגם זוכה כאן לייחס חומל ומאפשר למרות שכולו עניין של נוחות (כמו שצויין כאן באשכולות שונים + עדות הרו''ח שעובד רק במייל, והכול בסדר),הפייסבוק לעומתו, הוא כלי פרנסה לכל דבר.
זה כמו 'שאטרסטוק' לגרפיקאי, וכמו 'וורדפרס' לבונה האתרים.שאטרסטוק ופינטרסט זכו להיות מהראשונים שצורפו לסינון נטפרי. אלפי תמונות תועבה ושחץ סוננו, והאתרים הללו, (לתשומת ליבכם - גם פינטרסט מוגדרת כרשת חברתית!) זכו לעלות כבוד על שולחן מלכים, ולשמש מאות יהודים כשרים לפרנסתם.
למה?
כי זה ענייני, זה כלי עבודה!... וזה נכון מאוד, אבל לא רק שם.
גם הפייסבוק הוא כלי העבודה של כל אחד ממאות הבוגרים של הקורסים לשיווק דיגיטלי ההולכים וכובשים נתח מתרחב משוק העבודה.
הדרך הכמעט יחידה היום להפנות תנועה לאתר, היא דרך הפייסבוק. הדרך הזולה ביותר לפרסום מפולח ומדויק, היא בפייסבוק.
אני עוסק בשיווק וניהול קמפיינים, וראיתי מאות אלפי שקלים! שנאספו באמצעות הפייסבוק בהשקעה כמעט אפסית.
אישית, יש לי כמה דפים בפייסבוק, ואני משלם טבין ותקילין לאברך חרדי כמוני, שלפרנסתו עובד בשיווק דיגיטלי, ומתחזק עבורי את הדפים הללו.
אני יודע שהוא נאלץ לעשות זאת, כמו שנאלצו לעשות זאת כל הגרפיקאים - ביניהם רבים מזקני הפורום - שעבדו בתחומם עוד לפני שקם MAT והכריז על המהפכה.
אני יכול רק לרחם על אותו אברך יקר, ולתהות למה לו - לא מגיע...
למה שאטרסטוק נקי לגרפיקאי - כן! פיייסבוק נקי למשווק - לא!
ראיתי כבר את הטקסטים לעיל, 'רשת חברתית', 'טאבו', 'סמל של פייסבוק בעיתון המודיע', ועוד.
לא מבין את זה. מצטער.
ובנימה אישית לסיום,
אנו נמצאים כעת בעידן חדש, עידן המצי'נג...
כולם מבקשים מכולם, ומאות מיליונים נאספים למוסדות, חסידויות וישיבות.אממ... שאלה קטנה: איך כל המערך האדיר הזה מתגלגל, ומגיע ל'יעד'?
כולנו יודעים: אינטרנט
אתר מיוחד מלווה את הקמפיין, מככב בפרסומים בעיתונים השונים, ונפתח עשרות אלפי פעמים על ידי המוני בחורי ישיבה / אברכי משי / פרחי חסידים / ואפילו 'חניוק'ע' יונגעלייט שלא טעמו טעם אינטרנט מעולם, נכנסים בדחילו אל ה'פלטפורמה' (תוכנה, רשת מקוונת, וכו' תלוי מה העיתון שאתם קוראים...) ובודקים מי וכמה תרמו, ולאיזה קבוצה, וכמובן מה בדיוק כתבו בהקדשה...
מסכי ענק מוצבים בחוצות, וכל העם נרתם למערכה הקדושה ונזעק למען התורה.
רגע... זה לא אותו אינטרנט פסול ונשחץ, טמא ומתועב אותו אנו מצווים להוקיע ולהדיר ולהקיא ולהזיר?!...
ברור ומובן לכולם. באינטרנט יש דברים טובים ודברים רעים. זהו.
ומי שדיבר על 'טאבו' שיקרא שוב את הקטע האחרון.
-
@אייזיק-3 כל מילה פנינה!!!
כל מילה נוספת פשוט מיותרת!!! -
פוסט זה נמחק! -
@magicode דברי טעם!!
-
אני רק רוצה להיות בטוח שכולם פה מבינים על מה מדברים:
לא מדברים על פרסום פוסטים רגילים בפייסבוק, אלא על מערכת הפרסום בפייסבוק - המאפשרת פרסום ממומן ומתורגת של פוסטים. -
@Glantz מה זה משנה?? ככה זה מתחיל-----------
-
@שח-מט אה, הבנתי.
בבקשה שכל אלו שעכשיו מגלים בפעם הראשונה על המערכת הזו, שלא יבלבלו פה סתם במוח...
כמעט כל עסק היום צריך את השימוש במערכת הזאת! מי שחושב אחרת פשוט לא מכיר אותה. -
@Glantz אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
מי שחושב אחרת פשוט לא מכיר אותה
כמה מעניין. אז גם אתם מודעים לכך שיש כאלו שלא מכירים אותה. כלומר, שורדים בלעדיה (ובהחלט גם עסקים).
-
@רוח אולי כרגע הם עוד שורדים, בעוד כמה שנים כבר לא.
-
@Glantz הגיוני. לא בטוח שזה יחזיק עוד כמה שנים.
אבל בכל מקרה, לאנשים ספציפיים שיפנו להנהלת נטפרי-
יכול להיות שיפתחו את האופציה של פרסום עסקי בפייסבוק,
אבל לא באופן גורף. -
@Glantz אמר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק:
@רוח אולי כרגע הם עוד שורדים, בעוד כמה שנים כבר לא.
אבל לכאורה עוד כמה שנים פייסבוק כבר לא תיהיה רלונטית אולי לחרדים
כבר היום הצעירים החילונים אומרים שהפייסבוק זה לזקנים@כולם מה שכן כמו שכבר כתבתי וכתבו אין לדבר סוף
כי כל הזמן זה מתפתח לדברים חדשים
ומקומות לפרסם
השאלה איפה שמים את הגבול
תכלס העולם מתקדם ואנחנו אחריו בין אם נרצה ובין אם לא
לפי איך שאני רואה ומבין ממה שהתירו הרבנים המדד הוא כמה אנשים נכשלים לעומת כמה אנשים בגלל זה ישתמשו בדברים שלא צריכים אבל לא אסורים -
לתחושתי (יתכן כמובן ואני טועה, לא ביררתי) הנושא אכן לא נבדק באופן מעמיק, ולו היה נבדק היה נמצא לו פתרון שאינו מורכב לא טכנית ולא מהותית.
-
אבל בכל מקרה, לאנשים ספציפיים שיפנו להנהלת נטפרי-
יכול להיות שיפתחו את האופציה של פרסום עסקי בפייסבוק,
אבל לא באופן גורף.בזה אני מסכים אתך.