סים כשר - פרטנר - דיווחי משתמשים על עומס וכדו'
-
@ניק-ירושלמי אמר בסים כשר - פרטנר - עומס בשעות הערב - עד מתי?:
@mdy
ממש לא נכון
א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומרX2ONE זה גם סלולר. והיו גם היו תלונות על 019 בשרשורים רבים. בימים האחרונים רבו התלונות גם על סים כשר (חוץ מהבעיה הספציפית של היום)
משפט הסיכום מסכם את כל מה שהיה פה בחודשים האחרונים. למי שלא היה בעניין. זה הכל!
-
@ניק-ירושלמי
זה תקלה נפרדת שיש לפאטנר מהצהריים -
שלום לכולם
ראשית גילוי נאות אני לקוח שרוף של "סים כשר"
לא אחליף אותם עם אפחד
השירות שלהם פשוט מדהים אין דברים כאלו בשום חברה (ודאי לא בארץ)
נותנים לי/לנו הרגשה נפלאה משתדלים תמיד לעזור מעל ומעברעכשיו לעניין המהירות מצו"ב תוצאות בדיקה של עכשיו (6:30)
לדעתי הם שוב הוכיחו את עצמם וסידרו את העניין כפי שכתבו
(הסטיק הוא אמנם דור 4 אבל ישן מאד ולא משהו)לסיום שוב אמליץ לכל השואלים -
יש מקום אחד לתקשורת כשרה עם השירות המגיע לנו ויותר.... -
@אמא בנושא השירות אני חותם על כל מילה שלך אבל בעניין האיטיות אני לא מבין מה אתה מוכיח כי כמו שכתוב בכותרת כל העניין הוא איטיות בשעות הערב ולא בשש בבוקר..
-
אולי אתה צודק
אבל נראה לי שכל היום לא היה משהו בשבוע שעבר
בכל זאת אבדוק שוב בערב -
@אמא מאיפה בארץ?
-
שלום לכולם
בס"ד שדרגנו היום שוב את המערכת
בתקווה שבעז"ה זה יפתור את כל הבעיות
נשמח לקבל את הפידבק מאת לקוחותינו
ואנחנו מזמינים את כלל מתענייני נטפרי להצטרף -
@סים-כשר
מתי החבילות החדשות? -
@mdy
בס"ד בדיוק ברגע הנכון
עובדים על זה -
@סים-כשר
מרגישים בהחלט שיפור רב.
אני לא מעלה עכשיו בדיקה כי אני במקום עם קליטה לא מלאה וזה לא ישקף, אבל אפי' פה זה הרבה יותר טוב -
@אלי-TZA ....
-
@shraga כמו @ניק-ירושלמי מחכה לתנאים אופטימליים, בעז״ה בהמשך הערב.
-
-
זה התוצאה שאני קבלתי
כשהקליטה שלי לא מי יודע מה
https://www.speedtest.net/result/8136874955 -
@סים-כשר מעניין איך קיבלת פינג כזה, אולי יש כמה מכונות סינון ואנחנו על מכונות שונות?
בכל מקרה זאת מהירות העלאה/הורדה הגיונית בעינך?
מקובל עליך לשווק ללקוחות חבילות דור 4 במהירות הורדה שגם בדור 3 נחשבת לאיטית? -
@אלי-TZA
כתבתי לך שהקליטה שלי בעיתית והיא כמו דור 3
ובשביל זה בקשנו עדכון מהלקוחות
אין לנו אינטרס לשלם על שדרוגים שלא יביאו לנו תועלת -
@סים-כשר חשבתי בהתחלה שהבאת את התוצאה כהוכחה לשיפור ואז הבנתי שלא בדיוק אז התחלתי לערוך את ההודעה שלי וכבר הגבת..
אז אם זה המצב מה עושים? עוברים לחבילות שתפתחו בסלקום? -
@אלי-TZA
בהתחלה שמחתי כי ראיתי שהפינג שלי השתפר (וקליטה אני יודע שאצלי זה לא הכי טוב)
אחרי שראיתי את הפינג שלך הבנתי שצריך לבדוק האם באמת התקלה טופלה
ואנחנו ממשיכים לבדוק
אודה אם יש חברים נוספים שיכולים להביא תוצאה מהבדיקה שלהם -
זה עשיתי הרגע, זה בהחלט שיפור. דור 4
-
@מנתק כבר אחרי חצות והרבה פעמים בשעה הזאת העומס מתחיל לרדת.