• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות

    הערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    15 פוסטים 6 כותבים 963 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מעלה ומורידמ מנותק
      מעלה ומוריד
      נערך לאחרונה על ידי

      מה הטעם לפתוח דיון (גם) על זה בפורום.

      רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        הא, ועכשיו לבקשה הקטנה שהבטחתי בכותרת [...]

        מפני כבודו של @magicode לא אשתף בהמשך הסיפור אלא רק אשאל שאלה אם יורשה לי....

        החברה טענה שהיא לא מחוייבת לתקן יותר משקע ראשון והיא לא מוכנה לתקן את השקע הקיים בבית אלא מוכנה ליצור לי שקע חדש מעל דלת הכניסה [מקום ללא אפשרות לשים מדף או ראוטר, רחוק מהמחשב ומכל הטלפונים] לדעתי זה לא הגיוני ולא חוקי אבל מול טענת חברה קשה להתווכח....
        האם למישהו יש מקור להגדרה מהו שקע ראשון שהחברה אחראית עליו?

        @6262 אתה הברקת לאחרונה בנושא... אשמח להברקה נוספת...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          aiib @מעלה ומוריד
          נערך לאחרונה על ידי

          @מעלה-ומוריד כלומר?

          מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מעלה ומורידמ מנותק
            מעלה ומוריד @aiib
            נערך לאחרונה על ידי מעלה ומוריד

            @aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

            @magicode לעיונך....

            הנושא הצרכני רגיש הלכתית. לשון הרע הוא יותר גרוע מדבר אחר. (ח"ח).
            אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו.

            רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @מעלה ומוריד
              נערך לאחרונה על ידי

              @מעלה-ומוריד אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

              אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו.

              שים לב שהוא לא מחק את הפוסט כי ככל הנראה הוא מסכים איתי חלקית [מקווה שהוא לא ימחוק בעקבות ההערה הזו...]
              לכן הצגתי את העמדה שאולי בכל אופן לא כדאי לחנוק מחאה צרכנית מסוג זה

              מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מעלה ומורידמ מנותק
                מעלה ומוריד @aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @aiib שוין. תכלית, דעתי האישית היא לבכר חשש של דאורייתא'הס על פני ספק ספיקא של "ריווח צרכני".

                רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • קריקטורהק מנותק
                  קריקטורה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  כמדומני, שאם הדיון הראשון ננעל אז אין צורך להעלותו מחדש, היות וזה יכול להינעל כמו הדיון הראשון,
                  וחבל על הזמן של כל אחד ואחד וחבל על הלשה"ר, וד"ל.

                  נהנית?
                  תעשה לייק בחץ מצד שמאל ⬅

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @קריקטורה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @קריקטורה איפה ראית לשון הרע בפוסט הזה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      את מי שזה מעניין, שאלתי מורה הוראה וזאת תגובתו:

                      איסור לשה"ר הוא בין אם ע"י מזיק לממונו ובין אם פוגע בכבודו, ושניהם קיימים בזה, אך אם הוא לתועלת מותר כגון למנוע מאחרים ליפול ברשתם. או שעי"ז יבואו לשלם לך, וכן מותר לתבוע אותם בבית דין אף שעי"ז יתפרסמו מעשיהם. אך צריך שתהיה כונתך לתועלת ולא לנקמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • L מנותק
                        loters
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @loters
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @loters אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

                          אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?

                          מכיוון ש@magicode ביקש שלא ארחיב יותר אני לא אכנס להסביר. אבל לא על זה כתבתי בתלונותי.

                          לגבי לעבור חברה? נכון! זה בתהליכים אבל זה לא סותר שאני מחוייב למנוע מאחרים ליפול בפח

                          dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • dLiveD מנותק
                            dLive @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

                            למנוע מאחרים ליפול בפח

                            זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.
                            אבל אין ספק שעשית את שלך. כולם יודעים כעת שיש מצב שנופלים בין הכסאות ולא מקבלים שירות.

                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • A מנותק
                              aiib @dLive
                              נערך לאחרונה על ידי aiib

                              @dLive אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

                              זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.

                              ברור!
                              אני הייתי לקוח מרוצה במשך כמה שנים, פשוט לא היו תקלות...
                              יש לי עוד מנוי כמה שנים גם ללא תקלות...

                              אבל חברה נמדדת בשעת תקלות. ואילו היתה זו תקלה שלא נפתרת פעם אחת עוד איכשהו אבל פעמיים בתקופה שמופיע כנגדי חומה של אטימות זה כבר מראה משהו

                              אבל רק בשביל ההשוואה יש לי קו של נטווזיון על האינטרנט וכפי שסופר הטכנאי של 019 קרע לי את החוטים. התקשרתי לנטוויזוון וללא וויכוחים מיותרים ולמרות שאמרתי שאני לא אצלם באינטרנט ובתשתית ולמרות שאמרתי שכרגע יש תקלה באינטרנט הם אמרו לי שהם יבואו לטפל לי בתשתית שכל הבית יהיה מחובר ושהאינטרנט יעבוד ולא אמרו לי קודם כל תטפל בתשתית שלך או לך ל019 או תיקח טכנאי פרטי וכו' וכו'...

                              כמובן רק לשם השוואה....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • magicodeM מנותק
                                magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אני אמרתי ברור שאני לא רוצה שהפרום יהיה בית דין.
                                לא משנה אם אתה מפרגן לי או מעליב אותי.
                                תסיים את הסיפור שפשוט תתנתק מ 019 ותעבור לחברה אחרת יש מספיק חברות מעולות מעולת בנטפרי.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון