ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    הגדלתי את מהירות ההורדה ושילמתי כפול

    כללי
    15
    24
    5328
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      ירדן נערך לאחרונה על ידי

      נכנסתי לחשבון שלי בנט פרי, ל"תשלומים", ואני רואה שאני צריך לשלם שלושים ש"ח, היה לי מוזר ביותר למה הוכפל המחיר? מה יכול להיות? אני יורד למטה ואני רואה את התמונה המצורפת, נסיתי להבין מה זה אומר, וככל הנראה כיון שביום ראשון הגדילו לי לבקשתי ב-019 את מהירות הגלישה, וכנראה שינו את IP, זה נחשב לשני ספקים על החשבון, וצריך לשלם פעמים! זה כמובן לא הוגן, וכנראה זה סתם טעות, מה עושים?
      אגב חודש שעבר עברתי מאר-אל ל-019 ואני מקווה שאז לא גבו כפול....!
      0_1478638498978_לכידה.PNG

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מן המודיעין נערך לאחרונה על ידי מן המודיעין

        לא צריך להבהל...
        רק תמחוק את השיוך של החשבון הזה בהגדרות הסינון,

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י
          ירדן נערך לאחרונה על ידי

          אבל היות וכבר היה שימוש מזה יגבה על זה תשלום, לא?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            ירדן נערך לאחרונה על ידי

            היה 15 מגה וביקשתי להגדיל ל-40
            אין לי מושג למה בשביל זה צריך לשנות את ה-IP אבל חוץ מזה לא היה כלום באותו יום שיכול להסביר את התופעה....

            אם יש עוד סיבות שיכלו לגרום לזה אשמח לשמוע.

            frize37 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • frize37
              frize37 @ירדן נערך לאחרונה על ידי

              @ירדן תשלח פניה

              כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
              חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
              קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
              טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
              לפרטים נוספים לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מן המודיעין נערך לאחרונה על ידי

                לא יגבו כפול, משום שאם לא תשתמש עוד פעם בשיוך הישן, אז יגבו עליו רק יחסית לחודש שהשתמשת,

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  ירדן נערך לאחרונה על ידי

                  נכון
                  אבל בסוף זה יצא יותר כי יגבו חודש מלא, כי זה פחות מ15 יום, ועוד שש ימים.
                  האמת שלא כזה אכפת לי... רק צריך לתת על זה את הדעת ולחשוב על כל מיני אפשרויות שלא יהיו גביות לא הוגנות בטעות.

                  frize37 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • frize37
                    frize37 @ירדן נערך לאחרונה על ידי

                    @ירדן כדאי לשלוח פניה בכל אופן כי אני לא בטוח שלא יצא יותר יקר. עדיין לא הבנתי בידיוק את החישוב אולי @magicode יסביר לנו (או שכבר הוסבר באיזה מקום ואני פספסתי)

                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מן המודיעין @frize37 נערך לאחרונה על ידי

                      @frize37
                      כנאה פספסת,😧 תסתכל כאן,
                      http://forum.netfree.link/topic/621/הוספנו-תשלומים/7

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        abc נערך לאחרונה על ידי abc

                        לא צריך ראש עמוק להבין את החישוב.
                        העיקרון הוא אם הבנתי נכון שכל שהיה רצף של שבועיים או יותר ללא שימוש בחיבור הזה, בסוף החודש הם לא יכללו בחיובים, לדוגמה, מה-1 לחודש עד ל-14 לחודש הוא לא היה בשימוש, וביום 15 לחודש כן היה בשימוש, ושוב בימים מ-16 לחודש ועד ל-31 לחודש לא היה בשימוש, החיוב בפועל תהיה רק עבור יום אחד בלבד, ואני מאמין שרצף הימים לא חייבת להיות בתוך אותו חודש, וגם אם שבוע אחת היא בסוף אוקטובר ושבוע בתחילת נובמבר גם לא יחוייב על אלו הימים.

                        מה שכן, הוא שבמקרה בצילום המסך של @ירדן , בגלל החלפת ה-IP אז יום ה-6 ישולם כפול ( @administrators נא לזכות בחצי ש"ח או לפחות להוסיף חצי נקודה 😄 ) כי באותו יום היה בשימוש בשניהם כי לא הוחלף ה-IP ב"ויהי בחצי הלילה".

                        [הרחבתי יותר מדי כי זה כבר נטחן כמה וכמה פעמים וללא מוצא,]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • M
                          mosh115 נערך לאחרונה על ידי mosh115

                          @abc אני חושב שהחישוב מתאפס כל 1 לחודש.
                          כלומר אם השתמשת בחודש נובמבר מתחילת החודש עד ה23 לחודש. ואחרי זה בחודש דצמבר התחלת להשתמש מה8
                          לחודש עד סוף החודש אתה תחויב על 2 חודשים מלאים..
                          החישוב לפי ימים מתבצע רק על אותו חודש שלא השתמשת לפחות 15 יום.
                          שוב כך אני הבנתי. אשמח אם @administrators יאשרו או ישללו את מה שכתבתי.
                          ולכן במקרה של פותח האשכול החיוב יהיה על החיבור הישן חיוב יחסי עד ה6 לחודש ועל החיבור החדש חודש שלם. ולכן זה קצת יותר מחצי שקל.
                          בכל אופן בדיוק בשביל זה יש את מערכת הפניות. אני בטוח שהם ישמחו לעזור ולתקן אם יש חיוב מיותר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicode
                            magicode נערך לאחרונה על ידי magicode

                            אני יסביר.
                            בעיקרון היה צריך להיות שכל חיבור שמקושר לחשבון יצטרך לשלם מהרגע שקושר עד הרגע שהפסיק לקשר.
                            לא יודע באיזה רזולוציה מקובל בשוק. האם שעות דקות או ימים. אבל זה מה שהיה צריך להיות. לפי מה שמקובל בשוק.
                            אבל אני לא רציתי שאנשים ישכחו וישאירו את זה מקושר וסתם יחייבו אותם. אז החלטתי על זיהוי אוטומטי של ניתוק. שהפרמטר של הניתוק זה 15 יום ומעלה שאין גלישה בכלל.
                            ולכן החישוב מתעכב עד ה 16 לחודש הבא לכל מי שהתנתק. כי עדיין אי אפשר לוודא שהם התנתקו לפני שיעבור הזמן.
                            לגבי החפיפה כשעוברים חיבור. בהתחלה חייבתי על זה. אבל אחרי שקלטתי את ה"טעות". התחיל להיות לי נקיפות מצפון מכל הסיפור של הכסף. כי לך תדע איפה עוד אני יטעה ודין פרוטה כדין מאה. צחקו עלי שאני יותר מידי מדייק. ומבזבז על זה הרבה זמן. (אולי היה עדיף שהיה עולה לאנשים עוד חצי שקל פה ושם והיה פחות פניות שממתינות לפיתרון). בכל מקרה הוספתי כלל בכללים שיכול להיות סטיה של 2 ימים בפעולה האוטומטית של זיהוי ניתוק משתמש. וגם הורדתי את היום האחרון אחרי שבן אדם מתנתק. ככה שאם נניח מישהו גלש רק יום אחד הוא לא יחויב בכלום.
                            היה לי גם חשש שהשעון של השרת סינון לא יהיה מדויק. ולכן עלול ליות מקרים שיוחיבו חצי שקל שלא בצדק. אבל כבר אמרו לי כולם שאדם דעתו על זה שיכול להיות שהשעון לא מדויק. ודעתו על זה שיכול להיות טעויות קלות במקרים חריגים בחישוב אוטומטי.

                            בכל מקרה אם יש לכם הערות תעירו.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            למדן וידען תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 14
                            • ?
                              משתמש שנמחק נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                              באזור האישי - בתשלומים - כללים רשמת:
                              0_1478815260010_2016-11-10_135924.png
                              אז אתה לא צריך להרגיש נקיפות מצפון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • למדן וידען
                                למדן וידען @magicode נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                עס כאפט א פחד!
                                @magicode מאיפה ה'יראת שמים' הזה ?

                                מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                lamdan.yadan@gmail.com

                                frize37 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • M
                                  mosh115 נערך לאחרונה על ידי

                                  אני פשוט בהלם.
                                  כזו זהירות בממון הזולת.
                                  אשריך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • frize37
                                    frize37 @למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                                    @למדן-וידען אני לא יודע מאיפה. כנראה עבד ע''ע. אבל מתמיד היה לי ברור שיש הרבה יראת שמים כי בשביל להפקיר את עצמך בשביל שאנשים לא ירדו לשאול תחתית ולא לעשות חישובים של רווח והפסד חייב שיהיה הרבה יראת שמים

                                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • park
                                      park נערך לאחרונה על ידי park

                                      מי כעמך ישראל!
                                      יש לי דמעות בעיניים לקרוא את התגובה והתגובות הבאות אחריה.
                                      אין לי ספק שכל ההצלחה להקים מערכת שכזו, תוך התאגדות והצלחה שכזאת, היא אך ורק סיעתא דשמיא.
                                      אני לא יודע כמה תקלות היו לכם, וכמה טחנתם בעיות. אבל הקמת נטפרי בצורה כזאת מיוחדת בזמן כ"כ קצר. ולהצליח להכניס טכנולוגיה איכותית, עם חווית משתמש מעולה!! בזמן כ"כ קצר.

                                      אשריך!!!
                                      הלוואי והיה חלקי בחלקך בעולם הבא. מה שמחכה לך שם......
                                      זכות עצומה של תקנת הדור.

                                      www.nekudah.co.il

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                                      • מ
                                        מאיר חיימסון נערך לאחרונה על ידי

                                        סתם שאלה, מחוסר ידע. מתי נטפרי הוקם? יש פה מקום שאני יכול לקרוא על היסטוריית ההקמה שלו?

                                        dLive תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • dLive
                                          dLive @מאיר חיימסון נערך לאחרונה על ידי

                                          @מאיר-חיימסון
                                          זו שאלה טובה. ולמרות שהמקום שלה לא פה, בהחלט מומלץ לכתוב איפשהו על תהליך ההקמה (אולי ב"נט-פרינד'ס", אולי באתר עצמו).
                                          רשמית, תאריך רישום התאגיד הוא 16/07/2015. במציאות נטפרי התחילה בפורום "פרוג" והחליפה צורה בדרך. בהתחלה דיברו על בדיקת אתרים ע"י נשים יהודיות ורשימה לבנה, דיברו על דפדפן מסונן ועוד כל מיני רעיונות, עד שהגיעו לתוצאה הנוכחית שמשתפרת כל הזמן. בעיקרון אפשר למצוא חומר על תהליך ההקמה (יותר נכון לומר שאפשר למצוא את תהליך ההקמה עצמו) בפורום פרוג.

                                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                          עילום א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • עילום
                                            עילום @dLive נערך לאחרונה על ידי

                                            @dLive אמר בהגדלתי את מהירות ההורדה ושילמתי כפול:

                                            @מאיר-חיימסון
                                            זו שאלה טובה. ולמרות שהמקום שלה לא פה, בהחלט מומלץ לכתוב איפשהו על תהליך ההקמה (אולי ב"נט-פרינד'ס", אולי באתר עצמו).
                                            רשמית, תאריך רישום התאגיד הוא 16/07/2015. במציאות נטפרי התחילה בפורום "פרוג" והחליפה צורה בדרך. בהתחלה דיברו על בדיקת אתרים ע"י נשים יהודיות ורשימה לבנה, דיברו על דפדפן מסונן ועוד כל מיני רעיונות, עד שהגיעו לתוצאה הנוכחית שמשתפרת כל הזמן. בעיקרון אפשר למצוא חומר על תהליך ההקמה (יותר נכון לומר שאפשר למצוא את תהליך ההקמה עצמו) בפורום פרוג.

                                            ובהמשך גם כאן code.613m.org/viewforum.php?f=11&sid=66cfbba893fdbf0fbd55b4ef26a3374e

                                            בקיאות בהלכה ? 0723187600

                                            לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                                            לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון