בשורה טובה - ספק חדש 099 עם הצעות דרמטיות!
-
@רמיזא אם אתה משלם לבזק על הבאנדל אז זה כן תמיכה של בזק, זה שאתה משלם בנפרד ל099 זה לא עניינם.
-
@a0533057932 אמר בבשורה טובה - ספק חדש 099 עם הצעות דרמטיות!:
ההודעה כפי שפורסמה במקומות אחרים
ניתן לראות הבדל אחד וחשובישנם 2 אפשרויות חיבור:
☆ באנדל בזק - הלקוח מקבל מבזק חבילה של תשתית + ספק 099, אנחנו מבצעים שיוך של הספק לנטפרי כדי שהיוזר יעבור דרך שרתי נטפרי, הלקוח משלם לבזק 92.8 ש"ח עבור הבאנדל ול 099 בנפרד 17.1 ש"ח עבור השיוך לנטפרי (מלבד העלות לנטפרי עבור הסינון),
לגיטימי, כל עוד שהם עצמם לא משייכים אז אף אחד לא אמור לעבוד בחינם, ומי שמשייך צריך להרויח.
-
פוסט זה נמחק! -
דרך אגב, מענין אם למישהו יש חוות דעת על 099, כי הטכנאי של בזק שהתקין לי את התשתית אמר לי שהיא חברה גרועה מאד ויש ללקוחות מלא תקלות איתם.
אין לי מושג ואני לא רוצה סתם להוציא לעז, לכן אבקש לא לסמוך עלי כלל, אלא להמתין שמישהו יכתוב חוות מבוססת. -
@mashav היום בזק הציעו לי אותם ואת 018
-
@mashav מתי התקינו לך את הקו שאמרו לך את זה?
לכאורה זה מבוסס על סיפור מלפני שנתיים -
@by6199 לפני חודש.
-
@mashav מוכרים ב 240 ש"ח עד 24 תשלומים (10 שח לחודש)
-
@mashav אנחנו מוכרים לבזק מאות באנדלים בחודש, חלק לא מבוטל עם 099, לא ידוע לי על בעיות איתם, הם דווקא עושים רושם של חברה עם תודעת שירות גבוהה, שמעתי שלפי כמה שנים היו איתם בעיות, אבל נראה שזה נחלת העבר
-
018 ו 099 אותו מחיר בבאנדל, כל פעם מציעים משהו אחר
-
@mashav אמר בבשורה טובה - ספק חדש 099 עם הצעות דרמטיות!:
דרך אגב, מענין אם למישהו יש חוות דעת על 099, כי הטכנאי של בזק שהתקין לי את התשתית אמר לי שהיא חברה גרועה מאד ויש ללקוחות מלא תקלות איתם.
אין לי מושג ואני לא רוצה סתם להוציא לעז, לכן אבקש לא לסמוך עלי כלל, אלא להמתין שמישהו יכתוב חוות מבוססת.אני הייתי אצלם (לא דרך IB נטפרי) וכאמור חוויתי ניתוקים, החליפו לי IP קבוע, והיה איטי מאוד, עד שנמאס לי, ועברתי מהם.
אני מציין שזה לא היה עם נטפרי, רק היה בלי חסימה כלל, בנדל בזק. -
פוסט זה נמחק! -
@רמיזא מתי?
-
@a0533057932 הכל נכון
אני רשמתי מחיר סופי של 109.9
92.9 לבזק
17 ל- 099
שירות ותמיכה מול בזק
ויש כמובן את האפשרות השניה שזה באנדל (שוק סיטונאי) ישירות מול 099
מחיר 100 ש"ח
שירות ותמיכה מול 099 -
@ib אנא תתקן את ההודעה הראשונה
שיהיה ברור
לא שיש בזה בעיה
אלא שאנשים ידעו מה התהליך -
@a0533057932 הפרסום צריך להיות קליט, מה שחשוב ללקוח זה המחיר הסופי ולקוח של איזה חברה הוא,
לקוח שמתקדם אנחנו כמובן משקפים מולו את כל הפרטים. -
@ib לא פרסום אמור להיות מדויק
אחרי זה יהיה לך פה בלי סוף פוסטים ובלאגנים
כמו שבטלגרם ידעתם לפרט שיש שני שלבים
למה פה אתם לא יכולים לכתוב זאת?
מה רע בכך שאדם ידע לפני שמרים את הטלפון מה התהליך? -
@a0533057932
זה מידע לא רלוונטי לשלב בו הלקוח מברר מה וממי לקחת
המידע צריך להיות פשוט, את כל הפרטים הקטנים אני משאיר לתהליך המכירה, זה לא שמסתירים כאן כל מיני עלויות,
המידע שהלקוח מקבל בשלב זה לא אמור לכלל את התהליך את דברים מן הסוג הזה -
@ib אני יעצור כאן
מוזר שבמקומות הפרסום האחרים לא חשבת כך אלא פירטת יפה מאד את החילוקאולם שלא ישמע פה משהו אחר
אני מחכה ליום שכל הספקים יפעלו כך
יאמרו יש עלות נטפרי X שקלים
וגודל החבילה הוא בדיוק כמו לקוח שלוקח אינטרנט רגיל
לנו לא משנה מה החבילה שתבחר מהאתר אנחנו לוקחים 17 שקלים העלויות שיש לנו על נטפרי
מהבחינה הזאת אתם חידוש עצום והלוואי ושאר החברות יפעלו כך(נ.ב. אדם שרואה באנדל דרך בזק מרים טלפון לבזק ובוחר 099 ואז מגלה שהאינטרנט טרף
מתחיל בלאגן
ואז למה לא התקשרת אלינו?
למה לא שילמת וכו'
באנדל דרך בזק באופן רגיל אני לא אמור להכיר אותך בכלל) -
@a0533057932 הפרסום עליו אתה מדבר נשלח לסוכני מכירות שלנו, חשוב שהם ידעו את כל הפרטים כדי שיעבירו אותם ללקוחות שסוגרים איתם, בדיוק כפי שנציגי המכירות אצלי מוסרים ללקוחות את כל הפרטים.
כשאני מפרסם עלויות ללקוחות אני לא נכנס לפרטים שהם פחות רלוונטיים, כמו שאני לא יפרסם עם איזו חברת שליחות הראוטר מגיע או איזה דגם הוא.