חדש במערכת הפניות בנטפרי :-(
-
@magicode
לדעתי כדאי לשפר את הניסוח, להוסיף "בכדי שנצליח לעמוד בעומס, אנא שילחו רק פניות שחשובות לכם."
הניסוח הנוכחי משרה תחושה ללקוח כאילו הוא עובד אצל נטפרי. -
@חינמי
נראה לי שזה לא ממש משנה
מבינים את זה בלאו הכי שנטפרי לא מחייבת אף אחד וגם לא יודעת מה דחוף ומה לא
זה כמו המלצה לא משנה איך זה כתוב -
@חינמי אמר בחדש במערכת הפניות בנטפרי :
@magicode
לדעתי כדאי לשפר את הניסוח, להוסיף "בכדי שנצליח לעמוד בעומס, אנא שילחו רק פניות שחשובות לכם."
הניסוח הנוכחי משרה תחושה ללקוח כאילו הוא עובד אצל נטפרי.סליחה ממך.
אבל למה נטפרי צריכה להתחפש למה שהיא לא.
כל היום מציעים שנטפרי תתיחס למקבלי השירות כלקוחות, ומלינים מתי שנראה כאילו נטפרי לא חייבת כלום למשתמשי הסינון.
אך מה לעשות שזו האמת.
בלי קשר לדעתך אם אתה אוהב את הסינון של נטפרי או לא.
נטפרי לא חייבת לכלל ישראל יותר ממה שכל אחד ואחד מהלקוחות שלה מחויב, ולכן על כולם להתחשב בעומס. -
@פלורידה
אז יש לי רעיון. לשנות את הסלוגן של נטפרי ל: נטפרי. הסינון שעושה לך טובה.
המשפט הזה אמנם נכון לגמרי, אבל יש צורה חכמה יותר להעביר מסר.
נטפרי אולי לא חייבת לתת שירות (?), אבל לא תמיד נכון להעביר ללקוח את התחושה הזאת.
נ.ב. תו"כ דיבור, הנוסח קצת השתנה.
-
אני רוצה להציג את זה באופן קצת שונה
כאשר יש עומס על הטלפונים או פניות של
חברה מסוימת
הדבר היחיד שקורה זה שהלקוח מחכה יותר לקבלת השירות
וכך מסתבר שזה גם בנטפרי
מכיון שחברה לא תכניס עובד חדש בגלל שהיום יש עומס
(אולי אם זה מתמשך אז כן) וכאן באים הנהלת נטפרי ועשים טובה ללקוחות שצריכים דברים דחופים כדי שלא יצטרכו להמתין ומבקשים ממי שיש לו בקשות שסובלות דיחוי שלא ישלח עכשיו
הם לא מרוויחים מזה כלום -
@חינמי אמר בחדש במערכת הפניות בנטפרי :
@פלורידה
אז יש לי רעיון. לשנות את הסלוגן של נטפרי ל: נטפרי. הסינון שעושה לך טובה.
המשפט הזה אמנם נכון לגמרי, אבל יש צורה חכמה יותר להעביר מסר.
נטפרי אולי לא חייבת לתת שירות (?), אבל לא תמיד נכון להעביר ללקוח את התחושה הזאת.אני רוצה שתבין אותי, הנושא הוא לא האם נטפרי חייבת לתת שירות או עושה טובה וכדו', הנושא שכל הבעיה שלהם, שלפעמים נראה שהם מתנהלים כעמותה ולא כחברה. וזה נכון!!
רק לפעמים לקוחות נטפרי מאוד רוצים שהם ייראו כחברה, והמטרה ברורה, כדי שיהיה אפשרות להתלונן וכדו', אך מה לעשות, שבאמת זה לא כך.
לסיכום: נטפרי לא צריכה להתחפש לחברה, רק בכדי שלכם יהיה יותר קל ונעים להתלונן, ונטפרי תהיה מחוייבת יותר. (גם ככה נטפרי מתחפשת............ )
-
@פלורידה תתפלא לשמוע, אבל גם בעמותה שלא מתחפשת כלל וכלל לחברה, ואינה גובה על השירותים שלה אגורה להשתתפות בהוצאות, אלא חיה כולה על תרומות,
עדיין מי שמשתמש בשירותיה מצפה לקבל יחס כאילו חייבים לו משהו, ויש אנשים שכועסים מאד כשהם לא מרגישים ככה.
אולי זה מוזר, אבל זה הטבע של הרבה אנשים. תשאל כל גבאי בית כנסת שמטפל בכל ענייני ביהכ"נ וכה"ג בהתנדבות ובמסירות, איזה תלונות וכעסים הוא מקבל.
אני כותב את הדברים מהיכרות קרובה מאד עם עמותה קדושה שבאמת לא לוקחת אף פעם אגורה על שום דבר, ושמעתי באוזניי שיחות עם אנשים שמרגישים שחייבים להם הכל, וכועסים אם היה איחור קטן וכדו'. -
@ר-חיים, צודק בכל מילה.
רק הערתי על הניסוח, שלדעתי היה יכול להיות יותר מסביר פנים.
לא שנטפרי חייבת למישהו סבר פנים יפות, אבל מכיוון שלכך היא שואפת, ראיתי לנכון להעיר.@פלורידה אמר בחדש במערכת הפניות בנטפרי :
רק לפעמים לקוחות נטפרי מאוד רוצים שהם ייראו כחברה, והמטרה ברורה, כדי שיהיה אפשרות להתלונן וכדו', אך מה לעשות, שבאמת זה לא כך.
לא זאת הייתה המטרה. מטרתי היא פשוט שאנשים לא יתמרמרו על נטפרי. חשוב לי שנטפרי גם תראה הכי טוב שאפשר ולא רק תעשה הכי טוב שאפשר.